Zakyath Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 det är väldigt värt, imo. man häller chips på en tallrik, hyvlar lite ost och slänger in det i mikron en minut! så enkelt! så bekvämt! så gott!
Memphis Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Ja, så tänker du ja! 😛 Blev jälligt sugen på semla nu av nån anledning.
Zakyath Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 jag är inte så förtjust i semlor. jag tycker inte om grädde, och har aldrig gjort det :|
Guitar Nilsson Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Tjoho! nu har vi satt 11 helt asgrymma grunder, fy fan vad bra det blev, både ljud och lir. Kan inte sova Im so happy! 😛 :P 😛 :P 😛 :P 😛 :P
Guitar Nilsson Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Har även hunnit med att spela o sjunga på ett kondis, vräktr i mig bakelser o fick fina stålar...
Memphis Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 jag är inte så förtjust i semlor. jag tycker inte om grädde, och har aldrig gjort det :| Vi är inte menade för varandra helt enkelt.
Guitar Nilsson Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Nu är det lite nattgosning med undulaten Ozzy snart zzzzzzzzzzzzzzz
Zakyath Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 när får vi på forumet ta del av detta, nilsson?? Vi är inte menade för varandra helt enkelt. nåja 😠
Guitar Nilsson Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Ska dit med sång o leadgitarr först. Sen nogggrann mix.... Men jag tror det blir lättmixat, alla ljud låter så j-a bra i den lokalen. Fre lör ska jag ut o lira på krog och bikerklubb, så det kommer att ta ett tag....
Guitar Nilsson Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Mwn fan vad nöjd jag känner mig. Det vi har spelat in nu är nåt helt annat än all skit jag spelat in ensam hemma i brist på medmusiker... Gnatt rockers, Ozzy hälsarmed ett "Hey Baberiba"...
Zakyath Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 kul att höra, jag får ha tålamod med att lyssna dåra 😮 god natt! jahaja. då är det du och jag, memphis. 😱
CHAE Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 (redigerat) Vi är inte menade för varandra helt enkelt. lämna mig inte! jag kan lära mig gilla grädde! 😆 Bara i längsta! Morrn! He e' bistert och snöigt ute. He e' fö' jefligt! 😠😏 Redigerat 3 februari 2012 av CHAE
Micke H Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Morrn. Kallt som i en isbjörns rövhål och inställda pendeltåg. 😏
Guitar Nilsson Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Snö har vräkt ner i natt. det ska visst vräka ner två dec till. grovt fy fan.
Micke H Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Tystnaden som uppstår man svarar på en vinkning som inte var avsedd åt en.
SadamJR Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Snö har vräkt ner i natt. det ska visst vräka ner två dec till. grovt fy fan. Var är det du bor?
Naymari Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 -13 känns kallare i söder än vad de gör hos er i norr. Rätt crazy egentligen.
Micke H Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Min första statusuppdatering på Facebook var: "is restoring my old Facebook account...yeah, I'm weak, shut up..." xD Eller vänta, det var "all work and no play makes Micke a sad boy..." xD
Recommended Posts