Zakyath Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Haha, mycket möjligt. 😛 Jag spänner mig så jävla lätt. Jag hatar det och det är det stora problemet med mitt lirande. bara att öva på att slappna av 😑 jag tog lektioner i klassisk gitarr ganska många år så jag har vant mig för länge sen vid att slappna av. testa att liksom skjuta ut armen lite från kroppen. vänjer du dig vid den vinkeln blir det nog mindre ansträngande för armen.
Neosus Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) bara att öva på att slappna av 😑 jag tog lektioner i klassisk gitarr ganska många år så jag har vant mig för länge sen vid att slappna av. testa att liksom skjuta ut armen lite från kroppen. vänjer du dig vid den vinkeln blir det nog mindre ansträngande för armen. Du kan en del klassiska låtar då? De e coolt! Redigerat 21 februari 2012 av Neosus
Zakyath Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Du kan en del klassiska låtar då? De e coolt! jag har glömt det mesta. men en del kan jag ☺️ det som sitter kvar är ju tekniken. och det är ju bra iaf.
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 NU kom jag på en grej som jag faktiskt skulle vilja fråga forumet om. Nu jävlar du, Sadam, nu är tråden ett faktum 😮
Neosus Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Tråd 😮 Starkt jobbat! 😮 Det får bli ett plus i kanten och en stjärna i himmelen! 😑
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Starkt jobbat! 😮 Det får bli ett plus i kanten och en stjärna i himmelen! 😑 😑
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Trist att DAW-tråden ballat ur 😏 Någon (joachime?) efterfrågade en poll men finns det inte redan en sådan tråd? 😱
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 F ö tycker jag att BrännSvänns nya avatar är läskig 😱😊
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 MXR:s grejer är bra men jag gillar fan inte att de sätter adapterjacket på sidan. Det gör mig nästan lite förbannad 😏
Pico Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) Tråd 😮 Du kör Win XP visst? Snabbkollade lite och det här verkar fungera för mig iaf med Cubase 5. C:\Documents and Settings\<användarnamn>\Application Data\Steinberg\Cubase <versionsnummer>\ Leta upp filen Defaults.xml. Kopiera filen och döp den nya till Defaults.bak eller liknande. Öppna sedan Defaults.xml med notepad. Sök i filen på "recent". <member name="GRecentDocumentPaths"> <list name="Paths" type="list"> <item> <string name="Name" value="Projekt 1.cpr" wide="true"/> <string name="Path" value="C:\<sökväg till projekt>\" wide="true"/> <member name="FileType"> <int name="MacType" value="0000000000"/> <string name="DosType" value="cpr" wide="true"/> <string name="UnixType" value="cpr" wide="true"/> <string name="Name" value="Cubase Project File" wide="true"/> </member> </item> <item> <string name="Name" value="Projekt 2.cpr" wide="true"/> <string name="Path" value="C:\<sökväg till projekt>\" wide="true"/> <member name="FileType"> <int name="MacType" value="0000000000"/> <string name="DosType" value="cpr" wide="true"/> <string name="UnixType" value="cpr" wide="true"/> <string name="Name" value="Cubase Project File" wide="true"/> </member> </item> </list> </member> Om du vill ha bort Projekt 2.cpr så tar du bort raderna <item> till och med </item> som omgärdar det projektet. edit: La till lite. Kan vara idé att ta en backup av Defaults.xml först innan du harvar runt. 😛 Redigerat 21 februari 2012 av Pico
Pico Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Tänkte först att jag skulle scripta någonting för det där men näe, vad opepp jag var. Kanske till helgen. Du kan ju testa påminna mig Chae. xD
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) Du kör Win XP visst? Snabbkollade lite och det här verkar fungera för mig iaf med Cubase 5. C:\Documents and Settings\<användarnamn>\Application Data\Steinberg\Cubase <versionsnummer>\ Leta upp filen Defaults.xml och öppna med notepad. Sök i filen på "recent". <member name="GRecentDocumentPaths"> <list name="Paths" type="list"> <item> <string name="Name" value="Projekt 1.cpr" wide="true"/> <string name="Path" value="C:\<sökväg till projekt>\" wide="true"/> <member name="FileType"> <int name="MacType" value="0000000000"/> <string name="DosType" value="cpr" wide="true"/> <string name="UnixType" value="cpr" wide="true"/> <string name="Name" value="Cubase Project File" wide="true"/> </member> </item> <item> <string name="Name" value="Projekt 2.cpr" wide="true"/> <string name="Path" value="C:\<sökväg till projekt>\" wide="true"/> <member name="FileType"> <int name="MacType" value="0000000000"/> <string name="DosType" value="cpr" wide="true"/> <string name="UnixType" value="cpr" wide="true"/> <string name="Name" value="Cubase Project File" wide="true"/> </member> </item> </list> </member> Om du vill ha bort Projekt 2.cpr så tar du bort raderna <item> till och med </item> som omgärdar det projektet. Wow! 😮 Det var som fan! Thanx broh! 🥰 PS Svara i tråden också så får kanske andra nytta av det där tipset 🙂 DS Redigerat 21 februari 2012 av CHAE
Pico Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) edit: La till lite. Kan vara idé att ta en backup av Defaults.xml först innan du harvar runt. Bara för säkerhets skull så päjstar jag in den detaljen här också. OCH FAAAN om du försöker fly från längsta igen... då jäklar! 😠😛 Redigerat 21 februari 2012 av Pico
Pico Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) Wow! 😮 Det var som fan! Thanx broh! 🥰 PS Svara i tråden också så får kanske andra nytta av det där tipset 🙂 DS Ptja, iofs. Jo o vassego också. 😄 Redigerat 21 februari 2012 av Pico
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 edit: La till lite. Kan vara idé att ta en backup av Defaults.xml först innan du harvar runt. Bara för säkerhets skull så päjstar jag in den detaljen här också. OCH FAAAN om du försöker fly från längsta igen... då jäklar! 😠😛 Mhm, det känns unsafe att börja stimma och så går det åt helvete och då sitter jag wejäääält i skiten 😮😄 😆 @"fly från längsta"
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) You can check out but you can never leave. ...och där plockade Micke fram Landolan och lägerelden. Starkt! 😛 Redigerat 21 februari 2012 av CHAE
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Nu ska ja diska! SKURA!!! 😠 Snarare den här: http://www.youtube.com/watch?v=f_MFh61Nvp4 😄
Naymari Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Hej! Jåh vi har lingongrova här uppe åxå. 😑 Polarbröd kommer härifrån min by. 😎 Det är ju Pågen som gör lingongrova! 😠 Aja, gott äre iaf 😑
Recommended Posts