Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

21-årig kvinna omkom igår vid frontalkrock med lastbil längs E10 vid Altajärvi. Personbilen kom av okänd anledning över på fel sida.

Skulle inte förvåna mig om hon sms:ade medan hon körde som så många gör.

Postat

gonatt

😑

Ska du inte ge den där mixtävlingen en chans? 😐

Postat

Nä ja ska sova nu.. 😛

Det är för tidigt för dig att sova nu. 😳

Postat

Ja de e de... 😱😊

😄

Postat

...eller ja just de.. Får väl se om ja gör nån mix på den där.

Får C!

Kändes svårt att göra något bra utav det.

...men vahettere. Gonatt nu!

😑

Postat

Har du varit ute och raggat fruntimmer?

hahaha 😆

nä. haft jobbevent hela dagen, kom hem för ett par timmar sedan och tänkte gå och lägga mig nu.

Postat

Hej.

Varit på Taco- och semmelkväll me polarna. Va riktigt nice. Innan dess var vi på Ikea o härjade i 4 timmar. xD

Innan det labbade jag i skolan i 4 timmar, terroriserade Pazo med bild på det. Händelserik dag. 😛

Postat

Imorn ska jag på fest med After-ski fest. Känns som det kommer sluta i stor mängd alkoholhaltig vätska genom min stackars lever. xD

Postat

Imorn ska jag på fest med After-ski fest. Känns som det kommer sluta i stor mängd alkoholhaltig vätska genom min stackars lever. xD

Och vad blir det för tilltugg? Ostbåkar och napoleonbakelser

Postat

Vad moget det är med såna som lägger upp sina alkoholvanor som nån slags coolhetsföreteelse... helt fantastiskt.. 🙂

Postat

Vad moget det är med såna som lägger upp sina alkoholvanor som nån slags coolhetsföreteelse... helt fantastiskt.. 🙂

det plockade du ju ur luften. i den här tråden skriver ju de flesta vad de sysslar och pysslar med. dricker man alkohol nämner man nog det också. varför skulle det vara något konstigt med att diskutera det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.