Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 (redigerat) ..men kom inte å säg att ni kolar på hockey! Dont SÄG ITT 😠 Edit: ...ja just D! Kolar ska de va... 😑 Redigerat 12 februari 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Tro mig, inte en chans. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 😑☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 ☺️😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 😳😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 (redigerat) Vad jobbigt det blir när könshåren klibbar fast innanför förhuden. 🤪 Redigerat 12 februari 2012 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Alltså seriöst AF, det skulle uppskattas om du kunde undvika snacka om buttpluggar, könshår och sånt här i tråden. Det är inte trevligt nånstans. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Jag vet att du menar väl, Memphis, men mata inte trollet. Ignorera bara. 🙂 /ghey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Jag har lyckats låta bli en lång tid nu men pallade fan inte. Men okej, ska låta det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Tror banne mej att ja ska sätta på en kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Jag tror att det som stör mig mest med bakfylla är att kaffe inte smakar gott. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Jag tror att det som stör mig mest med bakfylla är att kaffe inte smakar gott. 😠 /ghey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Jag tror att det som stör mig mest med bakfylla är att kaffe inte smakar gott. 😠 Gör det ju visst! 😄 E ju fan magiskt då. Däremot fattar jag inte folk som tar sig en "återställare". 😳 Öl är det sista jag e sugen på dagen efter. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Gör det ju visst! 😄 E ju fan magiskt då. Däremot fattar jag inte folk som tar sig en "återställare". 😳 Öl är det sista jag e sugen på dagen efter. xD Återställare brukade jag ta när jag festade som hårdast för några år sedan, typ om man gick ut på fredagen och skulle ut igen på lördagen. Kanske ska prova helsvart kaffe? Det är nog mjölken som ger den här lite halvsura eftersmaken jag inte gillar när jag är bakis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 ☺️ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Återställare brukade jag ta när jag festade som hårdast för några år sedan, typ om man gick ut på fredagen och skulle ut igen på lördagen. Kanske ska prova helsvart kaffe? Det är nog mjölken som ger den här lite halvsura eftersmaken jag inte gillar när jag är bakis. Blanda i en skvätt renat oxå... Så ska du få se på fan! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Blanda i en skvätt renat oxå... Så ska du få se på fan! 😑 Rena saker är bäst. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Kanske ska prova helsvart kaffe? Det är nog mjölken som ger den här lite halvsura eftersmaken jag inte gillar när jag är bakis. Gör så. Jag kör alltid helsvart. Once you go black... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Vad händer i din lilla stad Grahn? hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Kaffekask Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Bular och hallongte! 😠 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Bular och hallongte! 😠 🥰 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 (redigerat) Skåning goes bananer 65-åringen roade sig med att köra racing med sin stadsjeep på Ringsjöns frusna vatten. Då brast isen. [...] - Han kan dessutom bli skyldig att betala både bärgning av bilen och sanering, säger Lunds inre polisbefäl Karl Sandberg.Bärgningen av bilen kan bli både besvärlig och kostsam och något som 65-åringen själv får stå för. [...] - Har bilen läckt olja och bensin blir det saneringskostnader ovanpå det, säger Karl Sandberg till Expressen. 😆 Redigerat 12 februari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 En Grahn - flera granar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 Gör så. Jag kör alltid helsvart. Once you go black... 😑 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 😱 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 12 februari 2012 Dela Postat 12 februari 2012 (redigerat) Undra hur den bruna bananen mår. Redigerat 12 februari 2012 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts