CHAE Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Brrrr, den var inte vanligt ful den gitarren 😱 Låter säkert bra men kom igeeeeen; en gitarr får fan inte se ut hur som helst 😠 Blir så förbannad!
Neosus Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag fick ett brev idag från hyrsvärden där det stod: "Det har kommit klagomål på att du spelar musik klockan 01.00 på natten. Lägenheterna är lyhörda." 😆 ...såatte... 😑😱
CHAE Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag fick ett brev idag från hyrsvärden där det stod: "Det har kommit klagomål på att du spelar musik klockan 01.00 på natten. Lägenheterna är lyhörda." 😆 ...såatte... 😑😱 xD Bra gjort, Grahn! Läge för den där husaffären du pratade om för ett tag sedan? 😳
Neosus Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 xD Bra gjort, Grahn! Läge för den där husaffären du pratade om för ett tag sedan? 😳 Jo, måste banne mej skaffa ett hus om jag ska pyssla med musik. Svårt bara när man är "arbetssökande". 😑
SadamJR Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag fick ett brev idag från hyrsvärden där det stod: "Det har kommit klagomål på att du spelar musik klockan 01.00 på natten. Lägenheterna är lyhörda." 😆 ...såatte... 😑😱 Fick klagomål en gång i världen på att jag spelade stereo på nätterna. Stereon var en liten radio som jag hade på nattygsbordet som jag drog i gång när grannarna över mej knullade så det skrek i resårbotten, samma grannar som klagade på mej, vilket jag oxå talade om för hyresvärden. Hörde inget mer om det där sen. PS Hörde inget knullande heller efter det där.
CHAE Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Fick klagomål en gång i världen på att jag spelade stereo på nätterna. Stereon var en liten radio som jag hade på nattygsbordet som jag drog i gång när grannarna över mej knullade så det skrek i resårbotten, samma grannar som klagade på mej, vilket jag oxå talade om för hyresvärden. Hörde inget mer om det där sen. PS Hörde inget knullande heller efter det där. Hehehe way to go, Sadam!
Neosus Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag tycker det låter som att grannen skramlar ännu mer nu... 🤪
Neosus Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Nåja.. Jag har ju rätt att grejja fram till 22.00 iallafall... HEHEHEHE 😑 Ninja på det.
CHAE Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Nåja.. Jag har ju rätt att grejja fram till 22.00 iallafall... HEHEHEHE 😑 Ninja på det. ...och en ihopslagning?
CHAE Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Appropå Tele Mjukis-Tele xD Med Bigsby dessutom... 😮
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag tycker det låter som att grannen skramlar ännu mer nu... 🤪 Bor grannen vägg i vägg?
Neosus Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Bor grannen vägg i vägg? Dom bor runtomkring mig. Men han där ovan tror jag märker av mitt väsen mest. Jag får väl helt enkelt sluta väsnas på nätterna... 😄 Vad tänkte du på då, KF?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Om din granne är jobbig kan du ju alltid köpa en sån här. 😄
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Tänk dig hans min när du kommer upp genom hans golv och säger till honom: "Nu tar vi och dämpar oss lite va"
Recommended Posts