Naymari Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Den låten är jävla bra. mixen känns lite livlös dock. men låten är helt ball!
Micke H Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Bassisten i PoS hänger/hängde här också 😑 Trevligt och rolig kille som är bra att göra affärer med. Känner mig starstruck eftersom han sålde sin VXP till mig 🙂 Mvh Elvis Presley Före detta basisten i PoS om jag får be. 😑
Micke H Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Det skrev du senare såg jag nu. 😑 Carry on. 😑 lol@"elektrifierad basgitarr" xD Sann lycka är att hitta en godispåse jag hade glömt bort att jag hade.
Zakyath Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=VurhzANQ_B0&ob=av3e Den låten är jävla bra. mixen känns lite livlös dock. men låten är helt ball! vilken text 😛
Pico Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Råkade kolla det där för nån vecka sen och jag hade massor av likes. Obegripligt. Givetvis kan jag ju inte låta bli att kasta en like på det här meddelandet då. 😛 1
Pico Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 På judge judy är det en dvärg som heter long som har blivit stämd. Falsk marknadsföring?
Pico Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Det skrev du senare såg jag nu. 😑 Carry on. 😑 lol@"elektrifierad basgitarr" xD Sann lycka är att hitta en godispåse jag hade glömt bort att jag hade. Låter lite lätt osannolikt. Hur ofta händer något sånt? 😛
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Var det nån som såg Debatt igår?
SadamJR Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Givetvis kan jag ju inte låta bli att kasta en like på det här meddelandet då. 😛 Kvitterat. Det är ju inte ett dugg svårt.
SadamJR Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Förra veckan var det på spåret vid den här tiden. Nu har man bytt ut det mot nån outhärlig smörja. Får ta mej an morgondagens tips istället.
Neosus Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Pilsnerkorv pilsnerkorv pilsnerkorv. Pilsnerkorv, pilsnerkorv, pilsner-koorv Pilsnerkorv pilsnerkorv pilsnerkorv. Pislner-koorv. PILL-SNÄRR-KÅRV DET kan du hoppa upp och ge dig den på att det är! ☺️🥰
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Det skrev du senare såg jag nu. 😑 Carry on. 😑 lol@"elektrifierad basgitarr" xD Sann lycka är att hitta en godispåse jag hade glömt bort att jag hade. Mmhm, sådana saker bommar man inte på 😑 Grattis som fan! 🥰😛 Givetvis kan jag ju inte låta bli att kasta en like på det här meddelandet då. 😛 xD
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Ny tråd som vill krypa under skinnet på oss 😮 Jag börjar mer och mer ana en komplott 😱
SadamJR Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Ny tråd som vill krypa under skinnet på oss 😮 Jag börjar mer och mer ana en komplott 😱 NÄ NU JÄVLAR!
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 😮 :o 😱😮 Sadam skriver med stora bokstäver.. det har nog fan aldrig hänt förut! 😱
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 ...och om domedagen är så nära så tyckte jag att det var lika bra att skriva lite mer i Ken Ring-tråden. Saaaawry 😊
Naymari Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Ny tråd som vill krypa under skinnet på oss 😮 Jag börjar mer och mer ana en komplott 😱 Jag svarade..
Neosus Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Tyvärr har något gått fel. Vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan. mvh / facebook
Pico Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 (redigerat) Tyvärr har något gått fel. Vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan. mvh / facebook Fucking hell, domedagen ÄR verkligen nära. Fejjan strular för Grahn och youtube strejkade nyss för mig. 😕 Extra jobbigt blev det då herr Peder Stenberg sjöng "Paranoia cuts you open" i samma veva som jag postade inlägget. Redigerat 24 februari 2012 av Pico
SadamJR Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 I baronessans fall var det nog snarare så att hon kände sej våldtagen. Skrev inte det där i ken ring-tråden. Börjar kanske bli soft i avtryckarfingret.
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Det är heeeelt okej, Chae! 😑 DET ÄR LUGNT! Schysst, grabbar 😑 Jag svarade.. Jag också... 😊 Före dig t o m 😱 Fucking hell, domedagen ÄR verkligen nära. Fejjan strular för Grahn och youtube strejkade nyss för mig. 😕 OH! MY! GAWD! 😮
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 I baronessans fall var det nog snarare så att hon kände sej våldtagen. Skrev inte det där i ken ring-tråden. Börjar kanske bli soft i avtryckarfingret. Gränsen mellan våldtäkt och starstruckness är hårfin 😑 Har sagt det förut och säger det igen; längsta är inte detsamma utan dig, Sadam. I'm just sayin'... 😑
SadamJR Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Gränsen mellan våldtäkt och starstruckness är hårfin 😑 Har sagt det förut och säger det igen; längsta är inte detsamma utan dig, Sadam. I'm just sayin'... 😑 Va fan. nu, har jag ju varit här hela kvällen.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 (redigerat) Ingen som såg på Reinfeldt i kissblöja i gårdagens Debatt på SVT? hahaha http://svtplay.se/v/2719979/debatt/del_6_av_18?sb,p104688,1,f,-1 Redigerat 24 februari 2012 av Kulturell Figur
Micke H Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Försökte mig på ett experiment i iMovie. Gick väl...sådär. Nån annan kväll gör jag om det, men använder Adobe Premiere Pro istället. 😑
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kN1jJiL0mPs Försökte mig på ett experiment i iMovie. Gick väl...sådär. Nån annan kväll gör jag om det, men använder Adobe Premiere Pro istället. 😑 ...eller en sådan här Anyways, sköna licks ju ☺️ Kul och se dig live and kickin'. När blir det världsomspännande turné? xD
Recommended Posts