Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

tosing😠

vad händer nu😏

jaha nä den fungerade inte lika bra

😱

man kanske borde ta sig en tupplur istället

Redigerat av Zakyath
Postat

😛

Det där måste vara första gången Pico postar en uggla? 😄

😮

Postat

På tal om ugglor; någon som hört något av Laxen på sistone? 😕

* * *

Btw; tack Memphy o Micke för flod-förklaringen. Då vet jag att det inte är en holländsk katastrofplan 🙂

Postat

På tal om ugglor; någon som hört något av Laxen på sistone? 😕

Jag hörde me honom lite kort för några veckor sedan. Han verkar ha det bra iaf.

Han skulle ev. te gbg nån gång framöver och skulle hojta till då så man kunde träffas igen. Skulle vara riktigt kul. ☺️

Då får ni pallra er hit. 😠

Postat

Jag hörde me honom lite kort för några veckor sedan. Han verkar ha det bra iaf.

Han skulle ev. te gbg nån gång framöver och skulle hojta till då så man kunde träffas igen. Skulle vara riktigt kul. ☺️

Då får ni pallra er hit. 😠

Skönt att höra. Hälsa honom när du får tillfälle.

Vi ska eventuellt till Gtbg i sommar 🙂

Postat

Det var soft filmkväll igår iaf. Såg Transformers 3 med chips, dipp, godis, läsk och öl. 😄

Väldigt maxad film verkligen, konstant action, så blev rätt seg eftersom den är 2,5h lång. Men var en het brud som vanligt så vägde upp lite. xD

Postat

Skönt att höra. Hälsa honom när du får tillfälle.

Det ska jag göra! Han undrade faktiskt hur det gått för dig med ungen minns jag nu. ☺️ Men då hade hon inte kommit.

Vi ska eventuellt till Gtbg i sommar 🙂

😮 Hade varit kul o träffas Chae. 🙂 Men kanske blir lite weird om du är me din sambo och ska träffa en "internetvän". xD

Postat
Jobbar för närvande som undersköterska på Västerviks sjukhus (mitt råd till er är således; bli inte sjuka)

xD

Postat

😛

Det där måste vara första gången Pico postar en uggla? 😄

Näe det vet jag inte. Minns i alla fall att jag postat Stewie i ugglekostym en gång. xD
Postat

Sex Grahnar i en lövhög.

😳

😆😄

Det ska jag göra! Han undrade faktiskt hur det gått för dig med ungen minns jag nu. ☺️ Men då hade hon inte kommit.

😮 Hade varit kul o träffas Chae. 🙂 Men kanske blir lite weird om du är me din sambo och ska träffa en "internetvän". xD

Såklart!

Fast hon lär ju hänga med sin brorsa då så man kanske kunde styra upp någonting med sin..."internetvän" 😆🥰

xD

Har du inte sett det förrän nu? 😳 Sopa! 😛

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Nån som testat en butt plug nån gång?

Postat

Näe det vet jag inte. Minns i alla fall att jag postat Stewie i ugglekostym en gång. xD

Har ett svagt minne nu när du säger det. 😛

Postat (redigerat)

😠

😠

😛

Har memphis alltså blivit en kvinna?

wOOt?!? 😳

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.