Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Den där killens grej var ju bara en massa djävla kladd på offentlig egendom - ring Polisen!

Fast jag tycker såna grejer är jävligt coola, och hans grej var ball. Jag kommer nog ge mig på det vad det lider, men känner mig inte riktigt tillräckligt övad visuellt.

Det där med flygande böcker och en vettig lägenhetsannons t.ex. var ju bra.

Ja, fast skylten är nog min personliga favvo, men den måste man nog bo i Stockholm för att fatta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fast jag tycker såna grejer är jävligt coola, och hans grej var ball. Jag kommer nog ge mig på det vad det lider, men känner mig inte riktigt tillräckligt övad visuellt.

Ja, fast skylten är nog min personliga favvo, men den måste man nog bo i Stockholm för att fatta.

Jo, fast den har väl inte DU gjort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bara kan utan ska

Fast märkte att det syftar fel... EH... Det är alltså Rätt att skriva som jag gjorde!

Jag trodde att oändlighet bara kunde användas i gränsvärden och sånt, inte i vanliga räkneoperationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, fast den har väl inte DU gjort?

Skylten har jag gjort, jo. Eller målat iaf, jag har ju inte slagit plåten själv. Det var en "akta lekande barn"-skylt från början.

Antingen bor debatt i Stockholm eller Tågarp, eller så har han fipplat med IP-numret. Enligt besöksloggen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skylten har jag gjort, jo. Eller målat iaf, jag har ju inte slagit plåten själv. Det var en "akta lekande barn"-skylt från början.

Antingen bor debatt i Stockholm eller Tågarp, eller så har han fipplat med IP-numret. Enligt besöksloggen.

Satt lekande barn-skylten där förut?

Jag har ingen besökslogg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju förargligt när det var så nära.

Skit var det! Läste just nu på Svenska Fans egen webbsida om Colchester-matchen och de hade fullständigt spelat ut Yeovil. Det var ett fruktansvärt orättvist resultat. Att den engelska fotbollsnyhetssidan dessutom hade satt upp 3-2 på den matchen redan med 10 min kvar gjorde ju inte saken bättre. Fattade först nu att det bara blivit 2-2.

Själv hade jag 4 st 9:or på stryktipset därför. Som vanligt. Missade:

Carlisle-Brentford X (hade 1 2)

Charlton-Tranmere X (hade 1)

Colchester-Yeovil X (hade 1)

Scunthorpe-L Orient 2 (hade 1X)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan vara 99.999999999% araber som är välkomna.

Ja, fast av de diskussioner jag har sett om det så funkar det inte så på engelska oftast. På svenska betyder "alla X är inte Y" att "inte alla X är Y", men på engelska betyder det oftast "inga X är Y". Hur det är på polska vet jag inte.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

haha. Hörde faktiskt att det var min bas! 😄

hehe, grymt! 😄 Riktigt go e den. Och jag suger på att skruva till feta ljud så e gött me andras! 😛 Jag vill bara göra musik!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg för övrigt apropå snygga tjejer två tjejer som var på rhubarbfesten när jag hämtade mormor vid centralen, den ena är 93:a och jag tror den andra är 92:a. 93:an rökte och försökte se cool ut. Hon kände nog inte igen mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg för övrigt apropå snygga tjejer två tjejer som var på rhubarbfesten när jag hämtade mormor vid centralen, den ena är 93:a och jag tror den andra är 92:a. 93:an rökte och försökte se cool ut. Hon kände nog inte igen mig.

Var det hon som bor i Tågarp?

Hon försökte nog bara spela oberörd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...