Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kan ha blivit rätt mycket, ja. xD Jävla Tobbe att bjuda på både gin och tonic och Jäger....

Inte i samma glas alltså! 😮

Annons
Postat

Det var ju bra att du inte la in den där i kondoleanstråden. Det är märkligt att det alltid finns vissa som bara måste spy sin galla i dessa trådar.

Postat

Det var ju bra att du inte la in den där i kondoleanstråden. Det är märkligt att det alltid finns vissa som bara måste spy sin galla i dessa trådar.

..och kommer undan det gång på gång på gång på gång.

..på gång.

Man blir förbannad!

😑

Postat

Eller hur!

Det finns väl redan en drog-tråd?

Postat (redigerat)

431363_10150663529391882_76785261881_11218588_363757780_n.jpg

😆

2791.gif

Vafan. Skulle det där va jag? Blir så förbannad.

😄

Redigerat av CHAE
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Tjenare Grahn! Vad händer?

Postat

Är det nån här som vet va de e för skillnad å Elixir NANOWEB och Elixir POLYWEB westernsträngar?

Okej... Jag öppnade ögonen och hittade det svar jag ville ha. 😆☺️😑😱

*NANOWEB Elixir Strings deliver the bright, lively tone and feel of traditional 80/20 bronze strings.

*Elixir Strings with POLYWEB Coating have the warm tone of "played-in" strings and reduce finger squeak.

Postat

Vad gör NI?

Va å styrketränade me en kompis nyss. 😑

Jag bänkade 95, målet är att komma upp till hundra igen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.