Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Känslan som infinner sig när man fyllt på två tvättmaskiner men av någon konstig anledning bara satt igång den ena... 😏

Annons
Postat
Hittade i alla fall en kul detalj: I början av sista versen, så råkar en av bakgrundsstämmorna (mellan-stämman) sjunga "Well, it's time to turn this CHIMP around" blink.png (chimp = schimpans)
Gött. Det är just sådana detaljer man ska lyfta fram! Såvida inte chimp ska vara en travesti på protagonisten i låten och hur han tvingas byta riktning i livet från den apmänniska han varit till den han borde bli?

😆 :lol: 😄

Postat

funderar på att köpa en ny dynamisk mik att sjunga in slasksång, dub- och körstämmor med... min nuvarande är typ en 199:- SM58 kopia som inte låter speciellt bra. men ska man ha nåt bra blir det ju till att punga upp 1,5k eller nåt >.<

då kostar ju min kondensatormik mindre xD

Postat

funderar på att köpa en ny dynamisk mik att sjunga in slasksång, dub- och körstämmor med... min nuvarande är typ en 199:- SM58 kopia som inte låter speciellt bra. men ska man ha nåt bra blir det ju till att punga upp 1,5k eller nåt >.<

då kostar ju min kondensatormik mindre xD

En 58 är väl inte så dyr?

Sen har du shures PG serie också. Vet inte hur bra de ä dock 😮

Postat (redigerat)

57:orna går väl loss på runt tusenlappen max....(?)

Prisjaktning

Fail på mig... såg att det faktiskt gällde 58:orna... my bad xD

Redigerat av CHAE
Postat

X1:an och b1:an är helt klart bra. Kolla in sE-mikarna också 🙂

Postat

Pico: provade ditt tips och det fungerade. Tack som fan för hjälpen! 🥰

Postat

kom igen nu, mikrofonen i fråga ska användas när jag sitter vid datorn, alltså handhållen och dynamisk. en kondensatormik i det läget är direkt olämpligt.

ge mig ett tips nu, annars köper jag tamigfan en beta58 😄

Postat

😳

vad aggro jag verkar xD

Inte med din " 😑 " i signaturen xD

Postat

jag vet att lingongrova är pågen. nämnde bara i samma andemening att polarbröd ligger här. såatteh hoppas ni antecknar. 😑

ska göra varma mackor te på köpet.

Aha. Okej 😑

Jag käkade en vetekaka från polarbröd innan. Rätt gott endå 😑

Postat

CHAE, har inte du en Z3300? 😮

Yes very much so indeed 😮

Har för mig att du också har en?

Jag käkar fett god Böngryta med ris. 😑

Phett 😑

varma mickar.

...och kalla korvar?

Postat

ge mig ett tips nu, annars köper jag tamigfan en beta58 😄

Jag skulle kika på Sennheisers e9xx-serie. Eller e8xx-serien. Prisvärda. Och så ser dom lite mer stealth ut än Shures mickar.

Postat

Yes very much so indeed 😮

Har för mig att du också har en?

Mjofan. Gött 😑

Fin Mick endå.

Du vet inte om det finns en hållare som inte är shockmount? 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.