Neosus Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Alla e spelevinkar! Svårt att veta när nån skojjar eller e förbannad. Svårt att läsa av en människa på internet. Svårt att...eeh... veta nått överhuvudtaget. Fast jag är då mest förbannad! 😑
SadamJR Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Annars då? Fint väder? Vet inte. Det är för mörkt.
SadamJR Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Nu är det på spåret. Får säkert skitmycket poäng som vanligt.
CHAE Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 "Men i den här låten är det ju trummorna som spelar förstafiolen" 😳😆
drloop (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Ynf! http://sv.wikipedia.org/wiki/James_Fjong
Micke H Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Jag har just sett Cowboys and Aliens. Det var en udda men bra film. Daniel Craig och Harrison Ford måste vara ett av de coolare radarparen, skulle gärna se dom tillsammans i en annan film.
Neosus Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Näe hörrni kärringar.. Ni får ha det så bra! Gnatt! 😑
Micke H Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Nathalie. 🥰 Ninjad...men det var ett svar på frågan också. xD
Naymari Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Jaha, va gör ni då? uppdaterar mammas telefon 😮
CHAE Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Nathalie. 🥰 Ninjad...men det var ett svar på frågan också. xD Sweet! Vinterstudion. Just fan! 😮 uppdaterar mammas telefon 😮 Är det inte nu någon ska säga "din mamma"? 😳 xD Själv har jag gitarrspa 🥰
SadamJR Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Själv har jag gitarrspa 🥰 James Lee Jamerson som spelade bas på en massa motownplattor hade ett speciellt ljud som alla har försökt efterlikna. Anledningen till detta sound var att han aldrig höll på med en massa basjidder. Han lär tex aldrig, under hela sin karriär, ha bytt strängar. Va fan hände där?
Micke H Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Sweet! Just fan! 😮 Är det inte nu någon ska säga "din mamma"? 😳 xD Själv har jag gitarrspa 🥰 🥰 James Lee Jamerson som spelade bas på en massa motownplattor hade ett speciellt ljud som alla har försökt efterlikna. Anledningen till detta sound var att han aldrig höll på med en massa basjidder. Han lär tex aldrig, under hela sin karriär, ha bytt strängar. Va fan hände där? 😆
CHAE Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 James Lee Jamerson som spelade bas på en massa motownplattor hade ett speciellt ljud som alla har försökt efterlikna. Anledningen till detta sound var att han aldrig höll på med en massa basjidder. Han lär tex aldrig, under hela sin karriär, ha bytt strängar. Va fan hände där? Ingen aning 😳 Det var asliten text. Nåväl, dendäringa basisten kanske kokade strängarna?
Recommended Posts