debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nutidens sämsta reklam-kandidat: den för laktosfri mjölk när presentatören säger: ska det vara så att det finns folk som inte kan dricka mjölk till pannkakorna? IDIOT, vet han inte att pannkakorna i sig görs på mjölk? Då hjälper det väl för helvete inte om man dricker laktofri mjölk till pannkakorna bara...
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Action ser jag aldrig. Men det står i programförklaringen att det är en thriller och det ser jag gärna. Är det action eller thriller? Det är nog en blandning.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Smakar det bra? Mmm....... kompletterade med Rooiboste med bourbon vanilj, 2.5 teskedar raffinerat vitt socker och en skugga lättmjölk.
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nutidens sämsta reklam-kandidat: den för laktosfri mjölk när presentatören säger: ska det vara så att det finns folk som inte kan dricka mjölk till pannkakorna? IDIOT, vet han inte att pannkakorna i sig görs på mjölk? Då hjälper det väl för helvete inte om man dricker laktofri mjölk till pannkakorna bara... Kan man inte göra pannkakorna på laktosfritt?
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Kan man inte göra pannkakorna på laktosfritt? Jo, det kan man säkert. Men han nämner inget om det och det är därför det blir så ofattbart ologiskt och vilseledande.
Neosus Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 de e bara att ta laktosfri mjölk istället byter man ut mjölet så blir det glutenfritt oxå *smart* ...fast vad man ska ta istället för mjöl vet ja int. 😱
Neosus Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 de e bara att ta laktosfri mjölk istället byter man ut mjölet så blir det glutenfritt oxå *smart* ...fast vad man ska ta istället för mjöl vet ja int. 😱 bovetemjöl kan man tydligen använda. Och så byta ut en del till majsmjöl istället. Ska jag prova nångång. 😑 sojamjöl funkar tydligen oxå *googlar vidare*
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag har nog aldrig druckit laktosfri mjölk. Kan man inte bli laktosöverkänslig då om man inte är det från början? Har någon här druckit helt opastöriserad mjölk, direkt från kon? Det har jag. Det ledde till enorma magsmärtor.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Snart ska jag få brev från illibilella Vad mysigt! Jag har funderat på att skriva ett brev på en stor masonitskiva och sända iväg nångång. Helt onödigt att skicka det på masonit, man kan ju rulla ihop det jättepappret och skicka i ett rör av papp om man vill vara lite annorlunda. Men masonitskiva är lite knasigare och kul.
Neosus Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag funderar på att hugga in en massa text i stora stenar och skicka iväg
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Vad mysigt! Jag har funderat på att skriva ett brev på en stor masonitskiva och sända iväg nångång. Helt onödigt att skicka det på masonit, man kan ju rulla ihop det jättepappret och skicka i ett rör av papp om man vill vara lite annorlunda. Men masonitskiva är lite knasigare och kul. Då kan du inte skicka som brev, det blir för stort. Du får skicka med bussgods eller något.
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jo, det kan man säkert. Men han nämner inget om det och det är därför det blir så ofattbart ologiskt och vilseledande. Är det inte det som kallas för undertext?
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Själv funderar jag på att gå över till att kommunicera enbart via telepati.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 (redigerat) Då kan du inte skicka som brev, det blir för stort. Du får skicka med bussgods eller något. Jag fick svaret att det är upp till mig vad jag kallar det. Det är bara ett ord, sa hon, det finns inga regler. Så har vi det här... Wild West. Redigerat 8 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Är det inte det som kallas för undertext? Nej, det tror jag inte. Det kallas oärlighet och är ett större motiv till mord än vad han i Morden i Midsomer hade.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Själv funderar jag på att gå över till att kommunicera enbart via telepati. Det finns säkert några såna som kan det. Det kanske finns en grupp man kan gå med på Internet? Jag funderar på att hugga in en massa text i stora stenar och skicka iväg Romantiskt! Beror iofs vad det står på dem...
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag fick svaret att det är upp till mig vad jag kallar det. Det är bara ett ord, sa hon, det finns inga regler. Så har vi det här... Wild West. Nu är du kryptisk. Vem är hon?
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nu är du kryptisk. Vem är hon? Hon som alltid ringer två gånger. Så mycket mer vet jag inte. Rätt kort. Pagefriss.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Hon som alltid ringer två gånger. Så mycket mer vet jag inte. Rätt kort. Pagefriss. Hur du än vänder och vrider på det får du inte ner en stor masonitskiva i en postlåda. Bokstavligen talat.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Inte om man målar det heller så det blir bildligt talat. Men brev hade inte med storlek att göra, sa hon. Det var bara ett förlegat ord. Hon var nog knäpp. Jag vill uthyra min lägenhet pga. Flyt 😆 Kul. Det var nog nån som kom in på nån skola eller fick ett jobb.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Har för mig att jag sett den där filmen som kommer 00.10-02.45 på TV3 och som heter Ondskan spår. Har för mig att jag också tyckte den var spillningssuverän. Kan bero på att Denzel Wahington och Donald Sutherland är med. Dessutom medverkar bland andra John Goodman. Jag sätter Fem av Fem - i förväg.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nu ska jag dikta. Nu ska jag bikta. *** Och imorgon tar jag vinterjacka, pälsvantar och långkalsonger på mig till biblan. Det är 3 plusgrader ute nu bara.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Märkte att alla de böcker jag tänkte låna var runt 200 sidor, max. Undantag var nog Luke Rhineheart "Tärningsspelaren", men den fanns ju inte. Den står sorterad under "Psykologi" f.ö. Undrar om den är mycket psykologisk.
Recommended Posts