Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var du missnöjd med resultatet?

jag är nog missnöjd med hela dagens startfält förutom dileva som ställde upp med en av sina bättre låtar på senare tid (men ändå ljusår ifrån sina bästa)

däremot är jag helt övertygad om att jag (och alla andra) hade älskat "det går för långsamt" om veronica maggio gjort den.

Postat

Var in t Staoil o köpte med mig Stora Mosmenyn, for till en polare o åt upp. Man blir ju bara hungrigare av det där lilla skräpet. Nu har jag äte grisgrynsgröt o limpmacker med falukorv hemma i Flying Saucer Studio men är ju för fan i våld lika hungrig ändå likt förbannat i alla fall, ändå.

Postat

jag tycker att en tallrik nachos hjälper fint mot plötslig hunger. nachochips och ost bara då. sen är det inte särskilt nyttigt, men men......

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Jag blev hungrig en gång.

Postat

Min mix blev så bra så nu har jag förtjänat lite föda.

Postat

Man kan gå ut till köket på sina stratofötter om man är hungrig.

Postat

Mardröm om att sängen var full med småkryp. Och nu kan jag i te somna om igen.......

Det kunde va värre. I kafkas förvandlingen vaknar huvudpersonen förvandlad till en kackerlacka.

Postat

🥰

Förresten Memphis...din tur att vara självgod mot mig. xD

😆

Det blev lite för mycket igår då alltså. 😄

Sopa! xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.