k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Ni tänker då bara på mat... 😱 Näe på kaffe med..
Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 ...ja då är det lugnt! ☺️ Näe om man skulle ta och käka nått? 😳
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 ...ja då är det lugnt! ☺️ Näe om man skulle ta och käka nått? 😳 Sluta prata mat.. man blir ju hungrig så som du håller på...
Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Jag funderar fan på att dra iväg å käka en pizza. De va int direkt igår.. 😑 Åsså en ninja på det.. 😱
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Jag funderar fan på att dra iväg å käka en pizza. De va int direkt igår.. 😑 Åsså en ninja på det.. 😱 Med fiskgrateng och kaffe?
Micke H Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Vägen till mitt hjärta går genom ett username som innehåller "dinmamma".
k9 (oregistrerad) Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Har oxå fiskgratäng i frysen men har just käkat en pizza. Får vänta nån halvtimme. Haha! Fågel kräva?
Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Fisk, fjäril eller fågel? Ja de e de som e frågan.
Zakyath Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Det är många som anser att dom där forskarna är helt inkompetenta. 😄 då hade han ju kunnat vänta till denne var över istället för o skämma ut sig själv? 😮 instämmer, men det är ju en möjlig förklaring iaf 😑
CHAE Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 När folk gör demos av gitarrförstärkare och liknande är det verkligen smärtsamt att höra att de inte "kan" spela. Ska man visa upp något ska det ju sitta så man kan spela det. inte sketchy shit. http://www.youtube.com/watch?v=7ZXiYz6hmyc Spola fram till 4min typ. där börjar helvetet braka loss 🤪😕 😆 wtf liksom!? 😳 Han går ju bananer på det där. Dessutom kunde han inte micka utan man hör stränganslagen... Men som sagt; in his defense så var det tydligen någon ledgångsprül som spökade 😑 Annars håller jag med dig. En anan grej som stör mig är när det sak testas pedaler; Demonstratören slår att ett ackord "yeah, here's the clean sound" låter inte guran ringa ut helt och hållet och stampar igång pedalen, och utklingningen blir distad/delayad/whatever vilket gör att det där sköna överraskningsmomentet uteblir 😠 Mvh Arg och upprörd 79:a
Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 .. En anan grej som stör mig är när det sak testas pedaler; Demonstratören slår att ett ackord "yeah, here's the clean sound" låter inte guran ringa ut helt och hållet och stampar igång pedalen, och utklingningen blir distad/delayad/whatever vilket gör att det där sköna överraskningsmomentet uteblir 😠 Mvh Arg och upprörd 79:a Ja och så måste dom prata typ heeeeeeeeeeeeeeeela tiden. Varför inte bara spela och greja med pedalen istället så man får höra ordentligt. Blir så förbannad. Ja och så vill man ju veta vad det är för gitarr och förstärkare som används. Skiljer ju som natt å dag på grejerna. Förbaskade...eeeeeh....förBASKADE.... äh. 😄
Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Det blir ingen pizza ikväll. Orkar inte. Det får bli köttbular istället. 😱😑 Mvh / Hungrig 73:a
Naymari Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Annars håller jag med dig. En anan grej som stör mig är när det sak testas pedaler; Demonstratören slår att ett ackord "yeah, here's the clean sound" låter inte guran ringa ut helt och hållet och stampar igång pedalen, och utklingningen blir distad/delayad/whatever vilket gör att det där sköna överraskningsmomentet uteblir 😠 Mvh Arg och upprörd 79:a Eller Hur!
CHAE Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Ja och så måste dom prata typ heeeeeeeeeeeeeeeela tiden. Varför inte bara spela och greja med pedalen istället så man får höra ordentligt. Blir så förbannad. Ja och så vill man ju veta vad det är för gitarr och förstärkare som används. Skiljer ju som natt å dag på grejerna. Förbaskade...eeeeeh....förBASKADE.... äh. 😄 Eller hur! PGS är (förutom de jag nämde) jävligt bra på att dema pedaler och gurur 🥰 Det blir ingen pizza ikväll. Orkar inte. Det får bli köttbular istället. 😱😑 Mvh / Hungrig 73:a Go for it! 😠
Neosus Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Eller hur! PGS är (förutom de jag nämde) jävligt bra på att dema pedaler och gurur 🥰 Jo dom använder ju en massa roliga gitarrer oxå. Jag blir så förbaskat...eeeeh...vahettere förbaskat Happy! Happy shit blir jag. 😑
Fidden Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 fy sören vad mycket jobb det blir nu alltså. minst halvtimman övertid varje dag. idag vart det 1,5h. på söndag blir det nog typ heldag. iofs med dubbel lön, men ändå. hugaligen.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Det finns oroliga gitarrer också.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 din mamma är orolig Det är hon säkert haha
SadamJR Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 fy sören vad mycket jobb det blir nu alltså. minst halvtimman övertid varje dag. idag vart det 1,5h. på söndag blir det nog typ heldag. iofs med dubbel lön, men ändå. hugaligen. Hårda bud.
CHAE Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Hårda bud. Sa inte Moses något liknande när han råkade tappa stentavlorna på fötterna?
Recommended Posts