Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Nu har iofs inte CHAE Facebook. Men jag säger det ändå - jag tycker det är kränkande mot barnet när föräldrarna postar bilder på ungen till höger och vänster. Det är ju inte som om barnet har någon talan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu känner man igen dig igen 🥰

🥰

😊🥰

Nu har iofs inte CHAE Facebook. Men jag säger det ändå - jag tycker det är kränkande mot barnet när föräldrarna postar bilder på ungen till höger och vänster. Det är ju inte som om barnet har någon talan.

Eller HUR! Håller med som fan!

Intressant grej: i julas så var vi på luciafirande och det var såklart en massa kids där som skulle lussa. Innan så hände något jag aldrig varit med om förut; en utav dagispersonalen ställde sig inför alla föräldrar och sa;

"Ska ni fota så fota och lägga upp på Facebook, så fota bara era egna barn, det är ju inte säkert att andra föräldrar [och deras barn] vill att deras barn ska finnas ute på nätet. Så tänk på det innan ni lägger upp bilder på FB."

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahns avatar påminner om någonting ur Eye of the Beholder 😑

Ja det gamla datorspelet alltså

Amiga 500 4-ever 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant grej: i julas så var vi på luciafirande och det var såklart en massa kids där som skulle lussa. Innan så hände något jag aldrig varit med om förut; en utav dagispersonalen ställde sig inför alla föräldrar och sa;

"Ska ni fota så fota och lägga upp på Facebook, så fota bara era egna barn, det är ju inte säkert att andra föräldrar [och deras barn] vill att deras barn ska finnas ute på nätet. Så tänk på det innan ni lägger upp bilder på FB."

xD Helt rätt! Men sjukt att det ska behöva sägas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

....eller nä jag har inte bestämt mig än för vikken Tele ja ska handla.

Blir nog en helt normal... vanlig... sådan.

Gul.

...eller Röd eller Sunburst eller vit

Man får se.

Blir det en American eller Mexico?

Link to comment
Dela på andra sajter

har suttit och övat hur mycket som helst för en inspelning av en satans demo (som jag spelade in imorse) 😠 nu måste jag fortsätta öva så jag sätter den perfekt nästa helg. och bara någon vecka senare får jag höra min kära amada på radio 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...