Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Finns det ”lödomani”, dvs folk som inte kan låta bli att löda om allt. Tex köper de en diskmaskin måste de tvångsmässigt löda om den till reverbkammare.

😆 :lol: 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Jag lödde om kabeln till Beyerdynamic DT-109 för att skifta Left / Right.

Övriga lurar jag har är också omlödda eftersom jag sätter dit Neutrikkontakter. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Du kunde inte bara ta på dig lurarna på fel håll?

Det var därför jag lödde om kabeln eftersom Left / Right hamnar fel när jag sätter på mig lurarna åt "fel håll".

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

funderar på att spontanåka till paris månadsskiftet mars/april och gå på brorsans bands turneavslutning... vore lite kul att bara dyka upp.

Gör't Fidden!

Han kommer ju att bli asglad 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör't Fidden!

Han kommer ju att bli asglad 😄

Bara det inte är fullt och du inte blir insläppt.

eller om han inte åker med på den där turnen, de är ju typ 30 pers i bandet och alla hänger inte med varje gång xD

Link to comment
Dela på andra sajter

eller om han inte åker med på den där turnen, de är ju typ 30 pers i bandet och alla hänger inte med varje gång xD

Farlig chansning det där. Det är ju inte ett säkert nöjeskort som Köping direkt, du vill ju inte stå där och inte ha något att göra om du inte skulle ta dig in. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

eller om han inte åker med på den där turnen, de är ju typ 30 pers i bandet och alla hänger inte med varje gång xD

Woaw... 30 pers?! 😮 Är det ett ska-band eller? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Farlig chansning det där. Det är ju inte ett säkert nöjeskort som Köping direkt, du vill ju inte stå där och inte ha något att göra om du inte skulle ta dig in. 😛

Mäh! 😆

Ska man lalla runt själv har man nog fan roligare om man sitter hemma framför vinterstudion 😄

Woaw... 30 pers?! 😮 Är det ett ska-band eller? 😳

Nä, men enligt nån recensent på aftonbladet är de sveriges mest mongoloida band. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

min chef skrev precis någon facebookstatus om att ge bort en plastask med choklad på allahjärtansdag... funderade på att skriva någon kommentar om min freudianska felläsning på den, men jag tror jag avstår 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...