CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 eeeeeh, ja normalt? 😛 Självdå? grattis btw! Sweet! Tack 😄 Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD Var det samme arbetsgivare? 😳😛
SadamJR Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD Mitt råd är att du konfronterar din arbetsgivare med detta och kräver en rejäl löneförhöjning, annars...
Micke H Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 I mars har jag jobbat här i tre år, så varför inte? ☺️
Micke H Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Var det samme arbetsgivare? 😳😛 Inte riktigt. xD
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 I mars har jag jobbat här i tre år, så varför inte? ☺️ 🙂 Inte riktigt. xD Ja men dåså xD
Micke H Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Damn, den där nakenbilden gjorde sån nytta alltså? ☺️
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Damn, den där nakenbilden gjorde sån nytta alltså? ☺️ ...vill du samtidigt vara vänlig och förklara hur den hamnade på mitt skrivbord?! 😳😠😱😊
CHAE Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 ...som betalning för senast? 🥰 🥰 "...remember when I moved in youuuuu, the hooooly dove was moving toooooooooooooooooo!!!" xD ohoyy! Ahoy Slej!
Micke H Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Läste att Svenska filminstitutet ger 11 miljoner i förhandsstöd till Roy Anderssons kommande film och jag älskar titeln: "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron". xD Undrar hur mycket stöd uppföljaren "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron: with a vengeance" kommer att få?
k9 (oregistrerad) Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) loose11 Redigerat 1 februari 2012 av k9
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Exakt så är det. Punkt slut. Over and out. ...eeööh... 😑
Neosus Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Knaster å brak är det i min gitarr. Va kan det vara? Dåliga potar. Dålig jord? Dålig allt? ...DET ska jag ta reda på. För ingen annan verkar kunna det. Mvh//Bitterfitta
Fidden Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Idag blev min vårsemester typ beviljad, fast jag fick flytta fram den ett par veckor. 1-20 april 🥰
Fidden Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 (redigerat) åsså funderar jag på att skaffa indie-packet till addictive drummer, men mest för att den verkar ha ett preset som heter Elof Loelv xD edit: jag vet inte riktigt varför jag gjorde en "xD" där. 😏 Redigerat 1 februari 2012 av Fidden
SadamJR Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 åsså funderar jag på att skaffa indie-packet till addictive drummer, men mest för att den verkar ha ett preset som heter Elof Loelv xD edit: jag vet inte riktigt varför jag gjorde en "xD" där. 😏 Du vet att du kunde ha tagit bort den va?
Fidden Postat 1 februari 2012 Postat 1 februari 2012 Du vet att du kunde ha tagit bort den va? Det är låter ju som rena häxkonster. HÄXKONSTER SÄGER JAG!
Recommended Posts