Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

😆

Do tell.

jag skrev något om att göra någonting sexuellt med någon småbarnsmamma från tensta och så skrev jag ett par hårda ord till någon i chatten som visade sig vara hans flickvän... sen fick hon tuppjuck och spammade typ 20 arga meddelanden på hans sida 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skrev något om att göra någonting sexuellt med någon småbarnsmamma från tensta och så skrev jag ett par hårda ord till någon i chatten som visade sig vara hans flickvän... sen fick hon tuppjuck och spammade typ 20 arga meddelanden på hans sida 😛

Låter nästan lite väl elakt. 😛

Behöver du hjälp?

messy_apartment.jpg

Även om min lya kanske är marginellt bättre städad än så är flyttstädningen inte något jag direkt ser fram emot...

Link to comment
Dela på andra sajter

inte?

Jag vet inget om detta och förstod inte riktigt vad du gjorde, men när jag googlade runt lite såg det ut som om man ska gå in och ändra de uppgifter kontoinnehavaren har skrivit, eller lägga till text så att det ser ut som om kontoinnehaven har gjort det själv, typ; "om jag inte får knulla snart tar jag hunden", men det var kanske det du gjorde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det alltså möjligt att gå in på ett facebookkonto och skriva så att det ser ut som om kontoinnehavaren själv har skrivit? I så fall hur? Det verkar ju helsnurrigt.

Man gör det alltså när någon har glömt att logga ut, eller om man listat ut vederbörandes lösenord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man gör det alltså när någon har glömt att logga ut, eller om man listat ut vederbörandes lösenord.

Men här går ju inte att skriva i nån annans namn, eller går det? Följdfråga; varför kan man göra det på facebook men inte här? Det låter ju närmast som nån slags bugg. Blir inte folk förbannade?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men här går ju inte att skriva i nån annans namn, eller går det? Följdfråga; varför kan man göra det på facebook men inte här? Det låter ju närmast som nån slags bugg. Blir inte folk förbannade?

Person A har fest. Person B hälsar på

A går på dass utan att logga ut från facebook.

B tycker sig vara rolig och skriver något på facebook i person As namn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men här går ju inte att skriva i nån annans namn, eller går det? Följdfråga; varför kan man göra det på facebook men inte här? Det låter ju närmast som nån slags bugg. Blir inte folk förbannade?

Jo, loggar jag in på ditt konto och skriver ett inlägg så ser det ju ut som du skrivit det ellerhur?

Sånt kan du göra på många sidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

ytterligare en låtskiss... tror det får bli inspelning för hela slanten under min påsksemester. typ göra en EP. och eftersom ingen lyssnar på det ändå, tänkte jag skita i att göra neutrala texter.

Vad menar du med neutrala texter? Vad blir det istället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...