Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Du glömde "ta på sig själv" 😑

xD

Okej; du kan ju stryka stürketräning direkt. Det är meningslöst eftersom att du kommer att bli ett vackert lik ändå. Klockfetischen är också underordnad eftersom att du förmodligen aldrig kommer i tid ändå.

Återstår: musik och CAD/design. Obvious choice right there 😛

Iofs; du kanske kan komma långt på någon sorts elektronisk musik inspirerad av CAD! 😕

haha. 😛

Nämen, i stora drag är det ju Musik och Teknik som gäller, men är ju så breda ämnen men går att hinna med båda till viss del.

Teknik är ju mer "skolan/jobbet" så kommer få tillräckligt av det under min arbetskarriär, så blir musik på fritiden. Lite träning för att inte bli fet. xD

Känner dock att jag vill specifiera mig mer snart och blir riktigt skillad på något.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

xD

haha. 😛

Nämen, i stora drag är det ju Musik och Teknik som gäller, men är ju så breda ämnen men går att hinna med båda till viss del.

Teknik är ju mer "skolan/jobbet" så kommer få tillräckligt av det under min arbetskarriär, så blir musik på fritiden. Lite träning för att inte bli fet. xD

Känner dock att jag vill specifiera mig mer snart och blir riktigt skillad på något.

xD

Ja...? Jag sa ju att du glömde "ta på sig själv" 😕😛

tumblr_l13ua5oz5C1qag73no1_500.jpg

Skämt åsido; jag tycker att du ska satsa på musiken fan i mig. Du är förbanne mig ett underbarn hörde vi ju på det där instrumentalstycket 😮🥰

TAMMEFAAAN!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon sammanfatta vad som hänt sedan sidan 410?

Mja. Vet inte säkert. Nay har köpt bas, Chae har blivit pappa, jag har varit i Alperna, Grahn håller på med en bluesjam låt som vi i längsta ska lägga solon på.

Link to comment
Dela på andra sajter

? 😮

Som jag uppfattade saken stod han inför någon sorts livsavgörande vägval (?) Han kanske även inte mådde så tip fucking top (igen: ?). Nåväl, han har inte synts till här på bra länge 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Ja...? Jag sa ju att du glömde "ta på sig själv" 😕😛

Just fan! xD

Skämt åsido; jag tycker att du ska satsa på musiken fan i mig. Du är förbanne mig ett underbarn hörde vi ju på det där instrumentalstycket 😮🥰

TAMMEFAAAN!

😊 Chae då. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så fick han napp hos något bokförlag och är världkänd nu. Sitter på Maldiverna med en Tequila och skriver på sin nästa bok.

Och skriver ner något av sina skumma problem han har. Kanske så vägrar servitrisen att lägga ett paraply i hans paraplydrink eller nåt. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja. Vet inte säkert. Nay har köpt bas, Chae har blivit pappa, jag har varit i Alperna, Grahn håller på med en bluesjam låt som vi i längsta ska lägga solon på.

...Pico spontansöp dagen innan nyårsafton( 😳) , went to town i längsta, slej lagar mat och Zak är trött.

På tal om nyårs: Phidden berättade i livliga ordalag om sin nyårsafton vilket resulterade i salivsprutskratt från mig 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

...eeeh....

just ja

😱

Måste man lägga solon eller får man hänga på med att bara lira bas? 😕😱

Edith: Han Solo kan gå och lägga sig 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

...eeeh....

just ja

😱

Som sagt, ingen stress Grahn, ta den tid du vill ta.

Måste man lägga solon eller får man hänga på med att bara lira bas? 😕😱

Klart du kan göra det om du vill! ☺️ Du kan lägga vad du vill, ensträngad skinnbanjo, dragspel, mungiga, näsflöjt, skinnflöjt osv.

Edith: Han Solo kan gå och lägga sig 😠

😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste man lägga solon eller får man hänga på med att bara lira bas? 😕😱

Edith: Han Solo kan gå och lägga sig 😠

Ja, har inte funderat riktigt på hur jag ska göra.

Spela in fullt komp och sedan den som vill lägga bas så kan jag bifoga en version utan bas... Om nån vill lägga komp så kan jag plocka bort kompet.

Om nån vill lägga riktiga trummor så kan jag ta bort trummorna

Och ja... om nån vill så kan jag ta bort allt.

Så att

....eeeh..

Kvar blir bara tanken.

😱

Ska göra nått sedan iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...