Fidden Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Oooh, visade sig att man fick en extra expansion när man köpte en, så nu har jag även reel machine xD
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) Min ToDoLista *Löda om en pot *Köpa en bättre gitarrsladd I övrigt så ser gitarren fin ut där inne. Verkar som den e målad med skärmfärg samt aluminiufolie på insidan av locket. *Håll tummarna för att det blir bättre* Oooh, visade sig att man fick en extra expansion när man köpte en, så nu har jag även reel machine xD Oj jäklarns de va int dåligt! Redigerat 1 februari 2012 av Neosus
Naymari Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Lyckades välta en kodingmick i golvet idag. Den fungerar dock. Men varför köper skolan inte in rejäla stativ om man nu måsta ha stormembranare som överhäng. Blir arg >🙁
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Nu har ja satt på potatisen. Välkomna hit om ni e hungriga! 😑
SadamJR Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Nu har ja satt på potatisen. Välkomna hit om ni e hungriga! 😑 Vad blir det till?
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Det blir nån kåldolme och sås till. Lingonsülten e slut tyvärr.. 😱 Imorron blir det pangkaka. Antecknar ni?
SadamJR Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Det blir nån kåldolme och sås till. Lingonsülten e slut tyvärr.. 😱 Imorron blir det pangkaka. Antecknar ni? Nä, men jag är på väg.
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 😱 Så skulle jag också se ut om Saddam var på väg hem till mig. xD Just ja, Dingis har varit hemma hos mig en gång, det ni! 😮
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Ska beställa lite grejjer från Thomann nu, blev ingen bas, avvaktar med det. Blev istället: Röde M3 Stativ Cymbalstativ till Splash Hörselkåpor med hörlurar 2 st trumpinnar Stämapparat Strängar Bra öronproppar ☺️
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Japp. ☺️ Vill ha två kondingar för att spela in acke gitarr, få fylligare ljud och lite stereo.
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Ska beställa lite grejjer från Thomann nu, blev ingen bas, avvaktar med det. Blev istället: Röde M3 Stativ Cymbalstativ till Splash Hörselkåpor med hörlurar 2 st trumpinnar Stämapparat Strängar Bra öronproppar ☺️ Japp. ☺️ Vill ha två kondingar för att spela in acke gitarr, få fylligare ljud och lite stereo. Va SMASKIGT! 😮 Jepp, två kondingar för acke is teh grej 😑
Memphis Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) Känns som jag har alldelles för många intressen, så mycket man vill göra men så lite tid. Bara på musiksidan lirar man trummor i band, akustisk gitarr själv och elgitarr med en polare ibland, hade gärna gjort mer elektronisk och orkester musik. Sen har man Cad/design och även styrketräning. Sedan fetish för mekaniska klockor. Så vill jag börja fota. xD Redigerat 1 februari 2012 av Memphis
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) Kongingar e gott! eeh.. vilket jävla stavfel där. xD Redigerat 1 februari 2012 av Neosus
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Känns som jag har alldelles för många intressen, så mycket man vill göra men så lite tid. Bara på musiksidan lirar man trummor i band, akustisk gitarr själv och elgitarr med en polare ibland, hade gärna gjort mer elektronisk och orkester musik. Sen har man Cad/design och även styrketräning. Sedan fetish för mekaniska klockor. Så vill jag börja fota. xD Du glömde "ta på sig själv" 😑 Okej; du kan ju stryka stürketräning direkt. Det är meningslöst eftersom att du kommer att bli ett vackert lik ändå. Klockfetischen är också underordnad eftersom att du förmodligen aldrig kommer i tid ändå. Återstår: musik och CAD/design. Obvious choice right there 😛 Iofs; du kanske kan komma långt på någon sorts elektronisk musik inspirerad av CAD! 😕
Recommended Posts