Neosus Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Den e säkert värd runt 3000:- Skulle inte förvåna mig 😄 ...men nu få ni va TYYYYYST! 😠 :angry: 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Soundholegrej är...eh..teh grej 😑 Pluttade dit en sådan på min acke-12:a, rattade (och EQ:ade) som fan i GuitarRig och hittade ett ganska fränt sound som påminner mycket om en el-12:a 🥰 Vad har du för stärk förresten? Behringer v-amp huve med en 2x12 ludda. Låter förvånandsvärts bra. Visst inget rörmarshall ljud. But it is good 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Är alla dom dyra klockorna, typ rolex, mekaniska? Japp, det är dem. Inom klockbranchen så ryser folk vid bara tanken av Quarts-klockor. 😛 Sen är ju mekaniska inte lika exakta som digitala såklart, dom diffar med några sek med dygn, eller minuter om det är sämre urverk. Men är ju så mycket charmigare och exklusivare med riktiga urverk än ett microchip med batteri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Det där med klockor är väl samma sak som med analoga kompressorer och grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Ah, typ. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Behringer v-amp huve med en 2x12 ludda. Låter förvånandsvärts bra. Visst inget rörmarshall ljud. But it is good 🙂 Det är det säkert 🙂 Gigar du med den där också eller...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Den e säkert värd runt 3000:- Skulle inte förvåna mig 😄 😄 Nä, den är värd max några hundralappar mer. Så vida den inte är gjord i solitt guld rakt igenom. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Det är det säkert 🙂 Gigar du med den där också eller...? I have yes. Men majoriteten av ställena jag spelat på har varit musikdirekt och liknande event där de tvingar dig till deras stärkare och att lyda deras principer. Men det är Äckligt smidigt att ha hela ljud sparade i presets. Jag skulle aldrig klara av att spela med riktigt pedalbord nu xD speciellt live! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 ..okej NU får ni prata igen.. 😑😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Ända nackdelen är att man inte vet vilken preset man har utan att glo på stärkarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Men det hörs väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Ja,jo 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 😱 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Ända nackdelen är att man inte vet vilken preset man har utan att glo på stärkarn True. På mitt pedalbord ( 🥰 ) ändrar jag inställningarna hela tiden beroende på vilken gura jag lirar på men i GR så smäller jag upp egna presets hela tiden. Sjukt smidigt är det. Men det hörs väl? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Någon gång i framtiden ska jag försöka emulera mitt eget pedalbord i GR. Det kan bli...spännande ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 jag fick en gitarrplugg häromdagen. gratis! jag ska nog testa att installera den nu. eller ja. snart. kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Vilken då, Zak?! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Någon gång i framtiden ska jag försöka emulera mitt eget pedalbord i GR. Det kan bli...spännande ☺️ Har du provat att emulera en buttplug? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Här är jag! Fyfan vad vi ska äta sönder ikväll! SUPERBAAAAWL BIATCHES! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Fan va nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 I brist på fantasi så gör man inget annat än äter. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 tja Pazo 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Och där försvann han igen. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 xD Dags att gå och lägga sig nu. Man vet aldrig när man får gå upp 😳 G'natt längsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 god natt CHAE 🙂 guitar combos av native instruments var det för övrigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Så jävla mätt! 😄 En får vänta ett tag nu sen gå på chipsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%A5gning_%28avr%C3%A4ttningsmetod%29 borde införas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 http://sv.wikipedia....ttningsmetod%29 borde införas I vilka fall? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 vill åxå ha chips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts