Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Ingen aning 😳 Det var asliten text.

Nåväl, dendäringa basisten kanske kokade strängarna?

Har läst att han inte gjorde nånting, och ljudet blev bara dovare och dovare. Sedan har basister genom åren köpt mängder av stärkare och pedaler och pickups och specialsträngar för att hitta hans ljud, när det bara handlar om att ge fan i basen när man inte spelar på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ingen aning 😳 Det var asliten text.

Nåväl, dendäringa basisten kanske kokade strängarna?

fungerar verkligen dendär koka strängarna tekniken? 😳

funderar på att börja snusa igen, det här kändes ju inte bra på någon nivå 😠

Don't! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

fungerar verkligen dendär koka strängarna tekniken? 😳

Venne... Du kan väl prova vet ja 🙂

har gått två veckor nu, sover inte bättre, är lika slemmig i halsen, lika trött... men med allt det här så är jag också jävla sugen på snus nu 😠

Hm, är det inte så att det tar olika lång tid för olika personer att få nikotinet att gå ur kroppen?

F ö "NEJ", du ska inte ta en snus! 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jävlar, såhär bakis har jag aldrig varit. xD

Var ute på rockkoncert på Sticky Fingers igår, förfestade först i den sunkigaste lägenheten jag någonsin sett. Blev en jävla massa drickande.

Vaknade kl 10 med världshistoriens värsta huvudvärk, tog Treo och alvedon men hjälpte inte, så somnade om till nu kl två för att slippa det. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jävlar, såhär bakis har jag aldrig varit. xD

Var ute på rockkoncert på Sticky Fingers igår, förfestade först i den sunkigaste lägenheten jag någonsin sett. Blev en jävla massa drickande.

Vaknade kl 10 med världshistoriens värsta huvudvärk, tog Treo och alvedon men hjälpte inte, så somnade om till nu kl två för att slippa det. xD

Minns att jag dansade bugg me tjejjer. 😳 Drack en shot av något jag inte vet vad det var. Tog en taxi hem. xD

Låtersom en helkväll! 😛

Känns som vi ofta går om varandra. Jag kommer till tråden typ efter du gått o lagt dig varje dag. 😛

Hahaa ja lite så faktiskt xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp. 😄 Det var kul. Ikväll är jag dock inte alls sugen på öl. xD Blir Cola eller nått.

☺️ Läget anars då?

Mhm, det blir colabar för dig fr o m nu! 😠

Jovars, det är bra. Som sagt; bråzzan och c:o kommer hit så det blir ganska soft.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Mhm, det blir colabar för dig fr o m nu! 😠

Jovars, det är bra. Som sagt; bråzzan och c:o kommer hit så det blir ganska soft.

Om en stund kommer bråzzan och hans fru 🥰🙂 Det ryktas om Melodifestival men det blir nog spelkväll. Jag ska fan spöa skiten ur bråzzan på TP 😠

Soft! 😄 Det e kul me sällskapsspel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick du också känslan av att han tittade bakåt så mycket inte för att han kände sig sliten utan för att han tyckte dario åkte för långsamt? 😆

Det där med att inte titta bakåt är bara trams. Fermin Cachos huvud gick som en radarskärm när han vann sina lopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...