Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vad moget det är med såna som lägger upp sina alkoholvanor som nån slags coolhetsföreteelse... helt fantastiskt.. 🙂

Va moget sagt. 🙂

Redigerat av Memphis
Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Va moget sagt. 🙂

Det tycker jag. 🙂

Postat

Men du är ju inte som alla andra heller. 🙂

Hur är man när man är som "alla andra"?

Utser du dig själv som referenspersonen då?

Postat

Är man som Fredrik Reinfeldt när man är som "alla andra" eller är man mer som Henrik Svhyffert?

Postat

Jag hade inte tänkt att fortsätta heller.

Vad bra! Då kan vi kanske lägga ner det där med att vara eller icke vara som "alla andra". 🙂
Postat

Bjåka inte nu småbarn... 🙂

ÄH juste fan.. ja skulle lägga mig. 🤪

..förresten så röstar jag på Henrik Coffert.. eller vad han nu hette. 😱

Gonatt! 😑

Postat

Vad moget det är med såna som lägger upp sina alkoholvanor som nån slags coolhetsföreteelse... helt fantastiskt.. 🙂

Hej KF. Ett ganska typiskt inlägg från dig. Du hoppar på någon utan någon riktig anledning bara för att provocera. Du gör det utan att nämna personen direkt, men alla vet vad du syftar på. Sen avslutar du med den sedvanliga smileyn för att illustrera att du ser ner på vederbörande.

DET är ju jävligt moget.

Postat

Imorn ska jag på fest med After-ski fest. Känns som det kommer sluta i stor mängd alkoholhaltig vätska genom min stackars lever. xD

xD Stackars dig. 😛 Hoppas du får kul! 😄

Postat

Tänkte lägga in en bild där en kvinna smörjs in med solskyddsmedel och med kommentaren att vallateamet trivs... menneh... meh!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.