Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja yamaha mm6 via usb

Det här är långsökt men om du har ett modulationhjul, testa dra det åt andra hållet. Har hänt både mig och andra, att man fått drop outs pga av det.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

jag undrar också varför inte alla har fått den där tidslinjen på fejjan. jag hade inget val 🙁 den tvingade mig. men det verkar vara massor som fortfarande klarar sig utan!

Jag har inte fått det än. 😳 Är det jobbigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

nää, egentligen inte 😑 fick ett meddelande en vecka innan, och kunde förhandsgranska frånochmed då hur det skulle se ut. det var bara lättare att gå tillbaka i tiden och kolla på vad som har hänt. de flesta som klagar på det klagar nog för att klaga och inte för att de egentligen är missnöjda...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är långsökt men om du har ett modulationhjul, testa dra det åt andra hållet. Har hänt både mig och andra, att man fått drop outs pga av det.

mäh ååh... nu får du verkligen ställa dig i skamvrån 😛

...ska testa 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

mäh ååh... nu får du verkligen ställa dig i skamvrån 😛

...ska testa 😱

Har du bra koll på dvd-brännare nusse?

Link to comment
Dela på andra sajter

Duktigt!

Jag slutade med snus 2008

starkt! det jobbiga är att det inte känns bra. det känns inte rätt. känns bara dumt 😠

Bra jobbat. Har du lyckats hålla dig ifrån socker också?

Jag har fuskat lite... men jag dricker inte 3 l cola om dagen längre 🙂 någon burk då och då och så öser jag loss på helger. mitt mål var iofs aldrig att bli straight edge utan att göra mig av med mina ovanor 🙂 nästa blir nog sömnen...

Link to comment
Dela på andra sajter

starkt! det jobbiga är att det inte känns bra. det känns inte rätt. känns bara dumt 😠

Jag har fuskat lite... men jag dricker inte 3 l cola om dagen längre 🙂 någon burk då och då och så öser jag loss på helger. mitt mål var iofs aldrig att bli straight edge utan att göra mig av med mina ovanor 🙂 nästa blir nog sömnen...

Jupp, sömnen måste man göra sig av med. Går bra för mig på den punkten idag, dock snusar jag och dricker akffe. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en liknande grej förut faktiskt. xD

Chattade på fejjan och skulle skriva Charm (en mässa här i gbg) men så skrev jag Chae. 😆

/skadad

😆🥰

Fast tänk efter, Memphis; "Chae" och "charm" är nästan synonymt... I'm just sayin' 😎😛

* * *

Gomöra längsta!

Hårt kallt idag...också 😏

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Drygt att behöva gå ut nu. Fittkyla igen med -23. Iofs är det mildare än det varit men fortfarande för kallt.

Igår vände det rätt jäkla snabbt då det var -20 ungefär på morgonen när jag drog till jobbet och redan vid lunch var det bara -3, -4 nånting.

Aja, dra o jobba litt, herrå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Drygt att behöva gå ut nu. Fittkyla igen med -23.

Fittkyla? Min erfarenhet säger mig att den brukar vara varm. 😑

nää, egentligen inte 😑 fick ett meddelande en vecka innan, och kunde förhandsgranska frånochmed då hur det skulle se ut. det var bara lättare att gå tillbaka i tiden och kolla på vad som har hänt. de flesta som klagar på det klagar nog för att klaga och inte för att de egentligen är missnöjda...

Jag gillar Timeline och säger precis som du - alla klagar bara för att klaga. xD Jag installerade Timeline på min profil långt innan den fanns publikt i och med att jag är Facebook-utvecklare. ☺️

Förresten så har jag inte addat dig Zakyath! 😮 Ge mig din Facebook omedelbums! 😠 Så att jag kan förlänga min e-penis!

Monolog...

Link to comment
Dela på andra sajter

😆🥰

Fast tänk efter, Memphis; "Chae" och "charm" är nästan synonymt... I'm just sayin' 😎😛

xD

😄🥰

Så att jag kan förlänga min e-penis!

haha. xD

****************

akffe

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...