Micke H Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 jag tror han menar tre likadana konsonanter Jupp.
CHAE Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Holy goddammit! Det vart asljust när jag gick från jobbet vid halv fem 😳 Idag är jag fanimig pro life. Jag säger "JA" till livet 😄
CHAE Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Finns det ”lödomani”, dvs folk som inte kan låta bli att löda om allt. Tex köper de en diskmaskin måste de tvångsmässigt löda om den till reverbkammare. 😆 :lol: 😄
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 jag tror han menar tre likadana konsonanter Jasså du menar så.... 😳
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Jag lödde om kabeln till Beyerdynamic DT-109 för att skifta Left / Right. Övriga lurar jag har är också omlödda eftersom jag sätter dit Neutrikkontakter. 😐
Naymari Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Jag lödde om kabeln till Beyerdynamic DT-109 för att skifta Left / Right. Du kunde inte bara ta på dig lurarna på fel håll?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 (redigerat) Du kunde inte bara ta på dig lurarna på fel håll? Det var därför jag lödde om kabeln eftersom Left / Right hamnar fel när jag sätter på mig lurarna åt "fel håll". Redigerat 13 februari 2012 av Kulturell Figur
Fidden Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 funderar på att spontanåka till paris månadsskiftet mars/april och gå på brorsans bands turneavslutning... vore lite kul att bara dyka upp.
CHAE Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 funderar på att spontanåka till paris månadsskiftet mars/april och gå på brorsans bands turneavslutning... vore lite kul att bara dyka upp. Gör't Fidden! Han kommer ju att bli asglad 😄
SadamJR Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 funderar på att spontanåka till paris månadsskiftet mars/april och gå på brorsans bands turneavslutning... vore lite kul att bara dyka upp. Bara det inte är fullt och du inte blir insläppt.
SadamJR Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Saw it coming. "Herregud så skittråkig ”Kontoret” var". Fredrik Virtanen
Fidden Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 jag tyckte det var lite småkul när björn sa typ "du är så ung och naiv", men i övrigt håller jag med virtanen.
Fidden Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Gör't Fidden! Han kommer ju att bli asglad 😄 Bara det inte är fullt och du inte blir insläppt. eller om han inte åker med på den där turnen, de är ju typ 30 pers i bandet och alla hänger inte med varje gång xD
Pico Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 eller om han inte åker med på den där turnen, de är ju typ 30 pers i bandet och alla hänger inte med varje gång xD Farlig chansning det där. Det är ju inte ett säkert nöjeskort som Köping direkt, du vill ju inte stå där och inte ha något att göra om du inte skulle ta dig in. 😛
CHAE Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 eller om han inte åker med på den där turnen, de är ju typ 30 pers i bandet och alla hänger inte med varje gång xD Woaw... 30 pers?! 😮 Är det ett ska-band eller? 😳
Neosus Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Nä det är en förening 😄 ...he vart int bättre när ja lödde om inne i gitarrn. 😠 Blir så förbannad!
Naymari Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Det var därför jag lödde om kabeln eftersom Left / Right hamnar fel när jag sätter på mig lurarna åt "fel håll". Fabrikationsfel Mao.?
Fidden Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Farlig chansning det där. Det är ju inte ett säkert nöjeskort som Köping direkt, du vill ju inte stå där och inte ha något att göra om du inte skulle ta dig in. 😛 Mäh! 😆 Ska man lalla runt själv har man nog fan roligare om man sitter hemma framför vinterstudion 😄 Woaw... 30 pers?! 😮 Är det ett ska-band eller? 😳 Nä, men enligt nån recensent på aftonbladet är de sveriges mest mongoloida band. 🤪
CHAE Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Nä, men enligt nån recensent på aftonbladet är de sveriges mest mongoloida band. 🤪 Bara en sådan sak 😑 Alla hjärtans dag imorgon. Jahapp, det är det faktiskt 😮 . Hade du tänkt att uppmärksamma det på något sätt?
Fidden Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 min chef skrev precis någon facebookstatus om att ge bort en plastask med choklad på allahjärtansdag... funderade på att skriva någon kommentar om min freudianska felläsning på den, men jag tror jag avstår 😄
Recommended Posts