SadamJR Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Tack Saddam. Chae är ändå värst vad gäller tjöta. 😛 Han har inte varit här på flera dar. Barnet kanske har kommit.
Memphis Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Åh fan! Spännande! Då förstår jag varför det varit dött här. 😛
Neosus Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Shit vilken najs låt du posta inatt grahn ☺️ Åh tackar som bara den! Thanks Pazo! 😄 Det var jälligt gött i alperna var det. Feta berg att åka i, sol typ varje dag, och fest definitivt varje dag. xD Jällar va supande ändå, fett kul! 😄 After Ski, förfester, korridorfester, klubbar, krogar, till o med i liften hade vi plunta med Jäger. xD Vem fan e Pazo? ... nämen vahettere. Fasiken va kul ni måste haft det. Det är Jägern som gör det.. 😄
Memphis Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Vem fan e Pazo? ... nämen vahettere. Fasiken va kul ni måste haft det. Det är Jägern som gör det.. 😄 Mäh, varför skrev jag Pazo? 😳 xD GRAHNIS! 😄 :D
Fidden Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 (redigerat) testar en grej bara. edit: testatesta Redigerat 30 januari 2012 av Fidden
Fidden Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Japp, edit-notifieringen verkar fungera. Då finns det bara en rimlig slutsats, någon jävel har käkat upp Memphis och stulit själva hans "Jag"! 😠 Bevismaterial: inte en enda editering sedan återkomsten trots FLERTALET inlägg! 😮 En del inlägg var till och med semi-långa. Bevisningen är klar och bortom allt rimligt tvivel. Så, då ställer man sig frågan. "Memphis", vem är du och vad har du gjort med Josef?! 😠
Memphis Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Japp, edit-notifieringen verkar fungera. Då finns det bara en rimlig slutsats, någon jävel har käkat upp Memphis och stulit själva hans "Jag"! 😠 Bevismaterial: inte en enda editering sedan återkomsten trots FLERTALET inlägg! 😮 En del inlägg var till och med semi-långa. Bevisningen är klar och bortom allt rimligt tvivel. Så, då ställer man sig frågan. "Memphis", vem är du och vad har du gjort med Josef?! 😠 😆 :lol: xD xD Så jäla skön eru Fidden. 😄 Välkommen tillbaks förresten 😆 Thanks man! Nämen, man försöker väl dra ner på det. xD
SadamJR Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Nä det får bli nudlar ikväll oxå. 😑 Det var längesen du rörde ihop en smet.
Memphis Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Det e ingen som ska te Way out West? First Aid Kit och Bon Iver ska spela där. 🥰 Har aldrig varit där heller. Eller, jag har ju varit i Slottskogen förstås men inte på festivalen.
Neosus Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Det var längesen du rörde ihop en smet. Det kanske blir imorron. Har mjölk som har gått ut... 😑
Fidden Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Det e ingen som ska te Way out West? First Aid Kit och Bon Iver ska spela där. 🥰 Har aldrig varit där heller. Eller, jag har ju varit i Slottskogen förstås men inte på festivalen. Jag vill! 😠
Zakyath Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 "Vid vilken längd, relativt till våglängd, hos en pipa stängd i ena änden uppstår den första stående vågen samt vad blir frekvensen på mode 4 hos en sådan pipa som är 0,5m lång?" min lärare skriver förvirrande frågor...
Fidden Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Hmm, längsta-irl på en festival? 😄 Du kör eller? köping är väl typ på vägen, du kan plocka upp mig i köpings slumkvarter 😆
Neosus Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Ta gärna svängen förbi Renland i översta helvetet! ..nu ska ja diska.
Pico Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Du kör eller? köping är väl typ på vägen, du kan plocka upp mig i köpings slumkvarter 😆 Intressant att veta om jag kunde ta mig hela vägen ned utan att bli stoppad av polisnurken (eller ett dike för den delen) körandes bil utan körkort.
Pico Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Andra tar droger för att få den där extra lilla energikicken men Tjack Norris fortsätter bara vara sig själv.
Fidden Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Intressant att veta om jag kunde ta mig hela vägen ned utan att bli stoppad av polisnurken (eller ett dike för den delen) körandes bil utan körkort. Alltså, det spelar ingen roll om bilen saknar körkort.
Fidden Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 MEN VAFAN?! Har tv4 gjort nån kopia på the office nu också 😏 trött man blir.
Pico Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Alltså, det spelar ingen roll om bilen saknar körkort. xD *slap*
Pico Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 MEN VAFAN?! Har tv4 gjort nån kopia på the office nu också 😏 trött man blir. Jepp, jag blir trött med. Gnatt!
Recommended Posts