Neosus Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Är alla okej med det? 😕😱 Njaaaaaaaaaaaa......................... ska fundera på saken
CHAE Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Njaaaaaaaaaaaa......................... ska fundera på saken . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Det går "sådär" för dig va? xD
Neosus Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 ...........................................................................
SadamJR Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Äh, nu föll jag för frestelsen och trollade lite... 😊 Är alla okej med det? 😕😱 Jag är ok om det gäller kukstorlek.
Neosus Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Okej da! ☺️ Jag är ok om det gäller kukstorlek. 😆
CHAE Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Jag är ok om det gäller kukstorlek. 😆 😱 😎 Har ju redan svarat dig i den tråden, Sadam 😮
Pico Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Alltså för i satans jävla dynga... hantverkarhelvete från urskogen. Bara försvinn ditt sattyg... eller, kom fram snarare. Han har ju för fan inte varit annat än försvunnen. Hur mycket får man faila egentligen? Han måste ju ha satt tungspetsen mot ett par 9-voltare för mycket. 😏
CHAE Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Alltså för i satans jävla dynga... hantverkarhelvete från urskogen. Bara försvinn ditt sattyg... eller, kom fram snarare. Han har ju för fan inte varit annat än försvunnen. Hur mycket får man faila egentligen? Han måste ju ha satt tungspetsen mot ett par 9-voltare för mycket. 😏 Blir så förbannad! 😠 VEM VARE! 😠
Pico Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Ring å skäll! NU! 😠 Är mer inne på att ringa hans chef och be dem skicka någon helt annan. Nu är det ett Sundsvallsföretag och den ende Umeåpågen de har verkar vara just denna. Det är ju dock totalt ointressant för min del.
SadamJR Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Är mer inne på att ringa hans chef och be dem skicka någon helt annan. Nu är det ett Sundsvallsföretag och den ende Umeåpågen de har verkar vara just denna. Det är ju dock totalt ointressant för min del. Skulle han inte komma för flera veclor sen?
Pico Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Skulle han inte komma för flera veclor sen? Vi hade bokat in förra torsdagen vilket han glömt. I tisdags ringde jag och frågade hur vi skulle lösa det här och resultatet blev att vi bokade en tid idag då.
Fidden Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Vi hade bokat in förra torsdagen vilket han glömt. I tisdags ringde jag och frågade hur vi skulle lösa det här och resultatet blev att vi bokade en tid idag då. haha 😆
Fidden Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Det verkar det som att folk med högre intelligens tar längre tid på sig att lösa den där sifferprylen, så jag antar att jag är "dummare" än ett förskolebarn, om de nu är dumma. jävligt okunniga är de väl bara, de jävlarna.
Fidden Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 fick plötsligt lust att starta en ny tråd med temat "hur ordblind är vi här forumet?"
SadamJR Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Det verkar det som att folk med högre intelligens tar längre tid på sig att lösa den där sifferprylen, så jag antar att jag är "dummare" än ett förskolebarn, om de nu är dumma. jävligt okunniga är de väl bara, de jävlarna. Vad är svaret?
Fidden Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 jag är ganska trött, så det kan ju förklara en del...
CHAE Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 fick plötsligt lust att starta en ny tråd med temat "hur ordblind är vi här forumet?" Go for it! 😛
CHAE Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Hur gamla är vi på forumet-tråden öppnar upp för så oerhört många diskussioner och nya infallsvinklar 😮 Postade nyss...
Recommended Posts