Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Näe, för satan. Nu räcker det! 😠

😳

Äsch, ta en GT och Jäger så blir allting bra igen 😛

Postat

Nä NU ska jag verkligen gå och lägga mig 😠 Vart trött av att trolla. Antar att jag inte är tillräckligt tuff och ung för sådant där... 😑

Herrå!

Postat (redigerat)

Nä NU ska jag verkligen gå och lägga mig 😠 Vart trött av att trolla. Antar att jag inte är tillräckligt tuff och ung för sådant där... 😑

Herrå!

xD

Redigerat av Pico
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

😑

Va?

Postat

Hahahallonte

Postat
😆 llonte
Postat

Nä men ni får ha det så bra!

Herrå!

😑

va

😱

Postat

xD

😆🥰

😄

Jag säger då bara det!!

Nja, jag har sett dig skriva mer saker än så... 😑

Det här det riktiga forumet.

Oh yes very much so indeed 🙂

On topic är det nya off topic.

...och längsta är det nya svarta 😳

Usch, trött idag. Skönt att det är fredag. 🙂

Upp och hoppa nu, Micke! 😠 Ingen trött och tristen, här på morgonkvisten 😄

Morrn!

Postat

Jag brukar inte vara en speciellt svår kund. I den här hantverkarhärvan har det dock blivit jävligt svårt att vara en enkel sådan.

Ett långt, detaljerat email till företagets VD där jag listat upp varje tillfälle där de totalt misslyckats verkar ha gett nån form av resultat. Kl. 8:00 var emailet läst och 8:45 ringde servicechefen mig och det var tydligt de hade koll på detaljerna. På måndag morgon kommer en annan tekniker ringa mig för att bestämma ny tid. Misslyckas de den här gången så får jag nog läsa in behörigheten på gymnasiet om det skall bli gjort.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.