Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

eeeeeh, ja normalt? 😛

Självdå? grattis btw!

Sweet!

Tack 😄

Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD

Var det samme arbetsgivare? 😳😛

Annons
Postat

Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD

Mitt råd är att du konfronterar din arbetsgivare med detta och kräver en rejäl löneförhöjning, annars...

Postat

I mars har jag jobbat här i tre år, så varför inte? ☺️

🙂

Inte riktigt. xD

Ja men dåså xD

Postat

Damn, den där nakenbilden gjorde sån nytta alltså? ☺️

...vill du samtidigt vara vänlig och förklara hur den hamnade på mitt skrivbord?! 😳😠😱😊

Postat

...som betalning för senast? 🥰

🥰

"...remember when I moved in youuuuu, the hooooly dove was moving toooooooooooooooooo!!!"

xD

ohoyy!

Ahoy Slej!

Postat

Läste att Svenska filminstitutet ger 11 miljoner i förhandsstöd till Roy Anderssons kommande film och jag älskar titeln: "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron". xD Undrar hur mycket stöd uppföljaren "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron: with a vengeance" kommer att få?

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

loose11

Redigerat av k9
Postat

Knaster å brak är det i min gitarr.

Va kan det vara?

Dåliga potar.

Dålig jord?

Dålig allt?

...DET ska jag ta reda på. För ingen annan verkar kunna det.

Mvh//Bitterfitta

Postat (redigerat)

åsså funderar jag på att skaffa indie-packet till addictive drummer, men mest för att den verkar ha ett preset som heter Elof Loelv xD

edit: jag vet inte riktigt varför jag gjorde en "xD" där. 😏

Redigerat av Fidden
Postat

åsså funderar jag på att skaffa indie-packet till addictive drummer, men mest för att den verkar ha ett preset som heter Elof Loelv xD

edit: jag vet inte riktigt varför jag gjorde en "xD" där. 😏

Du vet att du kunde ha tagit bort den va?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.