Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bassisten i PoS hänger/hängde här också 😑

Trevligt och rolig kille som är bra att göra affärer med. Känner mig starstruck eftersom han sålde sin VXP till mig 🙂

Mvh

Elvis Presley

Före detta basisten i PoS om jag får be. 😑

Postat

Det skrev du senare såg jag nu. 😑 Carry on. 😑

lol@"elektrifierad basgitarr" xD

Sann lycka är att hitta en godispåse jag hade glömt bort att jag hade.

Postat

Råkade kolla det där för nån vecka sen och jag hade massor av likes. Obegripligt.

Givetvis kan jag ju inte låta bli att kasta en like på det här meddelandet då. 😛
  • Gilla 1
Postat

Låter lite lätt osannolikt. Hur ofta händer något sånt? 😛
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Var det nån som såg Debatt igår?

Postat

Förra veckan var det på spåret vid den här tiden. Nu har man bytt ut det mot nån outhärlig smörja. Får ta mej an morgondagens tips istället.

Postat

Pilsnerkorv pilsnerkorv pilsnerkorv. Pilsnerkorv, pilsnerkorv, pilsner-koorv

Pilsnerkorv pilsnerkorv pilsnerkorv. Pislner-koorv. PILL-SNÄRR-KÅRV

DET kan du hoppa upp och ge dig den på att det är! ☺️🥰

Postat

Mmhm, sådana saker bommar man inte på 😑

Grattis som fan! 🥰😛

Givetvis kan jag ju inte låta bli att kasta en like på det här meddelandet då. 😛

xD

Postat

Ny tråd som vill krypa under skinnet på oss 😮 Jag börjar mer och mer ana en komplott 😱

Postat

😮 :o 😱😮

Sadam skriver med stora bokstäver.. det har nog fan aldrig hänt förut! 😱

Postat

...och om domedagen är nära så tyckte jag att det var lika bra att skriva lite mer i Ken Ring-tråden. Saaaawry 😊

Postat (redigerat)

Tyvärr har något gått fel.

Vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan.

mvh / facebook

Fucking hell, domedagen ÄR verkligen nära. Fejjan strular för Grahn och youtube strejkade nyss för mig. 😕

Extra jobbigt blev det då herr Peder Stenberg sjöng "Paranoia cuts you open" i samma veva som jag postade inlägget.

Redigerat av Pico
Postat

I baronessans fall var det nog snarare så att hon kände sej våldtagen. Skrev inte det där i ken ring-tråden. Börjar kanske bli soft i avtryckarfingret.

Postat

Det är heeeelt okej, Chae! 😑

DET ÄR LUGNT!

Schysst, grabbar 😑

Jag svarade..

Jag också... 😊 Före dig t o m 😱

Fucking hell, domedagen ÄR verkligen nära. Fejjan strular för Grahn och youtube strejkade nyss för mig. 😕

OH!

MY!

GAWD!

😮

Postat

I baronessans fall var det nog snarare så att hon kände sej våldtagen. Skrev inte det där i ken ring-tråden. Börjar kanske bli soft i avtryckarfingret.

Gränsen mellan våldtäkt och starstruckness är hårfin 😑

Har sagt det förut och säger det igen; längsta är inte detsamma utan dig, Sadam. I'm just sayin'... 😑

Postat

Gränsen mellan våldtäkt och starstruckness är hårfin 😑

Har sagt det förut och säger det igen; längsta är inte detsamma utan dig, Sadam. I'm just sayin'... 😑

Va fan. nu, har jag ju varit här hela kvällen.

Postat

Försökte mig på ett experiment i iMovie. Gick väl...sådär. Nån annan kväll gör jag om det, men använder Adobe Premiere Pro istället. 😑

Postat

http://www.youtube.com/watch?v=kN1jJiL0mPs

Försökte mig på ett experiment i iMovie. Gick väl...sådär. Nån annan kväll gör jag om det, men använder Adobe Premiere Pro istället. 😑

...eller en sådan här

135789017_1.jpg

Anyways, sköna licks ju ☺️ Kul och se dig live and kickin'. När blir det världsomspännande turné? xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.