Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Varför är man egentligen uppe på natten istället för dan?

undrar jag också 🙁

Tjitt Pomfritt!

😳

ja, verkligen!

tror för övrigt att jag har fått till ett helt ok introsolo nu till en låt 😑 ska bara lära mgi spela det ordentligt...

Link to comment
Dela på andra sajter

About

Chapman Guitars is unique. On Friday June 19th 2009 when I was sat in McDonald’s in Essex, and Bruce Perrin offered me a run of 50 signature guitars, I would never have dreamed that it would lead to this. The second I got home from the session that I had been working at, my immediate instinct was to log on to YouTube and ask everybody what they would like, rather than just making a guitar for myself. “After all”, I said, “you guys are going to buy it.”

Now I own a guitar company, and my first 500 guitars have all been reserved, and are off to new homes.

To the best of my knowledge Chapman Guitars is the first and only guitar company that collaboratively designs guitars with its customers, and provides a high-spec affordable end product. For example, try searching for a guitar with the following specs, for under £299.

  • A solid mahogany body
  • Ebony fretboard
  • Bone nut
  • Grover tuners
  • Wilkinson bridge

I pride myself in making fantastic quality guitars that I would take out and use to gig at an affordable price.

Jahaja. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Varför är man egentligen uppe på natten istället för dan?

Varför antingen eller? 😏

Jag har ju min sömnstörning som gör att jag sover så olika djupt att jag inte vet om jag kommer sova 2 eller 22 timmar. Även om det var länge sedan jag som mer än 16 timmar i sträck så blir min sömnkavlite mycket varierande.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu ska ja ta och logga ut och sedan logga in i min kudde.

Hare!

Har inge hare som kudde. Dock en kudde i hundskinn. Men bara så länge den inte tycker at der är för varmt att vara min kudde.. för så går den och lägger sig någon annan stanns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...