Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

@0:26 MORE COWBELL!!! 😄

Tungt, svettigt och gött röj. Påminner fan om sådant vi lirade back in teh dey 🥰 (hörde med kompgitarristen nyss och han höll med (det måste vara första gången han och jag är så rörande överens om någonting 😛 )

Gillar trummorna men saknar lite mer tyngd i basen.

Det blir 3,5 av 5 möjliga från Västerviksjuryn 🙂 (F d) Gamlebyjuryn säger "häftigt!"

Link to comment
Dela på andra sajter

fan har knappt skrivit något på ett par veckor nu.... men nu plockade jag fram gitarren imorse och har fått säkert ett tjugotal idéer inspelade... de går inte att bli av med 😠

Dubbelalbum på gång kanske? 😮

Har inte heller skrivit någonting vettigt på lång tid nu men å andra sidan så får jag sådana där låtskrivartoppar 1-2 ggr/år och då känns det bra att ha mycket att välja bland (och kunna ha lyxen att välja bort).

Sedan är det ju kul att ha halvfärdiga skisser som får ligga och mogna lite.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

När tar en förmiddag slut? Fick ett mail av en kund 12.05 som ber oss att lägga upp en användare. "Får gärna vara klart fm".

😳

Sånna ärenden har man ju sett. Skapa ett användarkonto för den-o-den personen från 2012-01-01 och ärendet kommer i februari... 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

Dubbelalbum på gång kanske? 😮

Har inte heller skrivit någonting vettigt på lång tid nu men å andra sidan så får jag sådana där låtskrivartoppar 1-2 ggr/år och då känns det bra att ha mycket att välja bland (och kunna ha lyxen att välja bort).

Sedan är det ju kul att ha halvfärdiga skisser som får ligga och mogna lite.

mjo... men jag har alldeles för många att välja bort, hinner ju aldrig spela in 😠 de flesta lär nog falla i glömska 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

@0:26 MORE COWBELL!!! 😄

Tungt, svettigt och gött röj. Påminner fan om sådant vi lirade back in teh dey 🥰 (hörde med kompgitarristen nyss och han höll med (det måste vara första gången han och jag är så rörande överens om någonting 😛 )

Gillar trummorna men saknar lite mer tyngd i basen.

Det blir 3,5 av 5 möjliga från Västerviksjuryn 🙂 (F d) Gamlebyjuryn säger "häftigt!"

Tack du! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har tjommen längst till vänster en skurtrasa på huvudet? 😳 Är det någon typ av statement?

Jag missar poängen va? 😛

Kul stärk btw

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fan alltså.. Ja e lite sugen på en DT25 eller liknande samt en Variax eftersom jag sitter på en HD500. Vore fett.

Cool! 😎

Köper du kommer jag hem till dig så spelar vi in. Key?

Varför har tjommen längst till vänster en skurtrasa på huvudet? 😳 Är det någon typ av statement?

Jag missar poängen va? 😛

Kul stärk btw

Han är skön den killen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Köper du kommer jag hem till dig så spelar vi in. Key?

Han är skön den killen 😆

Mäh! du måste ju säga vilken "key" ni ska spela i... Fattaruväl! 😛

"Skön" är ett starkt ord 😱 xD

Link to comment
Dela på andra sajter

LINE6 JAMES TYLER JTV-59 VARIAX TSB

..är jag fett sugen på!

252061.jpg

..i C-dur! 😳

😄

Najs!

Men va fan blev det av Tele-planerna? 😮😠

Nu struntar du i Variax och köper en Telecaster...BUMS!

Link to comment
Dela på andra sajter

ska köpa monitorstativ på lördag.

Tröttnat på att sitta nere på golvet för att ha de i öronhöjd...

Sådeså! 😑

Mene, vilken skillnad blir det på att ha monitorerna horisontellt istället för lodrätt? ( Använde jag rätt ord nu? 😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

ska köpa monitorstativ på lördag.

Tröttnat på att sitta nere på golvet för att ha de i öronhöjd...

Sådeså! 😑

Mene, vilken skillnad blir det på att ha monitorerna horisontellt istället för lodrätt? ( Använde jag rätt ord nu? 😛 )

Finns en tråd om det har jag för mig... 😑

Edith: jepp

Yoda says:

Om man har dem som enda monitor och sitter relativt nära (som situationen ser ut i e flesta hemstudios), så kan det vara sämre att ha liggande monitorer, eftersom stereobilden kan bli lite förvrängd när man inte har samma bredd mellan basar som mellan diskanter, så där kan stående monitorer vara att föredra.
Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...