Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

På tal om ugglor; någon som hört något av Laxen på sistone? 😕

* * *

Btw; tack Memphy o Micke för flod-förklaringen. Då vet jag att det inte är en holländsk katastrofplan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om ugglor; någon som hört något av Laxen på sistone? 😕

Jag hörde me honom lite kort för några veckor sedan. Han verkar ha det bra iaf.

Han skulle ev. te gbg nån gång framöver och skulle hojta till då så man kunde träffas igen. Skulle vara riktigt kul. ☺️

Då får ni pallra er hit. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hörde me honom lite kort för några veckor sedan. Han verkar ha det bra iaf.

Han skulle ev. te gbg nån gång framöver och skulle hojta till då så man kunde träffas igen. Skulle vara riktigt kul. ☺️

Då får ni pallra er hit. 😠

Skönt att höra. Hälsa honom när du får tillfälle.

Vi ska eventuellt till Gtbg i sommar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var soft filmkväll igår iaf. Såg Transformers 3 med chips, dipp, godis, läsk och öl. 😄

Väldigt maxad film verkligen, konstant action, så blev rätt seg eftersom den är 2,5h lång. Men var en het brud som vanligt så vägde upp lite. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att höra. Hälsa honom när du får tillfälle.

Det ska jag göra! Han undrade faktiskt hur det gått för dig med ungen minns jag nu. ☺️ Men då hade hon inte kommit.

Vi ska eventuellt till Gtbg i sommar 🙂

😮 Hade varit kul o träffas Chae. 🙂 Men kanske blir lite weird om du är me din sambo och ska träffa en "internetvän". xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Sex Grahnar i en lövhög.

😳

😆😄

Det ska jag göra! Han undrade faktiskt hur det gått för dig med ungen minns jag nu. ☺️ Men då hade hon inte kommit.

😮 Hade varit kul o träffas Chae. 🙂 Men kanske blir lite weird om du är me din sambo och ska träffa en "internetvän". xD

Såklart!

Fast hon lär ju hänga med sin brorsa då så man kanske kunde styra upp någonting med sin..."internetvän" 😆🥰

xD

Har du inte sett det förrän nu? 😳 Sopa! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...