Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Ah nice. Blir det lite sömn om nätterna då eller? Me skrikande varannan timme?

"Sömn" är ett starkt ord 😛

Mmm mycket skrikande blir're. Fast det går ganska okej ändå. Man får ju turas om och det känns som om det går på autopilot nu.

Snart dags att börja jobba på syskon 😄😉😕😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Menar du att dom vilar sej i form, för träna går ju inte i den svenska rysskylan.

Nja, mer så att nu måste de träna dubbelt så hårt för att bli varma i kläderna.

😆 @"den svenska rysskylan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Så hon släpper inte till nu, menar du?

det känns lite väl drastiskt att nuppa med syrran bara för att frugan inte vill än 😱

edit: eller brorsan /pk

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Så hon släpper inte till nu, menar du?

Försök själv att plutta ut "någonting stort som en melon ur ett hål lika stort som en citron" (förlossnings-SSK:ns egna ord!) så ska vi se hur pass horny du är efter det 😛

Fast iofs; jag pratade med en utav mina bästa vänner (som växte upp utan syskon) som fick barn för c:a ett år sedan och han vill absolut ha fler kids. Fast de lär nog vänta ett tag till. Två blöjbarn blir...mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

det känns lite väl drastiskt att nuppa med syrran bara för att frugan inte vill än 😱

edit: eller brorsan /pk

😆

Nu vet ju inte jag hur ni jobbar ute på landet menneeeeh...

Link to comment
Dela på andra sajter

Törs man köra till macken med punka??? Reservdäcket har frysit fast så kan inte byta. Har ca 1 km till macken å däcket är redan förstört men jag tänkte om fälgen håller.

Gör som ni alltid gör däruppe; spänn för oxen och låt honom dra bilen till macken 🙂

Skämt åsido; jag hade inte gjort det där men "hey" det är ju din bil så kör på 😑

Edith: nej förresten inte "kör på" det blir ju svårt..äuhm..som sagt... eeerhm.... Lycka till! 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...