Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Idag känner jag mig pigg som en mört.

en uppfiskad mört. som någon brutit nacken på. och tappat ur fiskpåsen på vägen hem. och som blivit överkörd av en långtradare. och som en mås står och hackar i ögat.

Redigerat av Fidden
  • Gilla 1
k9 (oregistrerad)
Postat

en uppfiskad mört. som någon brutit nacken på. och tappat ur fiskpåsen på vägen hem. och som blivit överkörd av en långtradare. och som en mås står och hackar i ögat.

😮😆😛

😏😐🙁😱

stackars du

Postat

Fina fisken.

k9 (oregistrerad)
Postat

Fina fisken.

Om man gillar surstömming så...... :rolleyes:

Postat

Oh cool!

Såg bara att Yamaha har betydligt dyrare guror med.. ska lätt köpa en då ... 😎 även om tonen sitter mysket i fingraran så verkar det vara ett bra köp

EDIT: Staw Wårs

2608311_800.jpg

2630:- hos Thomann

Postat

😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har jag diskat.

Ven diskade du? Och vad blev denne diskad för?

Postat

kanske borde passa på att köpa biljetter till black sabbath snart...

Jag har sett dom live.. Tror det var original uppsättningen även då.

Riktigt bra!

Postat

det var det värsta!

jag längtar till att fields of the nephilim kommer till sverige. om de någonsin kommer att göra det. se sisters of mercy igen vore också kul.

Postat

sjukt sugen på falafelpizza... men också sjukt sugen på att sluta med skräpmat. Det är en svår kombination.

Ambivalensen vet inga gränser.

Postat

sjukt sugen på falafelpizza... men också sjukt sugen på att sluta med skräpmat. Det är en svår kombination.

Ambivalensen vet inga gränser.

Varför sluta idag när du kan sluta imorgon?

Igår komponerade jag en låt.

Idag känns den mest bara blä.

Hur kan det komma sig? 🤪

du kanske håller på att bli tokig!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.