SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Kommer man inte hinna plugga ordentligt idag heller för någon gammal tant inte kan reda sig själv. Det där kan väl inte ta en hel dag?
Pazo Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Ja å du ska väl inte göra något speciellt idag ändå så då har du ju gott om tid att plugga!
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Ja, det blev ju riktigt bra drag där igår kväll efter att både Memphis och debatt kom med vilda anklagelser mot mig. Jag har väl inte anklagat dig för någonting? Förstod du inte att det var i din egenskap som George och jag i min egenskap som Kramer?
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag hoppas verkligen min mormor dör snart. Är det ömsesidigt?
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Ska bli spännande att se om debatts trippel sitter. Jag satte 20 spänn.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Ska bli spännande att se om debatts trippel sitter. Jag satte 20 spänn. Nej. Sheffield W kan ju knappast ge 4.72 eller vad d va... Eller?
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Eller menade du sammanlagt på tre matcher? Det kan ju stämma. Jag missförstod, du skrev det så konstigt. Bury 1 Colchester 1 Sheff Wed 1 Så!
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Frågan är om jag inte ska ta biblioteket imorgon istället... Fick ett mail idag om att jag måste lämna tillbaka boken som jag redan HAR lämnat. Bajs.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Datorsystemet pajade när jag stod där vid deras disk nämligen, så de kunde inte ens ta avkodningen manuellt. Datorsystemet pajade på Bokmässan också förresten när jag stod vid disken och ville få reda på en offert. Det är nåt visst med mig och datorer. Nu naanar alla kudden. He da!
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Eller menade du sammanlagt på tre matcher? Det kan ju stämma. Jag missförstod, du skrev det så konstigt. Bury 1 Colchester 1 Sheff Wed 1 Så! Jäpp.
Overkill Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag har väl inte anklagat dig för någonting? Förstod du inte att det var i din egenskap som George och jag i min egenskap som Kramer? Nej, jag skojade. Nej, det förstod jag inte. Du är den i längsta jag har svårast att förstå.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Man behöver inte alltid förstå allting, det kan vara bra ändå.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nej, jag skojade. Nej, det förstod jag inte. Du är den i längsta jag har svårast att förstå. Overkill, hur går det i NHL-et? Kör ni det eller?
Overkill Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Det var bara jag och Fidden som registrerade oss och det var för få. Jag är däremot med i en annan liga med lite blandat folk jag inte vet vilka det är.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jäpp. Har du Sky Sports? Den kan finnas på någon ful stream annars. De visade nyss Northampton-Crawley. Det blev 0-1. Tobbs gjorde mål som vanligt. Han gjorde ju 40 förra säsongen som bekant. Tror han står på 8 nu denna. Kl 16 sänds Charlton.-Tranmere som ju är med på kupongen. Vill man inte se den är alternativet Gillingham-Port Vale. Robbie Williams lär vara där iaf. Annars är det rätt matchfattigt.
Naymari Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 hjälpt syrran flytta in i sin lägenhet idag. Trång jävla trappuppgång och fjärde våningen. sprang där x antal gånger.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Det var bara jag och Fidden som registrerade oss och det var för få. Jag är däremot med i en annan liga med lite blandat folk jag inte vet vilka det är. Ok, inte ens Slejnard. Trodde inte jag skulle ha tid, men så som jag har tjatat här hade jag väl haft tid, fram tills nu iaf... Lycka till i serien!
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nu har någon av iBellas manliga kompisar gjort skitsnygg gatukonst. Han ska ha stryk.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 hjälpt syrran flytta in i sin lägenhet idag. Trång jävla trappuppgång och fjärde våningen. sprang där x antal gånger. Hej! Flyttade in i en lägenhet på femte våningen en gång. Det var rätt jobbigt. Fick ta soffor och sängar separat eftersom hissen var för trång. Hissdörren var väl 185 cm. Lådor åkte dock den vägen. Nu har någon av iBellas manliga kompisar gjort skitsnygg gatukonst. Han ska ha stryk. Stryket börjar om tio minuter.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Stryket börjar om tio minuter. Bra, då kan jag ta det lugnt.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Bra, då kan jag ta det lugnt. Mmm, fast Europatipset skiter jag i.
Naymari Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Hej! Flyttade in i en lägenhet på femte våningen en gång. Det var rätt jobbigt. Fick ta soffor och sängar separat eftersom hissen var för trång. Hissdörren var väl 185 cm. Lådor åkte dock den vägen. här fanns ingen hiss överhuvudtaget.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Skulle inte din mormor hjälpa dig över gatan nu förresten, Dingbats?
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Har du Sky Sports? Den kan finnas på någon ful stream annars. Nä, har bara tv4 sport. Streamingsändningarna funkar inget vidare med mitt mobila bredband.
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Nä, har bara tv4 sport. Streamingsändningarna funkar inget vidare med mitt mobila bredband. Streamingsändningarna är ofta överbelastade av reklam och virus. Det är också en anledning till att de går trögt. Men jag kollade kvarterspubar och sånt och de har ibland Sky Sports här t.ex. Man måste ju vara engelsk medborgare då. Har du nån sån pub eller liknande där du bor som visar engelsk fotboll?
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Skulle inte din mormor hjälpa dig över gatan nu förresten, Dingbats? Jag klarade det själv mot alla odds.
Pazo Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 (redigerat) hjälpt syrran flytta in i sin lägenhet idag. Trång jävla trappuppgång och fjärde våningen. sprang där x antal gånger. Hur gammal är hon? 😮 Vart flytta hon? 😮 Redigerat 8 oktober 2011 av Pazo
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag klarade det själv mot alla odds. När ska du iväg och hjälpa henne? Klockan går ju...
Recommended Posts