CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Mäh! 😆 Ska man lalla runt själv har man nog fan roligare om man sitter hemma framför vinterstudion 😄 Nä, men enligt nån recensent på aftonbladet är de sveriges mest mongoloida band. 🤪 Går dom hem i spanien? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Går dom hem i spanien? ja. men inte lika hårt som i frankrike. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Går dom hem i spanien? Nja, de går nog lite varstans. Men ibland går de nog hem och slår sönder maten. Vissa spanjorer tål inte lagad mat nämligen... jag ger mig själv en *slap* för det där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Nä tror inte det... ...rätt så långt att gå! 😑 Men snacka om ninjas! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Jag citerar mig själv från Fejjan: Sätt det här på din logg om du får köpa dina egna jävla blommor och förbannade geléhjärtan på Alla Hjärtans Dag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Bara en sådan sak 😑 Jahapp, det är det faktiskt 😮 . Hade du tänkt att uppmärksamma det på något sätt? Hade gärna gjort om jag hade haft någon att göra det med. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Sätt det här på din logg om du får köpa dina egna jävla blommor och förbannade geléhjärtan på Alla Hjärtans Dag! ...sådär ja. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Hade gärna gjort om jag hade haft någon att göra det med. 😮 Längsta 🥰 Kom igeeeeeeeeeeeeen, Nay. Du är ju en enda stor sweet spot hela du! Har jag inte redan sagt det en gång förresten? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Jag citerar mig själv från Fejjan: Sätt det här på din logg om du får köpa dina egna jävla blommor och förbannade geléhjärtan på Alla Hjärtans Dag! 🥰 :wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 (redigerat) Fabrikationsfel Mao.? Nej! Dom är tillverkade med mikrofonen och sladden på vänster sida men jag föredrar den andra sidan. Därför monterar man bort micken och snurrar på plattan under 90 grader och viker micken åt andra hållet. Sen måste man ändra polariteten mellan dom stift som går till lurarna. Anledningen är att Telejacket sitter på höger sida på mixerbordet och då känns det bättre att slippa en kabel från vänster öra som är i vägen. 😉 Redigerat 13 februari 2012 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Längsta 🥰 Kom igeeeeeeeeeeeeen, Nay. Du är ju en enda stor sweet spot hela du! Har jag inte redan sagt det en gång förresten? 😳 Det här är väl 5 gången eller något 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Nej! Dom är tillverkade med mikrofonen och sladden på vänster sida men jag föredrar den andra sidan. Därför monterar man bort micken och snurrar på plattan under 90 grader och viker micken åt andra hållet. Sen måste man ändra polariteten mellan dom stift som går till lurarna. Anledningen är att Telejacket sitter på höger sida på mixerbordet och då känns det bättre att slippa en kabel från vänster öra som är i vägen. 😉 Jahaaaaa. Då förstår jag, tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 En jävla massa liknande bilder på fejjan just nu, men denna var nog bäst hittills 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Det här är väl 5 gången eller något 😑 Jomen dåså 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Jag VET att Alla Hjärtans Dag är ett jäkla jippo. Men jag önskar man slapp påminnas hela tiden om att man är ensam. ^^ En jävla massa liknande bilder på fejjan just nu, men denna var nog bäst hittills 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 #jaäintebitter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 jag bryr mig inte om skiten. nu ska ja koka nudlar. gott som fan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 En jävla massa liknande bilder på fejjan just nu, men denna var nog bäst hittills 😄 Den bilden stal jag 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Är Memphis på spontanpubrunda ikväll igen? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Den bilden stal jag 😛 Jag ser det, citatet är ju tomt! Vad är min herre för en herre? Är min herre en tjyyyyyv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Här i Norrbotten verkar folk inte tramsa runt med blommor på alla hjärtans dag. 😳 http://www.nsd.se/omrostning/Default.aspx?PollID=6716364 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 [...]Är min herre en tjyyyyyv? Nej, din herre är nog mer en "master" har jag hört att det ska kallas... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 #foreveralone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Jag ser det, citatet är ju tomt! Vad är min herre för en herre? Är min herre en tjyyyyyv? Du delade ju med dig av den från en annan. Så du är likadan 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Nej, din herre är nog mer en "master" har jag hört att det ska kallas... 😑 Om man går den religiösa vägen istället, kan Herre isället översättas till Fader. Fader vår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Om man går den religiösa vägen istället, kan Herre isället översättas till Fader. Fader vår. 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 Om man går den religiösa vägen istället, kan Herre isället översättas till Fader. Fader vår. ...mer en regel än ett undantag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2012 Dela Postat 13 februari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts