Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Vad gör skillnaden med en kompressor i kedjan?

Jag får kolla runt beggat marknaden lite också. men är inte ett så stort fan av begangnat 😮

Sen har jag 20% på fårsund också^^

Jag upplever att den tämjer transienterna lite och plockar fram sustainen på ett skönt sätt. Framförallt Fender-Jaggan; den tenderar att bli lite...ilsken och då känns en kompressorpedal kosher 🙂

Exempel #2 kör så gott som varenda acke genom min VXP för lite kompression innan Pro40:n.

Jag gillar beggatmarknaden men man måste vara på sin vakt så att man inte blir blåst. Man får fråga rätt saker helt enkelt 😑

Ännu mera whitefunk, och vilken röst. Så innihelvete bra.

http://www.youtube.com/watch?v=2VZ5DfCY6kY

Dra mig baklänges på en liten träpinnevagn, Sadam! 😮

Det här är musik! Det svänger så det svartnar 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag upplever att den tämjer transienterna lite och plockar fram sustainen på ett skönt sätt. Framförallt Fender-Jaggan; den tenderar att bli lite...ilsken och då känns en kompressorpedal kosher 🙂

Exempel #2 kör så gott som varenda acke genom min VXP för lite kompression innan Pro40:n.

Jag gillar beggatmarknaden men man måste vara på sin vakt så att man inte blir blåst. Man får fråga rätt saker helt enkelt 😑

Dra mig baklänges på en liten träpinnevagn, Sadam! 😮

Det här är musik! Det svänger så det svartnar 🥰

Dom har du väl hört förut. Man blir som gamling lite osäker på vad folk känner till. Men känner du till big star så......

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har du väl hört förut. Man blir som gamling lite osäker på vad folk känner till. Men känner du till big star så......

Jepp. Det var bråzzan som fick in mig på Doobie Bros. Gött gung ju!

fan skola snart 😠

Har ni inte typ sportlov nu eller något? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Fettisdag idag. På min tid kallade vi semlorna för tisdagsbullar.

Hm. Om ni då åt en giffel på torsdagen... Vad blev det då?

Neosur blir nog oxå förbannad.

😄

* * *

BULAR!!!!

* * *

Vi ska äta semlor på em-fikat 🥰😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev naturligtvis en giffel. Ibland tar sej historielösheten besynnerliga uttryck.

Oh. My. Gawd! 😮

Fan, bara för att det pratas så mycket om Reaper (såg din nya tråd, Sadam) så måste jag nog spana in det. Ser lite plottrigt ut men vore kul att testa något nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh. My. Gawd! 😮

Fan, bara för att det pratas så mycket om Reaper (såg din nya tråd, Sadam) så måste jag nog spana in det. Ser lite plottrigt ut men vore kul att testa något nytt.

Jag har flera nya trådar igång. Kan bli fler under dan. Dra igång nån själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va ni tjötar då

😄

Ja, håll käften för fan! Jag försöker sova!

Hörru grabben, nu lugnar du ner dig 😠😛 Men va f... Ska du sova på jobbet? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...