Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Blev uppkallad till VD. Han erbjöd mig lite löneförhöjning. Jag whinade lite. Då gav han mig en föreläsning. Jag fortsatte vara skeptisk. Han frågade vad jag ville ha. Jag tog i lite. Han gav mig tvärnej och en ny föreläsning. Jag fortsatte vara skeptisk. Sen landade vi nånstans mittemellan.

Kom inte upp i förra årets siffra (+10%), men får ändå vara nöjd med +6,5%.

Snart är man uppe i en normal ingångslön på ett företag med normala löner 😏

Postat

Blev uppkallad till VD. Han erbjöd mig lite löneförhöjning. Jag whinade lite. Då gav han mig en föreläsning. Jag fortsatte vara skeptisk. Han frågade vad jag ville ha. Jag tog i lite. Han gav mig tvärnej och en ny föreläsning. Jag fortsatte vara skeptisk. Sen landade vi nånstans mittemellan.

Kom inte upp i förra årets siffra (+10%), men får ändå vara nöjd med +6,5%.

Snart är man uppe i en normal ingångslön på ett företag med normala löner 😏

😄
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

fun06.jpg

Flaska, äpple, bok och en skål med taxar.

Postat

Katarina Remnemark, 42, och hennes man hade bokat charterresan till Sharm el-Sheik för att de skulle få en så bekväm semester som möjligt.

På grund av flygstrejken tvingas de nu flyga med mardrömsbolaget Air Memphis.

😮😄

Oright, I'm off. sov gott, längsta

Postat

Turturduvor. 🥰

😛

All right, nu har jag betett mig så ynkligt att morsan skickade ett SMS och grattade på Alla Hjärtans Dag. xD

xD

Livet är som att kasta tärning, det bästa man kan få är sex!

haha, den va kul. 😄

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat
nina-hemmingsson_77493182.jpg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.