Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

men vahettere en kaffe kanske 😕

NEJ 😠

Först ska vi tvätta och sedan tänkte jag dra en löprunda ute VO. Sådeså!

Helt apropå så tyckte jag att sign. Bass sa det bra i Ken Ring-tråden:

Det smyger fler tunga etablerade musiker här omkring. Inte många som ger sig till känna dock

Btw, såg att käre Sadam fått 4 likes (hittills) på sin prinsessfråga 😆

Postat

skoja bara apropå kändisar på studioforum.

Sångaren i Sabaton ska ha ett konto här såvitt jag vet. men han har nog inte skrivit här på ett bra tag 😑

Postat

Bassisten i PoS hänger/hängde här också 😑

Trevligt och rolig kille som är bra att göra affärer med. Känner mig starstruck eftersom han sålde sin VXP till mig 🙂

Mvh

Elvis Presley

Postat

sen får ni ju inte glömma att jag hänger här

...och Sadam! 😮

Postat

Bassisten i PoS hänger/hängde här också 😑

Trevligt och rolig kille som är bra att göra affärer med. Känner mig starstruck eftersom han sålde sin VXP till mig 🙂

Mvh

Elvis Presley

PoS?

https://www.studio.se/index.php/user/1327-brojd/

Haha dektevtivig jag kkänner sig ☺️

sen får ni ju inte glömma att jag hänger här

🙂

Postat

Btw, såg att käre Sadam fått 4 likes (hittills) på sin prinsessfråga 😆

Råkade kolla det där för nån vecka sen och jag hade massor av likes. Obegripligt.

• Gilla 1
Postat

jag visste det JAG VISSTE DET

HAN LEVER!!

🥰

Yep'r och jag bor på månen 😠😑

Justee! 😱☺️

Mhm 😑

Postat (redigerat)

Råkade kolla det där för nån vecka sen och jag hade massor av likes. Obegripligt.

VEM VARE?! 😠

Eller iofs vänta här nu... jag stod nog för en like 😱😊😑

Redigerat av CHAE
  • Gilla 1
Postat

såja, nu ska jag bara skriva sammanfattning om populärmusik 50-60... sen är jag klar! eller ja. måste ju memorisera allt om populärmusik sen 1880 till idag också. men det borde väl gå lätt?

Postat

såja, nu ska jag bara skriva sammanfattning om populärmusik 50-60... sen är jag klar! eller ja. måste ju memorisera allt om populärmusik sen 1880 till idag också. men det borde väl gå lätt?

Måste man sjunga låtarna oxå?

Postat

nää. men vi ska kunna veta vilken musikstil det är från genom att höra på låtar. sen ska vi kunna skriva lite om social och musikalisk bakgrund, samt stildrag och ge exempel på kända artister ur olika genrer. så det är ju en del att kunna.

Postat

Pilsnerkorv pilsnerkorv pilsnerkorv. Pilsnerkorv, pilsnerkorv, pilsner-koorv

Pilsnerkorv pilsnerkorv pilsnerkorv. Pislner-koorv. PILL-SNÄRR-KÅRV

Postat

nää. men vi ska kunna veta vilken musikstil det är från genom att höra på låtar. sen ska vi kunna skriva lite om social och musikalisk bakgrund, samt stildrag och ge exempel på kända artister ur olika genrer. så det är ju en del att kunna.

Det kan ju bli rätt kul om man ska skriva om jules sylvain och jonny bode och grabbarna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.