Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Har memphis alltså blivit en kvinna? wOOt?!? 😳 Indeed Chae. Jag begriper ingeting. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 😠 du skrev att du var kvinna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 wOOt?!? 😳 "Väldigt maxad film verkligen, konstant action, så blev rätt seg eftersom den är 2,5h lång. MEN VAR EN HET BRUD SOM VANLIGT så vägde upp lite. xD " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 (redigerat) 😠 du skrev att du var kvinna "Väldigt maxad film verkligen, konstant action, så blev rätt seg eftersom den är 2,5h lång. MEN VAR EN HET BRUD SOM VANLIGT så vägde upp lite. xD " Jaså jaha... Jomen dåså 😑 Edith: säg inte till resten av forumet att Memphy är brud. Då tar det hus i helvete 😱 Redigerat 5 februari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Jahaaa. xD Edith: säg inte till resten av forumet att Memphy är brud. Då tar det hus i helvete 😱 Ja, eller hur. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Edith: säg inte till resten av forumet att Memphy är brud. Då tar det hus i helvete 😱 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Eller cross dresser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Jaså jaha... Jomen dåså 😑 Edith: säg inte till resten av forumet att Memphy är brud. Då tar det hus i helvete 😱 Det har väl inget med buttplugs att göra? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Vars fan är Pazo?!? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Har du sett en buttplug i din stad Grahn? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Harman huvet upp i röven behövs det ingen buttplug. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Harman huvet upp i röven behövs det ingen buttplug. Det där verkar du ha koll på. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Buttplugs kanske kan hjälpa folk med inkontinens hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 (redigerat) Vars fan är Pazo?!? 😮 Vet inte! 😮 Han är typ aldrig här längre! Redigerat 5 februari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Vet inte! 😮 Han är typ aldrig här längre! Nä nu jä... 😠 eller ...jag menar...eh... 😑 :grahn: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Grahn letar buttplugs på Hallstaberget. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Grahn letar buttplugs på Hallstaberget. 😳 Nä Jag åker på en utför backen... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Hej jag har repat nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 (redigerat) Nä nu jä... 😠 eller ...jag menar...eh... 😑 :grahn: Vann nyss en fin mekanisk klocka på Tradera. Jag lade mitt bud när det var 9 min kvar. Så var det nån som försökte klå mitt bud när det var 1 min kvar men failade. hehe, så ägd. Hej jag har repat nu. Nice! Du lirar elgura vad det va? Redigerat 5 februari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Nu får ni va TYST!! 😠 ...för ja ska se på Så ska det låta! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Nä Jag åker på en utför backen... 😑 Vad skönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Nice! Du lirar elgura vad det va? Akke genom elgura stärkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 (redigerat) Vann nyss en fin mekanisk klocka på Tradera. Jag lade mitt bud när det var 9 min kvar. Så var det nån som försökte klå mitt bud när det var 1 min kvar men failade. hehe, så ägd. Grattis Memphy! Har själv aldrig budat och haft mig på Tradera. Sköter helst mina beggade-affärer genom vend eller här på forumet. Räknade lite på det där och kom fram till att jag jag tjänat ett par tusen på att köpa beggat 🙂 Akke genom elgura stärkare Rundar det mycket? 😳 edith: ...och så en ihopslagning på det Redigerat 5 februari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Vann nyss en fin mekanisk klocka på Tradera. Jag lade mitt bud när det var 9 min kvar. Så var det nån som försökte klå mitt bud när det var 1 min kvar men failade. hehe, så ägd. Vad var det för klocka och vad kostade den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Jag blir som galen på det här.... Nästan förbannad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Nej de rundar inte så farligt. Bara man har Gainen under 8. Men jag har den aldrig högre endå. Men ska köpa en sån soundhole plug sen. 😑 Ninja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Nej de rundar inte så farligt. Bara man har Gainen under 8. Men jag har den aldrig högre endå. Men ska köpa en sån soundhole plug sen. 😑 Ninja Soundholegrej är...eh..teh grej 😑 Pluttade dit en sådan på min acke-12:a, rattade (och EQ:ade) som fan i GuitarRig och hittade ett ganska fränt sound som påminner mycket om en el-12:a 🥰 Vad har du för stärk förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Grattis Memphy! Har själv aldrig budat och haft mig på Tradera. Sköter helst mina beggade-affärer genom vend eller här på forumet. Räknade lite på det där och kom fram till att jag jag tjänat ett par tusen på att köpa beggat 🙂 Tack. Jo, köpa beggat lönar sig ju förstås. Det enda är väl att man inte har garanti på grejer oftast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 (redigerat) Vad var det för klocka och vad kostade den? En Certina, guldpläterad, troligen 10 micrometer, årtal troligen 60-70 tal. Gick bara för 250 riskdaler så var inte mycket. Köpte en liknande för 400 för inte så längesedan, som present. Redigerat 5 februari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 En Certina, guldpläterad, troligen 10 micrometer, årtal troligen 60-70 tal. Gick bara för 250 riskdaler så var inte mycket. Köpte en liknande för 400 för inte så längesedan, som present. Är alla dom dyra klockorna, typ rolex, mekaniska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts