Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

eeeeeh, ja normalt? 😛

Självdå? grattis btw!

Sweet!

Tack 😄

Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD

Var det samme arbetsgivare? 😳😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD

Mitt råd är att du konfronterar din arbetsgivare med detta och kräver en rejäl löneförhöjning, annars...

Link to comment
Dela på andra sajter

Damn, den där nakenbilden gjorde sån nytta alltså? ☺️

...vill du samtidigt vara vänlig och förklara hur den hamnade på mitt skrivbord?! 😳😠😱😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste att Svenska filminstitutet ger 11 miljoner i förhandsstöd till Roy Anderssons kommande film och jag älskar titeln: "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron". xD Undrar hur mycket stöd uppföljaren "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron: with a vengeance" kommer att få?

Link to comment
Dela på andra sajter

åsså funderar jag på att skaffa indie-packet till addictive drummer, men mest för att den verkar ha ett preset som heter Elof Loelv xD

edit: jag vet inte riktigt varför jag gjorde en "xD" där. 😏

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

åsså funderar jag på att skaffa indie-packet till addictive drummer, men mest för att den verkar ha ett preset som heter Elof Loelv xD

edit: jag vet inte riktigt varför jag gjorde en "xD" där. 😏

Du vet att du kunde ha tagit bort den va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...