Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Njaaaaaaaaaaaa.........................

ska fundera på saken

JC_thinking.gif

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

03-03.gif

Det går "sådär" för dig va? xD

Postat

Jag är ok om det gäller kukstorlek.

😆

😱

😎

Har ju redan svarat dig i den tråden, Sadam 😮

Postat

Alltså för i satans jävla dynga... hantverkarhelvete från urskogen. Bara försvinn ditt sattyg... eller, kom fram snarare. Han har ju för fan inte varit annat än försvunnen.

Hur mycket får man faila egentligen? Han måste ju ha satt tungspetsen mot ett par 9-voltare för mycket. 😏

Postat

Alltså för i satans jävla dynga... hantverkarhelvete från urskogen. Bara försvinn ditt sattyg... eller, kom fram snarare. Han har ju för fan inte varit annat än försvunnen.

Hur mycket får man faila egentligen? Han måste ju ha satt tungspetsen mot ett par 9-voltare för mycket. 😏

Blir så förbannad! 😠

VEM VARE! 😠

Postat

Ring å skäll!

NU! 😠

Är mer inne på att ringa hans chef och be dem skicka någon helt annan. Nu är det ett Sundsvallsföretag och den ende Umeåpågen de har verkar vara just denna. Det är ju dock totalt ointressant för min del.
Postat

Är mer inne på att ringa hans chef och be dem skicka någon helt annan. Nu är det ett Sundsvallsföretag och den ende Umeåpågen de har verkar vara just denna. Det är ju dock totalt ointressant för min del.

Skulle han inte komma för flera veclor sen?

Postat

Skulle han inte komma för flera veclor sen?

Vi hade bokat in förra torsdagen vilket han glömt. I tisdags ringde jag och frågade hur vi skulle lösa det här och resultatet blev att vi bokade en tid idag då.
Postat

Vi hade bokat in förra torsdagen vilket han glömt. I tisdags ringde jag och frågade hur vi skulle lösa det här och resultatet blev att vi bokade en tid idag då.

haha 😆

Postat

Det verkar det som att folk med högre intelligens tar längre tid på sig att lösa den där sifferprylen, så jag antar att jag är "dummare" än ett förskolebarn, om de nu är dumma. jävligt okunniga är de väl bara, de jävlarna.

Postat

Det verkar det som att folk med högre intelligens tar längre tid på sig att lösa den där sifferprylen, så jag antar att jag är "dummare" än ett förskolebarn, om de nu är dumma. jävligt okunniga är de väl bara, de jävlarna.

Vad är svaret?

Postat

fick plötsligt lust att starta en ny tråd med temat "hur ordblind är vi här forumet?"

Go for it! 😛

Postat

Hur gamla är vi på forumet-tråden öppnar upp för så oerhört många diskussioner och nya infallsvinklar 😮

Postade nyss...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.