Pazo Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Vill tillägga att det mest är massa Old school i listan jag länka. Och nyare som låter lite old school.
Memphis Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Här skulle man, om man vore lite elak, kunna svara: - men vilken jävla högoddsare då. 😏 eller något liknande. Men jag tänker inte svara något sådant.... för du skulle ju ändå inte förstå. 😏 😛 ehhh... okej. 😑 😠 😏 xD
CHAE Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 ehhh... okej. 😑 😠 😏 xD Var helt säker på att du skulle leverera en *slap* där mennneh...
Memphis Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Var helt säker på att du skulle leverera en *slap* där mennneh... Känns omotiverat när jag inte fattar. xD
CHAE Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Känns omotiverat när jag inte fattar. xD I rest my case, Einstein 😛 * * * G'natt längsta! Sitt inte uppe för länge nu. Btw Zak, jag kan ha kommit upp med lite chords som kan funka till den där låten 😮🙂 Sätter mig ner och försöker riffa ner det i en framtid nära mig.
SadamJR Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Här Hiphop Tanx. Lyssnar imorrn. Hoppas det är mycket beatboxing.
SadamJR Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 ...och som om av en ren händelse! 😮 Ett ljudkort som man bara spelar in beats med?
Memphis Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 wazaaaaaaaaa 😛 Lyssnar på Jimi Hendrix här, den gamle reliken. Freedom, så jäkla svängigt. ☺️
Neosus Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 DU kan va en relik! Memphis... Du BORDE lyssna på Stevie Ray Vaughan oxå. Såatte.
slejnard Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 hendrix e bra! natten 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😑 😮 ☺️
SadamJR Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Hendrix ska inte tro att han är nåt bara för att han spelar åt fel håll.
Memphis Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 (redigerat) 😛 Saddam, lika provokativ som vanligt. Redigerat 7 februari 2012 av Memphis
Memphis Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Memphis... Du BORDE lyssna på Stevie Ray Vaughan Han lät väldigt.... Grahnig.. xD Nämen skön blues, duktig snubbe. Fast tyvärr tröttnar jag efter 30 sek. xD 😆
drloop (oregistrerad) Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Mmm, man undrar. Varför tvättstugenyckeln?
Zakyath Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 .Btw Zak, jag kan ha kommit upp med lite chords som kan funka till den där låten 😮🙂 Sätter mig ner och försöker riffa ner det i en framtid nära mig. fan vad härligt, jag kan försöka ge mig på det där trumkompet...
Guitar Nilsson Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 wazaaaaaaaaa 😛 Lyssnar på Jimi Hendrix här, den gamle reliken. Freedom, så jäkla svängigt. ☺️ Synd att han inte hann spela mer med Billy Cox. Han var en basist som var i samma klass som Jimi. Lever Billy Cox föresten?
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2012 Postat 8 februari 2012 Jag såg en film nyss med lint Eastwood som nersupen countrysångare med tuberkulos, begav sig på 30-talet. Wise Guys står det i tablån, skitbra och sorglig film. Grät lite på slutet...
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2012 Postat 8 februari 2012 Det stod fel i min inspelningslista, den heter inte alls Wise Guy dett är nån annan film. Den med Clint heter nog Honky Tonk Man...
CHAE Postat 8 februari 2012 Postat 8 februari 2012 fan vad härligt, jag kan försöka ge mig på det där trumkompet... Najs! 🙂
Recommended Posts