Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är det maffian på besök?

Nej, det tror jag inte. Jag hör grannar slås eftersom det inte verkar vara två som slåss åt gången. Först slås en och sedan efter nån timme slås en till. Mycket märkligt. De slåss inte samtidigt.

Postat

Nej, det tror jag inte. Jag hör grannar slås eftersom det inte verkar vara två som slåss åt gången. Först slås en och sedan efter nån timme slås en till. Mycket märkligt. De slåss inte samtidigt.

De kanske bara reagerar väldigt långsamt på smärtintryck.

Postat

De kanske bara reagerar väldigt långsamt på smärtintryck.

Eller oxå är det en som blir slagen medvetslös och vaknar till och ger igen osv.

Postat

Nu ska jag göra mat, tvätta mig, raka mig, borsta mig, klä mig, gå till bussen till biblan. Under tiden bjuder jag på denna musiksnutt:

Ha de!

Postat

Eller oxå är det en som blir slagen medvetslös och vaknar till och ger igen osv.

Eller bara inte kommer sig för att hämnas på en stund. Kanske har annat i tankarna.

Postat

Hej

Jag ska dit på fredag, tack för påminnelsen.

Förstår mej inte på högkostnadsskyddet. Det står att man får 50 % rabatt på åtgärder över 3 000 spänn. Står åtgärd för en tand, eller hela käften i ett svep?

Postat (redigerat)

De byter nog ut hela skallen när de ändå är igång, speciellt i ditt fall.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.