Naymari Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 Kör på Behringer då. Men trampa inte för hårt, för då går dom sönder. äh. lite silvertejp så 🙂 ska till fårsund på lördag och köpa monitorstativ. kan köpa hem mig någon overdrivare och någon delayare på samma gång 😮
Zakyath Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 nu har jag lagt all gitarr och är äntligen fri från detta projekt 🥰 nu ska jag äta middag innan jag däckar...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 (redigerat) nu har jag lagt all gitarr och är äntligen fri från detta projekt 🥰 nu ska jag äta middag innan jag däckar... Vars la du gitarrerna nånstans? 😳 Redigerat 19 februari 2012 av Kulturell Figur
Zakyath Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 känner mig sugen på att använda mitt piano som en extra resonanslåda för min elgitarr på något sätt. vet dock inte riktigt hur...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 lidingö 😑 Jaha det är där dom ligger. 😊
CHAE Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 funderar på ett form av pedalbord endå. är rätt fett. fast då mest med udda effekter och delayer för annars äre inte kul 😱 Kommer nog bli rätt mycket billiga pedaler också. SÅDESÅ! 😠 Hit it, baby! 😄 Kolla in beggatmarknaden också, där kan man verkligen fynda 🙂 Mmmmmmm dealyer är fräna. Kolla in TC Electronics prylar (Repeater), Way Huge (Aqua Puss) och EHX 🥰 * * * Morrn Längsta! VA GÖ NI? 😮 Nu: jobbet. Herrå!
SadamJR Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Har ring a-kassan. Dom vet verkligen hur man inte får saker gjorda.
CHAE Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Har ring a-kassan. Dom vet verkligen hur man inte får saker gjorda. Segt 😏🙁 Vad sa de då? Jag borstade tänderna nyss 😮 Va gott!
joachime Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Jag borstade tänderna nyss Lustigt sammanträffande. Jag borstade också tänderna idag. Har en tandkräm med örtsmak jag impulshandlade en gång för längesedan i en tysk mellanstad. Den smakar verkligen apa. Lät den ligga och tog en annan.
SadamJR Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Segt 😏🙁 Vad sa de då? Att de har en handläggningstid på minst 4 veckor, så nu måste jag vänta till i början på mars på ett besked om jag ens är berättigad till några pengar.
CHAE Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Att de har en handläggningstid på minst 4 veckor, så nu måste jag vänta till i början på mars på ett besked om jag ens är berättigad till några pengar. Bummer 🙁 Vi får hoppas att det löser sig till det bättre. (Låter som CSN iofs. Hade enorma problem med dem när jag pluggade.)
Micke H Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=qCVSyhjBhro&feature=related
Naymari Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Hit it, baby! 😄 Kolla in beggatmarknaden också, där kan man verkligen fynda 🙂 Mmmmmmm dealyer är fräna. Kolla in TC Electronics prylar (Repeater), Way Huge (Aqua Puss) och EHX 🥰 lite utanför min pris radie :c
Micke H Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Dagens LOL-kund: 8:15 skickar han ett mail med en ny sida som ska publiceras på ondag kl 9.00. Han skriver med STORA bokstäver och många utropstecken, och poängterar hur viktigt det är att detta blir gjort inte en MINUT FÖRE, och inte en MINUT EFTER. Några timmar senare får jag ett nytt mail. "Jag skrev fel, jag menade IMORGON TISDAG KLOCKAN 09:00." xD
SadamJR Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Dagens LOL-kund: 8:15 skickar han ett mail med en ny sida som ska publiceras på ondag kl 9.00. Han skriver med STORA bokstäver och många utropstecken, och poängterar hur viktigt det är att detta blir gjort inte en MINUT FÖRE, och inte en MINUT EFTER. Några timmar senare får jag ett nytt mail. "Jag skrev fel, jag menade IMORGON TISDAG KLOCKAN 09:00." xD Kan man inte låtsas att man inte har fått det senare mejlet? Hur fan gick det där till?
Zakyath Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Dagens LOL-kund: 8:15 skickar han ett mail med en ny sida som ska publiceras på ondag kl 9.00. Han skriver med STORA bokstäver och många utropstecken, och poängterar hur viktigt det är att detta blir gjort inte en MINUT FÖRE, och inte en MINUT EFTER. Några timmar senare får jag ett nytt mail. "Jag skrev fel, jag menade IMORGON TISDAG KLOCKAN 09:00." xD 😄
CHAE Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Dagens LOL-kund: 8:15 skickar han ett mail med en ny sida som ska publiceras på ondag kl 9.00. Han skriver med STORA bokstäver och många utropstecken, och poängterar hur viktigt det är att detta blir gjort inte en MINUT FÖRE, och inte en MINUT EFTER. Några timmar senare får jag ett nytt mail. "Jag skrev fel, jag menade IMORGON TISDAG KLOCKAN 09:00." xD 😄 Låter som någonting som jag skulle tänkas göra 😛
Recommended Posts