Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Shit vilken najs låt du posta inatt grahn ☺️

Åh tackar som bara den!

Thanks Pazo! 😄

Det var jälligt gött i alperna var det. Feta berg att åka i, sol typ varje dag, och fest definitivt varje dag. xD

Jällar va supande ändå, fett kul! 😄

After Ski, förfester, korridorfester, klubbar, krogar, till o med i liften hade vi plunta med Jäger. xD

Vem fan e Pazo? ... nämen vahettere. Fasiken va kul ni måste haft det.

Det är Jägern som gör det..

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, edit-notifieringen verkar fungera. Då finns det bara en rimlig slutsats, någon jävel har käkat upp Memphis och stulit själva hans "Jag"! 😠

Bevismaterial: inte en enda editering sedan återkomsten trots FLERTALET inlägg! 😮

En del inlägg var till och med semi-långa. Bevisningen är klar och bortom allt rimligt tvivel.

Så, då ställer man sig frågan. "Memphis", vem är du och vad har du gjort med Josef?! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, edit-notifieringen verkar fungera. Då finns det bara en rimlig slutsats, någon jävel har käkat upp Memphis och stulit själva hans "Jag"! 😠

Bevismaterial: inte en enda editering sedan återkomsten trots FLERTALET inlägg! 😮

En del inlägg var till och med semi-långa. Bevisningen är klar och bortom allt rimligt tvivel.

Så, då ställer man sig frågan. "Memphis", vem är du och vad har du gjort med Josef?! 😠

😆 :lol: xD xD

Så jäla skön eru Fidden. 😄

Välkommen tillbaks förresten 😆

Thanks man!

Nämen, man försöker väl dra ner på det. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kör eller? köping är väl typ på vägen, du kan plocka upp mig i köpings slumkvarter 😆

Intressant att veta om jag kunde ta mig hela vägen ned utan att bli stoppad av polisnurken (eller ett dike för den delen) körandes bil utan körkort.
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant att veta om jag kunde ta mig hela vägen ned utan att bli stoppad av polisnurken (eller ett dike för den delen) körandes bil utan körkort.

Alltså, det spelar ingen roll om bilen saknar körkort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...