Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Exakt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Jag och två polare drog igång ett hiphop projekt i skolan idag. bara sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Jag och två polare drog igång ett hiphop projekt i skolan idag. bara sådär. Bar hippt som hoppt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Har aldrig fattat vad hiphop är. Måste det innehålla rap? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 min favorit inom hiphop är russianroulette. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😮 😮 😮 Var det skönt för er också? 😕 min favorit inom hiphop är russianroulette. 😆 Epic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Jag förstår seriöst inte. 😛 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Det ni säger och det katten gör... lägger jag i samma låda. HEHEHEHEHEHEHEE :erik: Nämen nu måste jag käka nått innan jag döööÖÖÖÖör! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 (redigerat) Jag förstår seriöst inte. 😛 xD Här skulle man, om man vore lite elak, kunna svara: - men vilken jävla högoddsare då. 😏 eller något liknande. Men jag tänker inte svara något sådant.... för du skulle ju ändå inte förstå. 😏 😛 Redigerat 7 februari 2012 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Antar att ingen kommer att tala om vad hiphop är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Hade du spotify eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Vem? Näe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Japp men använder det inte. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Hade du spotify eller? Jäpp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Nä, hiphop är nog inget för mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Jag har handlat en chokladkaka... Fölåt ska aa....aaalltid hända igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 (redigerat) Nä, hiphop är nog inget för mej. Det finns två sortes hipHop. Bra och dålig. 😛 Finns massa bling bling där man kastar skit på andra rappare men vissa band gör riktigt seriös, skön och "musikalisk" hiphop. Jag lade till tre låtar i Längstalistan, have a listen. Fort Minor, Gang Starr och Hilltop Hoods. Redigerat 7 februari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Jäpp. Här Hiphop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Och det är hiphop? Funderar på att lägga upp ett antal låtar som speglar countryrockens historia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Det finns två sortes hipHop. Bra och dålig. 😛 Finns massa bling bling där man kastar skit på andra rappare men vissa band gör riktigt seriös, skön och "musikalisk" hiphop. Jag lade till tre låtar i Längstalistan, have a listen. Fort Minor, Gang Starr och Hilltop Hoods. Här Hiphop ...och som om av en ren händelse! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts