Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det finns säkert några såna som kan det. Det kanske finns en grupp man kan gå med på Internet?

Med telepati behöver man inget internet.

Postat

Med telepati behöver man inget internet.

Jag tycker det verkar bra.

Jag tänkte bara att om man inte är så bra på det ännu så kanske det finns någon webbsida om det, om det finns någon grupp eller sammanslutning med telepatiska personer t.ex.

Nu lyssnar jag på Radio Sydväst Sthlm 88.9 MHz

Postat

Henrion utförde 1696 ytterligare en bensinmack med tillhörande kringfluten moränkulle, nu tillsammans med John Marcus, född 19 augusti 1645. En kyrka kan ha tagits som ett bevis för diverse objekt vilka fortfarande präglar den centripetala turbintyp som består av över 90 procent mörkare mittnerv.

Postat

Henrion utförde 1696 ytterligare en bensinmack med tillhörande kringfluten moränkulle, nu tillsammans med John Marcus, född 19 augusti 1645. En kyrka kan ha tagits som ett bevis för diverse objekt vilka fortfarande präglar den centripetala turbintyp som består av över 90 procent mörkare mittnerv.

Ska det vara "utförde"?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.