debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Jomensåatte... Nejmenråatte... Idag åt jag hjortskav med potatismos, chilisås, vitlök och pepperoni. Eller... igår blir det ju, för nu är det ju lördag. 😲 Sanden är fuktig och kvinnan är ung.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 (redigerat) Claes. Redigerat 8 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Sweet dreams are made of this... http://www.youtube.com/watch?v=rJE_Sc1Wags
Neosus Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jomensåatte... Nejmenråatte... Idag åt jag hjortskav med potatismos, chilisås, vitlök och pepperoni. Eller... igår blir det ju, för nu är det ju lördag. 😲 Sanden är fuktig och kvinnan är ung. Var det gott?
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 (redigerat) Ska dela upp köttfärsen. Imorgon får det bli risotto efter biblioteket. Redigerat 8 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag tänker låna: Luke Rhineheart - Tärningsspelaren Douglas Adams - Liftarens guide till galaxen Stephen King - Allt kan hända Bo Bergman - Noveller Ray Bradbury - Den kalla vinden och den varma Ray Brdbury - Det eviga regnets dag August Strindberg - Röda rummet Anton Tjechov - Noveller Edgar Allan Poe - Sällsamma berättelser Ernest Hemmingway - Den gamle och havet 😳
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Därför är det lite svårt att greppa hur tiden slutar existera i ett svart hål. Nått sånt i alla fall. När rummet inte längre existerar har tiden ingenstans att ta vägen.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Känner på mig att den här dan kommer bli ungefär lika fartfylld som gårdagen.
Overkill Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Känner på mig att den här dan kommer bli ungefär lika fartfylld som gårdagen. Ja, det blev ju riktigt bra drag där igår kväll efter att både Memphis och debatt kom med vilda anklagelser mot mig.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Ja, det blev ju riktigt bra drag där igår kväll efter att både Memphis och debatt kom med vilda anklagelser mot mig. Just det, det hade jag glömt. Menade dessförinnan.
SadamJR Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Ja, det blev ju riktigt bra drag där igår kväll efter att både Memphis och debatt kom med vilda anklagelser mot mig. Ska du inte ge igen?
Overkill Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 När du har gjort blandband dingis, förutom att vara könsdiskriminerande, hur har du gått tillväga då? Låt efter låt bara eller har du gjort övergångar också?
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 När du har gjort blandband dingis, förutom att vara könsdiskriminerande, hur har du gått tillväga då? Låt efter låt bara eller har du gjort övergångar också? Jag bränner en skiva, så det är ju bara låtarna rätt upp och ner. Men jag är noga med att låtordningen blir snygg, både så att intron och outron matchar varandra bra, och så att det blir en skön dynamik och bra flyt på hela skivan. Brukar satsa på att få ihop till 40-45 minuter.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Jag hoppas verkligen min mormor dör snart. Jävla hålla på och hålla på med en gammal kärring. Nu ska jag vara tvungen att åka in till cetralen och hjälpa henne till bussen. Idiot.
Dingbats Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Kommer man inte hinna plugga ordentligt idag heller för någon gammal tant inte kan reda sig själv.
Recommended Posts