CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 (redigerat) Vad gör skillnaden med en kompressor i kedjan? Jag får kolla runt beggat marknaden lite också. men är inte ett så stort fan av begangnat 😮 Sen har jag 20% på fårsund också^^ Jag upplever att den tämjer transienterna lite och plockar fram sustainen på ett skönt sätt. Framförallt Fender-Jaggan; den tenderar att bli lite...ilsken och då känns en kompressorpedal kosher 🙂 Exempel #2 kör så gott som varenda acke genom min VXP för lite kompression innan Pro40:n. Jag gillar beggatmarknaden men man måste vara på sin vakt så att man inte blir blåst. Man får fråga rätt saker helt enkelt 😑 Ännu mera whitefunk, och vilken röst. Så innihelvete bra. http://www.youtube.com/watch?v=2VZ5DfCY6kY Dra mig baklänges på en liten träpinnevagn, Sadam! 😮 Det här är musik! Det svänger så det svartnar 🥰 Redigerat 21 februari 2012 av CHAE
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Jag upplever att den tämjer transienterna lite och plockar fram sustainen på ett skönt sätt. Framförallt Fender-Jaggan; den tenderar att bli lite...ilsken och då känns en kompressorpedal kosher 🙂 Exempel #2 kör så gott som varenda acke genom min VXP för lite kompression innan Pro40:n. Jag gillar beggatmarknaden men man måste vara på sin vakt så att man inte blir blåst. Man får fråga rätt saker helt enkelt 😑 Dra mig baklänges på en liten träpinnevagn, Sadam! 😮 Det här är musik! Det svänger så det svartnar 🥰 Dom har du väl hört förut. Man blir som gamling lite osäker på vad folk känner till. Men känner du till big star så......
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Dom har du väl hört förut. Man blir som gamling lite osäker på vad folk känner till. Men känner du till big star så...... Jepp. Det var bråzzan som fick in mig på Doobie Bros. Gött gung ju! fan skola snart 😠 Har ni inte typ sportlov nu eller något? 😳
Zakyath Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Har ni inte typ sportlov nu eller något? 😳 inte på universitetet 😠 Är inte det sportlov nästa vecka? jo jag tror det. iaf här i stockholm. men som sagt inte för mig 🙁
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Är inte det sportlov nästa vecka? Lite olika bereonde på vart man bor i landet. Här i Kalmar län är det sportlov nu 😑
Zakyath Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 😄 jag börjar tröttna lite på min fula avatar... 😠
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 😄 jag börjar tröttna lite på min fula avatar... 😠 Då bjuder jag på den här. Typ, same shit.
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 😄 jag börjar tröttna lite på min fula avatar... 😠 Frukt is teh grej 😑
Zakyath Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 😮 jag ska nog meditera lite på det här med avatar
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 😮 jag ska nog meditera lite på det här med avatar Jules sylvain kan inte va fel. Själv är jag nog fast med andy warholl.
Naymari Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Har ni inte typ sportlov nu eller något? 😳 jorå 😑 Är inte det sportlov nästa vecka? Nej! 😠
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Hm, fan vad många "hand wired" boutique-pedaler det finns 😳 Hutlösa priser är det också. Jag blir så förbannad 😠
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Fettisdag idag. På min tid kallade vi semlorna för tisdagsbullar.
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Hm, fan vad många "hand wired" boutique-pedaler det finns 😳 Hutlösa priser är det också. Jag blir så förbannad 😠 Neosur blir nog oxå förbannad.
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Fettisdag idag. På min tid kallade vi semlorna för tisdagsbullar. Hm. Om ni då åt en giffel på torsdagen... Vad blev det då? Neosur blir nog oxå förbannad. 😄 * * * BULAR!!!! * * * Vi ska äta semlor på em-fikat 🥰😑
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Hm. Om ni då åt en giffel på torsdagen... Vad blev det då? Det blev naturligtvis en giffel. Ibland tar sej historielösheten besynnerliga uttryck.
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Det blev naturligtvis en giffel. Ibland tar sej historielösheten besynnerliga uttryck. Oh. My. Gawd! 😮 Fan, bara för att det pratas så mycket om Reaper (såg din nya tråd, Sadam) så måste jag nog spana in det. Ser lite plottrigt ut men vore kul att testa något nytt.
SadamJR Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Oh. My. Gawd! 😮 Fan, bara för att det pratas så mycket om Reaper (såg din nya tråd, Sadam) så måste jag nog spana in det. Ser lite plottrigt ut men vore kul att testa något nytt. Jag har flera nya trådar igång. Kan bli fler under dan. Dra igång nån själv.
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Jag har flera nya trådar igång. Kan bli fler under dan. Dra igång nån själv. Kul 🙂 Vetefan, har aldrig några bra ämnen att dra igång trådar om 😑
CHAE Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Fan va ni tjötar då 😄 Ja, håll käften för fan! Jag försöker sova! Hörru grabben, nu lugnar du ner dig 😠😛 Men va f... Ska du sova på jobbet? 😳
Recommended Posts