Naymari Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 antingen är vår febertermometer sönder, eller så har jag en kroppsvärme på 32 grader just nu.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 antingen är vår febertermometer sönder, eller så har jag en kroppsvärme på 32 grader just nu. Eller både och.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 "Dubstep.... ...låter som när maskiner dör" haha. xD
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Saker jag stör mig på. Folk som söker medlidande på fejjan. Skriver något för att tycka synd om sig själv och vill ha massa kommentarer. Folk som försöker visa på fejjan att de har ett perfekt liv, och skylta med allt de kan skryta med.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Så, nu har jag varit bitter för idag. 😛 Gråt ut bara, det lättar.
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Folk som försöker visa på fejjan att de har ett perfekt liv, och skylta med allt de kan skryta med. Hej jante.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 (redigerat) Jag somnar när jag pluggar. Redigerat 2 oktober 2011 av Dingbats
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är ju därför så många svenskar har svårt för andras framgång och lycka. Om någon är glad över hur ens liv är så känns facebook som en naturlig plats att dela med sig det på. Kan jag tycka.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är inget svenskt med jantelagen. Den är en dansk-norsk konstruktion.
Pazo Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 sov från nån gång mellan 00-01 till 11.30... Ändå skittrött. Vore gött att sova mer nu men då förstör man bara morgondagen ännu mer. Jävla fittskola.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är ju därför så många svenskar har svårt för andras framgång och lycka. Om någon är glad över hur ens liv är så känns facebook som en naturlig plats att dela med sig det på. Kan jag tycka. Alltså, självklart är jag glad för andras framgång och lycka. Bara att det ibland tenderar att bli för mycket kan jag tycka. Har inget bra exempel på rak arm dock. Är väl mest när man själv är nere som man stör sig på det.
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är inget svenskt med jantelagen. Den är en dansk-norsk konstruktion. Sluta skryta med dina kunskaper.
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Alltså, självklart är jag glad för andras framgång och lycka. Bara att det ibland tenderar att bli för mycket kan jag tycka. Har inget bra exempel på rak arm dock. Är väl mest när man själv är nere som man stör sig på det. Om man inte kan skriva om saker som tynger en eller saker som går bra för en så blir det rätt tråkiga saker kvar. Eller i alla fall saker utan substans.
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Iofs sant. Äh, glöm vad jag sade. Jag är mest bara ute efter att tjafsa lite ☺️ Men nu sk jag spela tv-spel.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 😄 Det var inte helgenomtänkt heller. Ville bara whina lite. ☺️
Recommended Posts