Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Där har du typ rätt. Fast de uppfan M/S stereo redan på 30-talet tror jag. Jaha okej. haha! 😄 Nä ja vet.. svårt att fånga upp det ljud som man typ hör.. men attans så kul de e att grejja. 🙂
Memphis Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Vars är Memphis?!? 😠 Blev spontant pubbesök hela kvällen me polarna. 😄 Var jäkligt trevligt. I Tennessee xD
Memphis Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Dingbats har tagit bort mig från Fejjan. 😳 Undrar varför... Kollade själv här och såg att Dingis även tagit bort mig med på fejjan. 😕🙁 Men tror som Saddam att han försöker starta om på nytt i Lund och vill släppa längsta så gott det går å fokusera på det nya. No hard feelings. Men ändå.
Memphis Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Fan va ball musikvideo! 😮 http://www.wimp.com/takenages/
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) Jag måste skriva ett inlägg Redigerat 10 februari 2012 av Kulturell Figur
k9 (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 orkar nog inte skriva här idag... för mycket att göra två dag
CHAE Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Blev spontant pubbesök hela kvällen me polarna. 😄 Var jäkligt trevligt. xD Sounds sweet! xD Missed you though 🙁😕😊😱😄 Gomöra längsta!
Naymari Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Mors! F ö är M/S göttigt på ackguror 🥰 Tycker jag Mycket! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) gaaaaaaaaaaah Redigerat 10 februari 2012 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 fan hela dagen vart förstörd skrev ju här och nu orkar jag inte göra något
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Jag måste skriva ett inlägg Har du inga fler fina tefatsbilder? Jag är sjukt intresserad av sånt.
k9 (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 faaaaaaaaan vad jag hatar livet just nu.. var jut och kollade till mitt brandskadade hus och såg att det är fullt med vatten i tvättstogan/badrummet, bastun och i arbetsrummet på nedervåningen..
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 faaaaaaaaan vad jag hatar livet just nu.. var jut och kollade till mitt brandskadade hus och såg att det är fullt med vatten i tvättstogan/badrummet, bastun och i arbetsrummet på nedervåningen.. Hur kunde det börja brinna? Ingen skadad? Otäckt värre med eldsvåda. Drömde att jag var i ett hus som brann för nån vecka sen, vaknade livrädd o klev upp mitt i natten, tyckte det luktade brandrök fast det inte gjorde det, så verklig var drömmen. Vågade inte gå och lägga mig på två timmar. Vi har brandvarnare som är hopkopplade, larmar den ena nere i kåken, tjuter även den andra uppe i sovrummet...
Recommended Posts