Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Vår granne sågar någonting 😮 Han har sågat på i en dryg timme nu. Borde vi vara oroliga? 😳

Han kanske ljudisolerar.... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Shiiit, Grattis Chae!!!! 🥰 :wub: 😄☺️

Big daddy här nu. Va skön att allt gick bra med födseln och så.

Moa är ett fint namn. Tex namnet på första tjejjen jag blev kär i, typ i lågstadiet. xD

Nämen, seriöst, är ett fint namn.

Thanks broh.

Jääääh, det var liksom det som gällde när hon kom ut. Vi liksom bara såg på varandra och "Yep'r, she's a Moa alright" xD

tack förresten, memphy 🥰

Har haft en spännande dag. xD

Hade lyckats boka in ett möte med exjobbs-företaget typ samtidigt som jag hade en föreläsning som var obligatorisk.

Åkte på mötet, skyndade tillbaka till skolan (på andra sidan stan) och hann till andra halvan av föreläsningen.

Då hade de förberett sig i grupper inför redovisning för att svara på frågor, så glider jag in där utan koll.

Men hoppade in i en grupp och improviserade, och gick skitbra. xD Så blev godkänd. Så jälla glad!

Både "sopa" och "nice work" på den alltså! xD

Grattis!

Dom kanske styckar en älg??

Eller så är det en älg som styckar grannarna!?!

TJITAS POMMFRITAS!!!! 😮 :o

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jääääh, det var liksom det som gällde när hon kom ut. Vi liksom bara såg på varandra och "Yep'r, she's a Moa alright" xD

😄

Jag tror ni kommer fixa föräldraskapet suveränt. Grattis igen, verkligen jätteroligt. ☺️

Både "sopa" och "nice work" på den alltså! xD

Grattis!

Tackar. 😛

TJITAS POMMFRITAS!!!! 😮 :o

Förväntade mig en uttråkad uggla på den men okej, man vet aldrig me Chaeman. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fick med post veta att jag hade okända tillgångar på en annan bank i form av fonder, 9 papp efter skatt, jälligt nice! 😄 :D

*halkar in på Thomann*

😱

Soft! Sjukt kul att höra sådant. Så grattis!

Hälsa Thompa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror ni kommer fixa föräldraskapet suveränt. Grattis igen, verkligen jätteroligt. ☺️

Tackar. 😛

Förväntade mig en uttråkad uggla på den men okej, man vet aldrig me Chaeman. xD

Det tror vi också.

Vasse!

Nä just det! jag är en orkan av spontanitet! 😮😛

Förresten, jag trodde att my evil twin hade reggat sig på forumet men det visade sig vara någon tjomme som kallar sig för "chale" xD For a split second där trodde jag att jag fått något idiotryck och reggat mig igen eller ngt...

GRATTIS som fan, memphy!

Fuck thomann; nu handlar du på ordermusic och hör sedan! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tror vi också.

Skönt att ni känner så!

Nä just det! jag är en orkan av spontanitet! 😮😛
I second that. xD
Förresten, jag trodde att my evil twin hade reggat sig på forumet men det visade sig vara någon tjomme som kallar sig för "chale" xD For a split second där trodde jag att jag fått något idiotryck och reggat mig igen eller ngt...

xD

GRATTIS som fan, memphy!

Fuck thomann; nu handlar du på ordermusic och hör sedan! 😠

eh.. jomen.. såatte... jag ska bara.... 😕

😱

Nämen hur som helst så funtar jag på antingen en Elbas eller en ny mik (röde NT2-A)..

Eller kanske både och. 😳 xD

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

eh.. jomen.. såatte... jag ska bara.... 😕

😱

Nämen hur som helst så funtar jag på antingen en Elbas eller en ny mik (röde NT2-A)..

Eller kanske både och. 😳 xD

...eller så betalar du längstah-maffian 😎

Såatt du inte råkar ut för....en....ptja låt oss säga "olycka"...

mobsters_header_center.gif

Du väljer givetvis själv....I'm just sayin'

* * *

Vad funtar du på för elbas?

edith: och så en ihopslagning på det 😳

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu: försöka "sova"... Vi har en liten person här som skriker högre (men bättre) än herr Dio himself 😳😛

G'natt längsta och tack igen för alla gratulationer 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Era nötter! 😄

Jag funtar på en 5-strängad iaf, tänkt ingen speciell just nu, bara nån billigare att lira med, för typ 1-2 papp så köper man nån ordentlig senare när man börjat jobba.

jag tror du kan få tag på en sjysst bas för runt 4 och en sjysst mick för runt 3-4.

köper du en bas för typ 2 så finns risken att du kastar pengarna i sjön. Bättre att köpa nått med lite bättre kvalle.

Lira på en trögspelad bas för 1000 spänn ska du få se på fan... 😄

Nåja... bara lösa tankar från mig (som har handla skräp och sålt skräp för lite å ingenting)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen, du har ju helt rätt Grahn, jag brukar göra just precis så, köpa ordenligt direkt så man inte får skitsaker.

Men vill bara ha nån billig skit till sommarn typ, så drar jag till med något bra för typ 5 papp sen, nån Ibanez typ. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää nu gör du som jag säger... 😛

Yamaha gör prisvärda basar. 🙂

..och Squier oxå för den delen.

Här på affärn finns en 5-strängad Cort för typ 2 papp. Vettifan hur den är. Tror inte jag vill veta heller.. 😆

Nämen nu ska ja logga ut å glo på teve.

Hare gott!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Lirade på en Cort under många år! Helt okej skit ändå, men finns ju bättre. Jaja, får se vad det blir. 😛

Ska oxå dra mig här, diska o söva. Hare Grahn!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Lirade på en Cort under många år! Helt okej skit ändå, men finns ju bättre. Jaja, får se vad det blir. 😛

Ska oxå dra mig här, diska o söva. Hare Grahn!

Varför inte bara slå till på en skön och bra elektrifierad basgitarr från början?

😕

så trött *gäsp*

Sova lite kanske...? 😱

Jobba, herrå!

Mors!

Morrn längsta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte bara slå till på en skön och bra elektrifierad basgitarr från början?

😕

För att jag inte känner för att lägga så mycket på det just nu bara. xD

Man kan ju sälja den inför nästa köp också.

Jag uppdaterade mitt CV på monster.se i förrgår. Igår fick jag TRE samtal från arbetsgivare som sett mitt CV, och idag har jag fått två mail hittills. 😳 WTF! Borde göra det oftare. xD

Jäklar. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...