Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)

Vad jobbigt det blir när könshåren klibbar fast innanför förhuden. 🤪

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det som stör mig mest med bakfylla är att kaffe inte smakar gott. 😠

Gör det ju visst! 😄 E ju fan magiskt då. Däremot fattar jag inte folk som tar sig en "återställare". 😳 Öl är det sista jag e sugen på dagen efter. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör det ju visst! 😄 E ju fan magiskt då. Däremot fattar jag inte folk som tar sig en "återställare". 😳 Öl är det sista jag e sugen på dagen efter. xD

Återställare brukade jag ta när jag festade som hårdast för några år sedan, typ om man gick ut på fredagen och skulle ut igen på lördagen.

Kanske ska prova helsvart kaffe? Det är nog mjölken som ger den här lite halvsura eftersmaken jag inte gillar när jag är bakis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Återställare brukade jag ta när jag festade som hårdast för några år sedan, typ om man gick ut på fredagen och skulle ut igen på lördagen.

Kanske ska prova helsvart kaffe? Det är nog mjölken som ger den här lite halvsura eftersmaken jag inte gillar när jag är bakis.

Blanda i en skvätt renat oxå... Så ska du få se på fan!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Skåning goes bananer

65-åringen roade sig med att köra racing med sin stadsjeep på Ringsjöns frusna vatten. Då brast isen.

facepalm.gif

[...]

- Han kan dessutom bli skyldig att betala både bärgning av bilen och sanering, säger Lunds inre polisbefäl Karl Sandberg.Bärgningen av bilen kan bli både besvärlig och kostsam och något som 65-åringen själv får stå för.

[...]

- Har bilen läckt olja och bensin blir det saneringskostnader ovanpå det, säger Karl Sandberg till Expressen.

😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...