Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mja, vet inte, det kunde de ju iofs gjort också. De vill nog att jag ska bli ännu bättre på Cad innan jag får uppgifter som konstruktör isåfall.

Ville bara sätta lite myror i huvet på dej.

Annons
Postat (redigerat)

Jag använde ett CHAE uttryck omedvetet.

Längsta skadad? 😕

😳

Ahaa.. "teh grej" xD

Och "ja" du är längsta-skadad 🥰

Redigerat av CHAE
Postat

Skoj! Men still, du måste köra Windows och anpassa din dator efter det.

En dator där de utvecklas med varandra is the grej. Bara trycka start och rulla 😑

Jag håller med om att du kan få en bättre dator till mindre pris. Men jag håller mig till osx i vilket fall 🙂 haft för många missöden.

hehe för mig är det tvärt om, jag har aldrig använt en (väl) fungerande mac... och då har jag ändå testat en 5-6 stycken 😛

Postat

Macar och alla andra av apples produkter är dyrare för att företaget är som en sekt som folk vill va med i, och betalar vad som helst för att få va det.

Postat

hehe för mig är det tvärt om, jag har aldrig använt en (väl) fungerande mac... och då har jag ändå testat en 5-6 stycken 😛

Man ska ju gå på det som fungerar bäst för en själv 😛

Postat

Macar och alla andra av apples produkter är dyrare för att företaget är som en sekt som folk vill va med i, och betalar vad som helst för att få va det.

Jag vill inte ingå i någon grupp. Jag köper deras datorer för att de fungerar excellent för det jag vill använda dem till. 🙂

Postat

Jag ska handla en sen... 😑

...men första handlar du en Telecaster! 😠😑

Postat

Sen att macar är dyrare helt utan anledning är ju lite av en myt

mjo, det mesta är nog varumärke 😑

precis som man hellre köper en coca-cola för 20 kr än en coop cola för 7 kr. även fast de smakar så pass snarlikt.

Postat

Jag använde ett CHAE uttryck omedvetet.

Längsta skadad? 😕

Och "ja" du är längsta-skadad 🥰

Jag gjorde en liknande grej förut faktiskt. xD

Chattade på fejjan och skulle skriva Charm (en mässa här i gbg) men så skrev jag Chae. 😆

/skadad

Postat (redigerat)

Ville bara sätta lite myror i huvet på dej.

Oh you little bastard!! 😛

Redigerat av Memphis
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Det är bara kommunister som kör mac. 🙂

Postat

För låg Buffersize för i helvete.

MEN HÅLL KÄF..... nä he jälp int.

Har tagit bort alla plugins å instrument å bara typ loopat en baskagge. Samt ställt upp Buffersize.

ÄNDÅ blir det drop outs.

Blir så förbannad!

😠

Postat

Hatar sånna problem. 😛

Har du installerat nått idag? Testat starta om datorn? Eh, testat asio4all? Har du testat banka hårt på datorn?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.