Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Jag brukar inte vara en speciellt svår kund. I den här hantverkarhärvan har det dock blivit jävligt svårt att vara en enkel sådan.

Ett långt, detaljerat email till företagets VD där jag listat upp varje tillfälle där de totalt misslyckats verkar ha gett nån form av resultat. Kl. 8:00 var emailet läst och 8:45 ringde servicechefen mig och det var tydligt de hade koll på detaljerna. På måndag morgon kommer en annan tekniker ringa mig för att bestämma ny tid. Misslyckas de den här gången så får jag nog läsa in behörigheten på gymnasiet om det skall bli gjort.

Jobbigt läge, Pico 🙁

Hm, jag tycks ha missat men vad gäller det för bygge/renovering/etc?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jobbigt läge, Pico 🙁

Hm, jag tycks ha missat men vad gäller det för bygge/renovering/etc?

Brf:en byter leverantör av kabel-tv och det skall bytas uttag. Vet inte riktigt vad det innebär. Om det bara är att skruva loss, koppla till nytt och skruva fast eller om det är mer. Aja, det visar sig väl.
Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade ett sjukt gulligt inlägg i Helgon-forumet:

Jag har känt en tjej nu ett par månader, inte så spc länge, men vi har haft bra kontakt. Vi har träffats nu varje dag i veckan, och det går bara framåt.

Hon har sagt att hon gillar mig, och jag litar på henne 99 %. Själv tycker jag hon är underbar, och hon vet det.

Vi satt på bussen idag och hon la sitt huvud flera gånger på min axel, fast hon va inte trött. Är detta det ett tecken på att hon är intresserad? Eller känner hon sig bara bekväm på något sätt?

När jag inte är så ”taggad” på att prata så påpekar hon oftast det, och undrar varför det är så. Hon försöker alltid pilla med mina händer, o värma dem om de är kalla.

Hon hör av sig varje dag, det går ingen dag då hon inte hör av sig.

Tror ni hon gillar mig? Jag gör gärna något tillbaka, brukar lukta på hennes hår när hon lägger huvudet på mig (weird i know, men hon doftar gott), och kittla henne i handen ..men, gillar hon mig inte mer än kompis så vill jag ju inte verka på. Tips?

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför bryr sig så många människor om det där? 😛

Ken Ring eller Estelle? 😳

Personligen är jag inte speciellt intresserad av någon av dem men "hey" det är ju bara jag 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ken Ring eller Estelle? 😳

Personligen är jag inte speciellt intresserad av någon av dem men "hey" det är ju bara jag 😑

Prinsessan Ungfan. Men å andra sidan skiter jag fullständigt i kungahuset överhuvudtaget. Vart jag än vänder mig diskuterar folk skiten.

Om jag döper min unge till Crap-a-lot, kommer folk bry sig om mitt barn?

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Om jag döper min unge till Crap-a-lot, kommer folk bry sig om mitt barn?

Nej, men de kommer att hålla för näsan när du nämner det ☺️

F ö håller jag med dig; ett satans tjat om lilla Estelle 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner mig nästan lite deppig sådär utan anledning! Samtidigt är jag dock lite taggad inför att festa ikväll och imorgon. Cp 😛

Fast hmm... nu kom en röjlåt på istället för en depplåt... inte lika deppig alls längre xD

Najs! 😄

Hej förresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

HEJSAN CHAE! 😄

🥰

Hur äre med barn å sambo? 😑

Sambon är lite krasslig och sover 😑 Moa är inte krasslig men sover ändå 🙂

Inte mycket man ser dig i längsta nowadays... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...