slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Hur lägger jag enklast upp studiofestivalen? Har ingen egen server....det kanske funkar via dropbox??? 😮 SOOL! Jå fasen vad bra de är!
Fidden Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Hur lägger jag enklast upp studiofestivalen? Har ingen egen server....det kanske funkar via dropbox??? Hade det inte varit lägligt att sköta det via soundcloud? eller det kanske blir för publikt...
CHAE Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Okej, då var spektaklet snart över... för i kväll alltså 😑
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 kan man ladda ner från soundcloud åxå...eller bara lyssna direkt? Får skaffa ett soundcloud månne. jag håller på med det nu.
Fidden Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Full pott! eller nä förresten. jag ville ju ha dottarna xD kan man ladda ner från soundcloud åxå...eller bara lyssna direkt? jag håller på med det nu. tror man kan välja, men vet inte riktigt.
CHAE Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Dots är...sådär 😑 Fast de funkar ju i krig, liksom 😛
SadamJR Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Okej, då var spektaklet snart över... för i kväll alltså 😑 Det var några från västervik.
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Testar om det funkar: http://soundcloud.com/slejnard/jama-hey-internet-troll
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Full pott! eller nä förresten. jag ville ju ha dottarna xD tror man kan välja, men vet inte riktigt. verkar hi-tech 😳
CHAE Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Är DBA's trummis så farlig att de måste hålla honom inburad på scen? 😕 Eller är det inlägg i "trummisar är dumma och bör hållas inspärrade"? 😳
Fidden Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Dots är...sådär 😑 Fast de funkar ju i krig, liksom 😛 Mjo, men du har ju redan ditt på det torra. Eller vadå, trodde du jag menade rent musikaliskt? 😛
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Vill ju isf kunna lägga en direktlänk men vahettere får grunna litte hur.
CHAE Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Det var några från västervik. Mmm Dottarna... Banjo is teh grej. Kul kommentar på fatsuiten brtw 😄
SadamJR Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Vill ju isf kunna lägga en direktlänk men vahettere får grunna litte hur. Har du inte vunnit och varit general förut? Mmm Dottarna... Banjo is teh grej. Kul kommentar på fatsuiten brtw 😄 Trodde att det var anna bok ett tag.
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Har du inte vunnit och varit general förut? Första festivalen jag vunnit! Önskar de hade varit fler. 😑
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Men man kanske bara gör en rarfil å lägger upp via typ mediafire eller var?
Fidden Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 (redigerat) det ska väl gå att göra en set-lista med hela startfältet om jag inte minns helt fel... på soundcloud alltså. men du hade visst redan lagt ner det där 😄 Redigerat 4 februari 2012 av Fidden
slejnard Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 aja det problemet får bli på måndag. det ska väl gå att göra en set-lista med hela startfältet om jag inte minns helt fel... på soundcloud alltså. men du hade visst redan lagt ner det där 😄 hmmm... aha det vart citerat efter ändring. har inte lagt ner soundcloud....öppnade ju just ett konto där. 😄
Fidden Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Alla sätt är bra utom dom dåliga något annat som är bra är banankaka.
Recommended Posts