Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 😛 Det där måste vara första gången Pico postar en uggla? 😄
Zakyath Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 (redigerat) tosing😠 vad händer nu😏 jaha nä den fungerade inte lika bra 😱 man kanske borde ta sig en tupplur istället Redigerat 5 februari 2012 av Zakyath
CHAE Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 😛 Det där måste vara första gången Pico postar en uggla? 😄 😮
CHAE Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 På tal om ugglor; någon som hört något av Laxen på sistone? 😕 * * * Btw; tack Memphy o Micke för flod-förklaringen. Då vet jag att det inte är en holländsk katastrofplan 🙂
Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 På tal om ugglor; någon som hört något av Laxen på sistone? 😕 Jag hörde me honom lite kort för några veckor sedan. Han verkar ha det bra iaf. Han skulle ev. te gbg nån gång framöver och skulle hojta till då så man kunde träffas igen. Skulle vara riktigt kul. ☺️ Då får ni pallra er hit. 😠
CHAE Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Jag hörde me honom lite kort för några veckor sedan. Han verkar ha det bra iaf. Han skulle ev. te gbg nån gång framöver och skulle hojta till då så man kunde träffas igen. Skulle vara riktigt kul. ☺️ Då får ni pallra er hit. 😠 Skönt att höra. Hälsa honom när du får tillfälle. Vi ska eventuellt till Gtbg i sommar 🙂
Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Det var soft filmkväll igår iaf. Såg Transformers 3 med chips, dipp, godis, läsk och öl. 😄 Väldigt maxad film verkligen, konstant action, så blev rätt seg eftersom den är 2,5h lång. Men var en het brud som vanligt så vägde upp lite. xD
Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 sex laxar i en filofax Sex Grahnar i en lövhög. 😳
Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Skönt att höra. Hälsa honom när du får tillfälle. Det ska jag göra! Han undrade faktiskt hur det gått för dig med ungen minns jag nu. ☺️ Men då hade hon inte kommit. Vi ska eventuellt till Gtbg i sommar 🙂 😮 Hade varit kul o träffas Chae. 🙂 Men kanske blir lite weird om du är me din sambo och ska träffa en "internetvän". xD
Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Jobbar för närvande som undersköterska på Västerviks sjukhus (mitt råd till er är således; bli inte sjuka) xD
Pico Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 😛 Det där måste vara första gången Pico postar en uggla? 😄 Näe det vet jag inte. Minns i alla fall att jag postat Stewie i ugglekostym en gång. xD
CHAE Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Sex Grahnar i en lövhög. 😳 😆😄 Det ska jag göra! Han undrade faktiskt hur det gått för dig med ungen minns jag nu. ☺️ Men då hade hon inte kommit. 😮 Hade varit kul o träffas Chae. 🙂 Men kanske blir lite weird om du är me din sambo och ska träffa en "internetvän". xD Såklart! Fast hon lär ju hänga med sin brorsa då så man kanske kunde styra upp någonting med sin..."internetvän" 😆🥰 xD Har du inte sett det förrän nu? 😳 Sopa! 😛
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Nån som testat en butt plug nån gång?
Memphis Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Näe det vet jag inte. Minns i alla fall att jag postat Stewie i ugglekostym en gång. xD Har ett svagt minne nu när du säger det. 😛
CHAE Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 (redigerat) 😠 😠 😛 Har memphis alltså blivit en kvinna? wOOt?!? 😳 Redigerat 5 februari 2012 av CHAE
Recommended Posts