Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

det är väldigt värt, imo. man häller chips på en tallrik, hyvlar lite ost och slänger in det i mikron en minut! så enkelt! så bekvämt! så gott!

Postat

Tjoho! nu har vi satt 11 helt asgrymma grunder, fy fan vad bra det blev, både ljud och lir. Kan inte sova Im so happy! 😛 :P 😛 :P 😛 :P 😛 :P

Postat

jag är inte så förtjust i semlor. jag tycker inte om grädde, och har aldrig gjort det :|

Vi är inte menade för varandra helt enkelt.

Postat

Ska dit med sång o leadgitarr först. Sen nogggrann mix.... Men jag tror det blir lättmixat, alla ljud låter så j-a bra i den lokalen. Fre lör ska jag ut o lira på krog och bikerklubb, så det kommer att ta ett tag....

Postat

Mwn fan vad nöjd jag känner mig. Det vi har spelat in nu är nåt helt annat än all skit jag spelat in ensam hemma i brist på medmusiker...

Gnatt rockers, Ozzy hälsarmed ett "Hey Baberiba"...

Postat (redigerat)

Vi är inte menade för varandra helt enkelt.

lämna mig inte! jag kan lära mig gilla grädde!

😆

Bara i längsta!

Morrn!

He e' bistert och snöigt ute. He e' fö' jefligt! 😠😏

Redigerat av CHAE
Postat

Min första statusuppdatering på Facebook var: "is restoring my old Facebook account...yeah, I'm weak, shut up..." xD

Eller vänta, det var "all work and no play makes Micke a sad boy..." xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.