Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) 😄 😛 Redigerat 1 februari 2012 av Memphis
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Jag tror iofs att Memphy har fotografiskt minne men att hans hjärna slarvades bort i framkallningen ☺️
Linus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Kan någon sammanfatta vad som hänt sedan sidan 410?
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 😆 :lol: 😆 @Linus! Tyvärr är inte debatt kvar längre annars hade du fått en fullständig redogörelse 🙁
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) Du glömde "ta på sig själv" 😑 xD Okej; du kan ju stryka stürketräning direkt. Det är meningslöst eftersom att du kommer att bli ett vackert lik ändå. Klockfetischen är också underordnad eftersom att du förmodligen aldrig kommer i tid ändå. Återstår: musik och CAD/design. Obvious choice right there 😛 Iofs; du kanske kan komma långt på någon sorts elektronisk musik inspirerad av CAD! 😕 haha. 😛 Nämen, i stora drag är det ju Musik och Teknik som gäller, men är ju så breda ämnen men går att hinna med båda till viss del. Teknik är ju mer "skolan/jobbet" så kommer få tillräckligt av det under min arbetskarriär, så blir musik på fritiden. Lite träning för att inte bli fet. xD Känner dock att jag vill specifiera mig mer snart och blir riktigt skillad på något. Redigerat 1 februari 2012 av Memphis
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 xD haha. 😛 Nämen, i stora drag är det ju Musik och Teknik som gäller, men är ju så breda ämnen men går att hinna med båda till viss del. Teknik är ju mer "skolan/jobbet" så kommer få tillräckligt av det under min arbetskarriär, så blir musik på fritiden. Lite träning för att inte bli fet. xD Känner dock att jag vill specifiera mig mer snart och blir riktigt skillad på något. xD Ja...? Jag sa ju att du glömde "ta på sig själv" 😕😛 Skämt åsido; jag tycker att du ska satsa på musiken fan i mig. Du är förbanne mig ett underbarn hörde vi ju på det där instrumentalstycket 😮🥰 TAMMEFAAAN!
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Kan någon sammanfatta vad som hänt sedan sidan 410? Mja. Vet inte säkert. Nay har köpt bas, Chae har blivit pappa, jag har varit i Alperna, Grahn håller på med en bluesjam låt som vi i längsta ska lägga solon på.
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 ? 😮 Som jag uppfattade saken stod han inför någon sorts livsavgörande vägval (?) Han kanske även inte mådde så tip fucking top (igen: ?). Nåväl, han har inte synts till här på bra länge 🙁
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Eller så fick han napp hos något bokförlag och är världkänd nu. Sitter på Maldiverna med en Tequila och skriver på sin nästa bok.
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 xD Ja...? Jag sa ju att du glömde "ta på sig själv" 😕😛 Just fan! xD Skämt åsido; jag tycker att du ska satsa på musiken fan i mig. Du är förbanne mig ett underbarn hörde vi ju på det där instrumentalstycket 😮🥰TAMMEFAAAN! 😊 Chae då. 🥰
Micke H Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Eller så fick han napp hos något bokförlag och är världkänd nu. Sitter på Maldiverna med en Tequila och skriver på sin nästa bok. Och skriver ner något av sina skumma problem han har. Kanske så vägrar servitrisen att lägga ett paraply i hans paraplydrink eller nåt. xD
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Mja. Vet inte säkert. Nay har köpt bas, Chae har blivit pappa, jag har varit i Alperna, Grahn håller på med en bluesjam låt som vi i längsta ska lägga solon på. ...Pico spontansöp dagen innan nyårsafton( 😳) , went to town i längsta, slej lagar mat och Zak är trött. På tal om nyårs: Phidden berättade i livliga ordalag om sin nyårsafton vilket resulterade i salivsprutskratt från mig 😑
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 haha, Ja Fiddens historier från nyårsafton var fan episka! 😄 Likaså en full Pico i längsta. xD
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 haha, Ja Fiddens historier från nyårsafton var fan episka! 😄 Likaså en full Pico i längsta. xD Lätt! 😄😆
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Mja. Vet inte säkert. Nay har köpt bas, Chae har blivit pappa, jag har varit i Alperna, Grahn håller på med en bluesjam låt som vi i längsta ska lägga solon på. ...eeeh.... just ja 😱
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) ...eeeh.... just ja 😱 Måste man lägga solon eller får man hänga på med att bara lira bas? 😕😱 Edith: Han Solo kan gå och lägga sig 😠 Redigerat 1 februari 2012 av CHAE
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) ...eeeh.... just ja 😱 Som sagt, ingen stress Grahn, ta den tid du vill ta. Måste man lägga solon eller får man hänga på med att bara lira bas? 😕😱 Klart du kan göra det om du vill! ☺️ Du kan lägga vad du vill, ensträngad skinnbanjo, dragspel, mungiga, näsflöjt, skinnflöjt osv. Edith: Han Solo kan gå och lägga sig 😠 😛 Redigerat 1 februari 2012 av Memphis
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Måste man lägga solon eller får man hänga på med att bara lira bas? 😕😱 Edith: Han Solo kan gå och lägga sig 😠 Ja, har inte funderat riktigt på hur jag ska göra. Spela in fullt komp och sedan den som vill lägga bas så kan jag bifoga en version utan bas... Om nån vill lägga komp så kan jag plocka bort kompet. Om nån vill lägga riktiga trummor så kan jag ta bort trummorna Och ja... om nån vill så kan jag ta bort allt. Så att ....eeeh.. Kvar blir bara tanken. 😱 Ska göra nått sedan iallafall.
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 [...]Kvar blir bara tanken. 😱 ...och den har du bensin i 😑 haha. xD Fåntratt. 😛 iPhonetratt 😳
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Nämen vahettere... ska greja ihop en grej sedan. Så äre bara att hojta till vad man vill göra på´t sedan. Och sedan kan jag mixa ihop skiten. Jag är på som bara den.. snart.
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) 😄 Linus sitter snarare och tänker: "ah, dessa knäppgökar. Som jag har saknat dom. Trots allt. 🥰 " Redigerat 1 februari 2012 av Memphis
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 ...eller "vilka jävla miffon det hänger här alltså 😏" 😱😛
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 ...eller "Den där Neosus, han e banne mej Gud alltså 🥰 " ☺️
Recommended Posts