Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 http://soundcloud.co...icide-hollywood Förrästen har de släppt första låten från EP:n nu. 😑 Det svänger juh
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 @0:26 MORE COWBELL!!! 😄 Tungt, svettigt och gött röj. Påminner fan om sådant vi lirade back in teh dey 🥰 (hörde med kompgitarristen nyss och han höll med (det måste vara första gången han och jag är så rörande överens om någonting 😛 ) Gillar trummorna men saknar lite mer tyngd i basen. Det blir 3,5 av 5 möjliga från Västerviksjuryn 🙂 (F d) Gamlebyjuryn säger "häftigt!"
Zakyath Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 fan har knappt skrivit något på ett par veckor nu.... men nu plockade jag fram gitarren imorse och har fått säkert ett tjugotal idéer inspelade... de går inte att bli av med 😠
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 (redigerat) fan har knappt skrivit något på ett par veckor nu.... men nu plockade jag fram gitarren imorse och har fått säkert ett tjugotal idéer inspelade... de går inte att bli av med 😠 Dubbelalbum på gång kanske? 😮 Har inte heller skrivit någonting vettigt på lång tid nu men å andra sidan så får jag sådana där låtskrivartoppar 1-2 ggr/år och då känns det bra att ha mycket att välja bland (och kunna ha lyxen att välja bort). Sedan är det ju kul att ha halvfärdiga skisser som får ligga och mogna lite. Redigerat 22 februari 2012 av CHAE
Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 I min ungdom.... så kunde jag skriva en 3-4 låtskisser på en dag på den tiden man hade drömmar och inspiration. Nu blir det väl 3-4 låstkisser var tredje månad eller nått. 😆
Pico Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 När tar en förmiddag slut? Fick ett mail av en kund 12.05 som ber oss att lägga upp en användare. "Får gärna vara klart fm". 😳 Sånna ärenden har man ju sett. Skapa ett användarkonto för den-o-den personen från 2012-01-01 och ärendet kommer i februari... 😏
Zakyath Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Dubbelalbum på gång kanske? 😮 Har inte heller skrivit någonting vettigt på lång tid nu men å andra sidan så får jag sådana där låtskrivartoppar 1-2 ggr/år och då känns det bra att ha mycket att välja bland (och kunna ha lyxen att välja bort). Sedan är det ju kul att ha halvfärdiga skisser som får ligga och mogna lite. mjo... men jag har alldeles för många att välja bort, hinner ju aldrig spela in 😠 de flesta lär nog falla i glömska 😛
Naymari Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 @0:26 MORE COWBELL!!! 😄 Tungt, svettigt och gött röj. Påminner fan om sådant vi lirade back in teh dey 🥰 (hörde med kompgitarristen nyss och han höll med (det måste vara första gången han och jag är så rörande överens om någonting 😛 ) Gillar trummorna men saknar lite mer tyngd i basen. Det blir 3,5 av 5 möjliga från Västerviksjuryn 🙂 (F d) Gamlebyjuryn säger "häftigt!" Tack du! 🥰
Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=I9E2eXXwW28&feature=g-vrec&context=G2a3a841RVAAAAAAAAAg _VILL_HA_FÖRSTÄRKARE_ Just wow xD Ja fan alltså.. Ja e lite sugen på en DT25 eller liknande samt en Variax eftersom jag sitter på en HD500. Vore fett. Cool! 😎
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=I9E2eXXwW28&feature=g-vrec&context=G2a3a841RVAAAAAAAAAg _VILL_HA_FÖRSTÄRKARE_ Just wow xD Varför har tjommen längst till vänster en skurtrasa på huvudet? 😳 Är det någon typ av statement? Jag missar poängen va? 😛 Kul stärk btw Redigerat 22 februari 2012 av CHAE
Naymari Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Ja fan alltså.. Ja e lite sugen på en DT25 eller liknande samt en Variax eftersom jag sitter på en HD500. Vore fett. Cool! 😎 Köper du kommer jag hem till dig så spelar vi in. Key? Varför har tjommen längst till vänster en skurtrasa på huvudet? 😳 Är det någon typ av statement? Jag missar poängen va? 😛 Kul stärk btw Han är skön den killen 😆
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Köper du kommer jag hem till dig så spelar vi in. Key? Han är skön den killen 😆 Mäh! du måste ju säga vilken "key" ni ska spela i... Fattaruväl! 😛 "Skön" är ett starkt ord 😱 xD
Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Köper du kommer jag hem till dig så spelar vi in. Key? Det kan du ge dig den på att vi ska! ☺️
Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 LINE6 JAMES TYLER JTV-59 VARIAX TSB ..är jag fett sugen på! ..i C-dur! 😳
Naymari Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Mäh! du måste ju säga vilken "key" ni ska spela i... Fattaruväl! 😛 "Skön" är ett starkt ord 😱 xD meh 😛 xD Det kan du ge dig den på att vi ska! ☺️ 😑 -_- ☺️
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 LINE6 JAMES TYLER JTV-59 VARIAX TSB ..är jag fett sugen på! ..i C-dur! 😳 😄 Najs! Men va fan blev det av Tele-planerna? 😮😠 Nu struntar du i Variax och köper en Telecaster...BUMS!
Naymari Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 ska köpa monitorstativ på lördag. Tröttnat på att sitta nere på golvet för att ha de i öronhöjd... Sådeså! 😑 Mene, vilken skillnad blir det på att ha monitorerna horisontellt istället för lodrätt? ( Använde jag rätt ord nu? 😛 )
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 (redigerat) ska köpa monitorstativ på lördag. Tröttnat på att sitta nere på golvet för att ha de i öronhöjd... Sådeså! 😑 Mene, vilken skillnad blir det på att ha monitorerna horisontellt istället för lodrätt? ( Använde jag rätt ord nu? 😛 ) Finns en tråd om det har jag för mig... 😑 Edith: jepp Yoda says: Om man har dem som enda monitor och sitter relativt nära (som situationen ser ut i e flesta hemstudios), så kan det vara sämre att ha liggande monitorer, eftersom stereobilden kan bli lite förvrängd när man inte har samma bredd mellan basar som mellan diskanter, så där kan stående monitorer vara att föredra. Redigerat 22 februari 2012 av CHAE
Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Men va fan blev det av Tele-planerna? 😮😠 Nu struntar du i Variax och köper en Telecaster...BUMS! MÄH Näe! 😠 ....eller jo! 😳 Eller nä... vet int! 😱
Neosus Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Jag har mina monitorer ståendes och så har jag placerat mina öron mellan basen och diskanten... ..och där sitter dom nu! 😳
Naymari Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Finns en tråd om det har jag för mig... 😑 Edith: jepp Yoda says: Sepåfan. Tack!^^ Jag har mina monitorer ståendes och så har jag placerat mina öron mellan basen och diskanten... ..och där sitter dom nu! 😳 vad har du för monitorer?😮
Naymari Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Ja ha KRK vxt6! 😱 Sluta vara så rik 🙁 Men nice! Äre bra o så? 😱
CHAE Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Jag rekommenderade ett par KRK vx6:or till en kompis men han passade på dem eftersom "att loggan är så jävla ful"... 😱😆 True story.
Recommended Posts