Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ikväll kommer jag lägga mig i fosterställning i min säng och gråta mig till sömns och gråtande skrika "whyyyyyyyy" mot väggen i sömnen.

Vad skönt att du tar det så bra... 😱😛

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

point taken, god natt!

Tror att vi jobbar på samma bygge... 😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Bull shit.

haha ja jag vet att det vart en sär skrivn ing där
k9 (oregistrerad)
Postat

Ikväll kommer jag lägga mig i fosterställning i min säng och gråta mig till sömns och gråtande skrika "whyyyyyyyy" mot väggen i sömnen.

kommer och lägger mig bevid tror jag...

Halloj! 😳

Oboy! 😳
Postat

När folk gör demos av gitarrförstärkare och liknande är det verkligen smärtsamt att höra att de inte "kan" spela. Ska man visa upp något ska det ju sitta så man kan spela det. inte sketchy shit.

Postat

Tror att vi jobbar på samma bygge... 😛

jag har pluggat strökurser i typ ett år nu... har inte behövt gå upp mer än två gånger på en vecka under hela min studieperiod och behöver plugga typ 3 timmar i månaden 😛 det är inte så noga om jag går upp eller stannar i sängen någon dag...

Postat

När folk gör demos av gitarrförstärkare och liknande är det verkligen smärtsamt att höra att de inte "kan" spela. Ska man visa upp något ska det ju sitta så man kan spela det. inte sketchy shit.

ju mindre man kan, desto mindre är man benägen att inse det ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

ju mindre man kan, desto mindre är man benägen att inse det ☺️

Aha! Det är därför jag vet att jag är bäst... skulle kanske göra ett demo för att bevisa det...

Nej, jag var INTE ironisk nu... eller? ☺️

Jodå..nädå...eller?

k9 (oregistrerad)
Postat

jag har pluggat strökurser

Kattströ? Strösocker? Ströget?
k9 (oregistrerad)
Postat

En kaffe på det va?

Japp häll en kaffe i hans stärkare..eller kamera... men bara om kafet är kalt redan.. synd på gott kaffe annars..
k9 (oregistrerad)
Postat

det är väl just det som det gör? eller hur menar du? 😮

öh ja om;et skulle varit ett att... tänkte om när jag såg inlägget och tänkteinteom innan jag skrev inlägget...
k9 (oregistrerad)
Postat

öh ja om;et skulle varit ett att... tänkte om när jag såg inlägget och tänkteinteom innan jag skrev inlägget...

Vad menade jag med det?? 😮
Postat

tja, han sa ju att han hade ledinflammation iaf 😮

då hade han ju kunnat vänta till denne var över istället för o skämma ut sig själv? 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur många mellanslag är det i ordet särskrivning?

fiskgratäng är helt okej endå.

oh tack nu vet jag vad jag ska käka idag
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.