SadamJR Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Mja, vet inte, det kunde de ju iofs gjort också. De vill nog att jag ska bli ännu bättre på Cad innan jag får uppgifter som konstruktör isåfall. Ville bara sätta lite myror i huvet på dej.
Naymari Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 (redigerat) Jag använde ett CHAE uttryck omedvetet. Längsta skadad? 😕 Redigerat 6 februari 2012 av Naymari
CHAE Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 (redigerat) Jag använde ett CHAE uttryck omedvetet. Längsta skadad? 😕 😳 Ahaa.. "teh grej" xD Och "ja" du är längsta-skadad 🥰 Redigerat 6 februari 2012 av CHAE
Naymari Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 😳 Ahaa.. "teh grej" xD Och "ja" du är längsta-skadad 🥰 😆
Zakyath Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Skoj! Men still, du måste köra Windows och anpassa din dator efter det. En dator där de utvecklas med varandra is the grej. Bara trycka start och rulla 😑 Jag håller med om att du kan få en bättre dator till mindre pris. Men jag håller mig till osx i vilket fall 🙂 haft för många missöden. hehe för mig är det tvärt om, jag har aldrig använt en (väl) fungerande mac... och då har jag ändå testat en 5-6 stycken 😛
Pazo Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Sen att macar är dyrare helt utan anledning är ju lite av en myt 1
SadamJR Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Macar och alla andra av apples produkter är dyrare för att företaget är som en sekt som folk vill va med i, och betalar vad som helst för att få va det.
Naymari Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 hehe för mig är det tvärt om, jag har aldrig använt en (väl) fungerande mac... och då har jag ändå testat en 5-6 stycken 😛 Man ska ju gå på det som fungerar bäst för en själv 😛
Naymari Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Macar och alla andra av apples produkter är dyrare för att företaget är som en sekt som folk vill va med i, och betalar vad som helst för att få va det. Jag vill inte ingå i någon grupp. Jag köper deras datorer för att de fungerar excellent för det jag vill använda dem till. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Yo Slej! Lyssnade präcis på den här gamla dänga där du satte gura.... http://soundcloud.com/thinkingmachine/this-life Woho!'
Neosus Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Kom inte å säg att mac e bäst för då blir jag tvungen att köpa en. 😑
CHAE Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Jag ska handla en sen... 😑 ...men första handlar du en Telecaster! 😠😑
slejnard Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Yo Slej! Lyssnade präcis på den här gamla dänga där du satte gura.... http://soundcloud.co...chine/this-life Woho!' yo loop! cool låt 😎
Zakyath Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Sen att macar är dyrare helt utan anledning är ju lite av en myt mjo, det mesta är nog varumärke 😑 precis som man hellre köper en coca-cola för 20 kr än en coop cola för 7 kr. även fast de smakar så pass snarlikt.
Memphis Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Jag använde ett CHAE uttryck omedvetet. Längsta skadad? 😕 Och "ja" du är längsta-skadad 🥰 Jag gjorde en liknande grej förut faktiskt. xD Chattade på fejjan och skulle skriva Charm (en mässa här i gbg) men så skrev jag Chae. 😆 /skadad
Memphis Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 (redigerat) Ville bara sätta lite myror i huvet på dej. Oh you little bastard!! 😛 Redigerat 6 februari 2012 av Memphis
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Det är bara kommunister som kör mac. 🙂
Neosus Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 För låg Buffersize för i helvete. MEN HÅLL KÄF..... nä he jälp int. Har tagit bort alla plugins å instrument å bara typ loopat en baskagge. Samt ställt upp Buffersize. ÄNDÅ blir det drop outs. Blir så förbannad! 😠
Neosus Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Jag har tagit bort typ allt men ändå strular det 🤪
Memphis Postat 6 februari 2012 Postat 6 februari 2012 Hatar sånna problem. 😛 Har du installerat nått idag? Testat starta om datorn? Eh, testat asio4all? Har du testat banka hårt på datorn?
Recommended Posts